Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 02.05.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Mon ikke MH stiller med Jebali som midterforsvarer så.
    Mon ikke vi skulle prøve Fenger på den plads mod AaB ??? ( I/A )

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Svært at sige. Men han næsten brændte for at sige noget mere i dag. Men desværre var det rent mikrofon holder og der blev ikke fulgt op. Han gav dem anledning flere gange uden de greb bolden
      Man kan håbe nogen følger op. Så det ikke, men Bash er ikke en type, der finder sig i alt. Heldigvis.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Måske ikke det værste med nederlaget i dag. Nu må de stoppe med alt den snak om plads 7 og NT SKAL se at det duer ikke med Hemmingsen hverken som sportschef eller som træner. Alt den snak om "too-6-trup" og JM alt for svingende resultater. Hemmingsen lykkes ikke at levere med den trup i nedrykningsspil. Tager gerne en plads ti pga af bedre målforskel end Lyngby hvis det betyder at vi får en ægte nystart uden Hemmingsen. Det er deprimerende at en gammel klublegende selvdemonterer sig på den måde. Men det går bare ikke mere. Han ødelægger klubben.
        Andlox, jeg er bestemt ikke uenig i din vurdering af MH arbejde for OB. Jeg synes blot, vi skal huske, at MH ikke har ansat sig selv. Fejlen ligger alene hos NT, som jeg har sagt lige siden MH blev ansat. Husk ingen medarbejdere kan forpligtes udover deres evner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

          Man kan håbe nogen følger op. Så det ikke, men Bash er ikke en type, der finder sig i alt. Heldigvis.
          Var der bare flere af hans type i truppen kunne det være der skete noget. Men tror ikke den bliver fulgt op. Håber bare at Bash får sagt hvad han mener internt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Andlox, jeg er bestemt ikke uenig i din vurdering af MH arbejde for OB. Jeg synes blot, vi skal huske, at MH ikke har ansat sig selv. Fejlen ligger alene hos NT, som jeg har sagt lige siden MH blev ansat. Husk ingen medarbejdere kan forpligtes udover deres evner.
            Der har du selvfølgelig ret. Men af Thorborgs dårlige beslutninger er ansættelsen af Hemmingsen vel den værste.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Der har du selvfølgelig ret. Men af Thorborgs dårlige beslutninger er ansættelsen af Hemmingsen vel den værste.
              Den værste er og vil altid være udførelsen af den økonomiske omstilling i 2011/2012. Ingen over og ingen ved siden af.
              Men Hemmingsen ligner en Top 3-4 stykker efterhånden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Der har du selvfølgelig ret. Men af Thorborgs dårlige beslutninger er ansættelsen af Hemmingsen vel den værste.
                Det er jeg overbevist om, du har ret i.

                Comment


                  Efter endnu en forfærdelig kamp med mærkelige træner dispositioner har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret. Er MH fuldstændig enerådig omkring holdopstilling og taktik, eller hvad er HH og TH`s roller som hjælpetrænere i teamet. Jeg håber nogen har intern viden, for jeg nægter at tro, at hjælpetrænerne har så ringe fodboldforstand. Det uheldige er selvfølgelig, at MH er deres chef.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Efter endnu en forfærdelig kamp med mærkelige træner dispositioner har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret. Er MH fuldstændig enerådig omkring holdopstilling og taktik, eller hvad er HH og TH`s roller som hjælpetrænere i teamet. Jeg håber nogen har intern viden, for jeg nægter at tro, at hjælpetrænerne har så ringe fodboldforstand. Det uheldige er selvfølgelig, at MH er deres chef.
                    Man kunne jo også undre sig over JMs valg af og til.
                    Men Hemme er den gamle type, så mit bud er, at han bruger den opstilling som Niels har prøvet dagen før i football manager. Ved godt det er sort humor, men situationen er jo grotesk.

                    Comment


                      Det er utroligt, at der ikke er nogle der har sagt til Okusun, at han skal løbe feltet når OB bare nærmer sig modstanderens felt. I stedet løber han rundt og vil spille med. I feltet dit store drog

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Det er utroligt, at der ikke er nogle der har sagt til Okusun, at han skal løbe feltet når OB bare nærmer sig modstanderens felt. I stedet løber han rundt og vil spille med. I feltet dit store drog
                        Han følger vel det taktiske oplæg … at det taktiske oplæg så er ikke eksisterende, fejlagtigt, forvirrende eller andet vides ikke umiddelbart …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Fenger om sin wingback og strømper.....

                          https://fyens.dk/artikel/ob-s-max-fe...om-som-et-chok

                          Comment


                            Hemmingsen kommenterer på Gustafsson,Fenger og Kløve

                            https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...ens-gustafsson

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hemmingsen kommenterer på Gustafsson,Fenger og Kløve

                              https://fyens.dk/artikel/hemmingsen-...ens-gustafsson
                              Man undres over at der ikke er passende strømper. Man giver ikke en tømrer en pensel hvis han skal fuge.
                              Man undres over, at trænineren ikke er klar på ay modstanderen skifter formation. Riddersholm ændre hele tiden, så....

                              Lad nu Hemmingsen få et job han magter, som hjælpetræner, eller ansæt en sportsdirektør.
                              Jeg har medlidenhed med ham, det er ikke sjovt at være utilstrækkelig, og hvis Hemme ikke har opdaget at han er underfrankeret i forholdt til opgaverne, så er den først rigtig gal.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Efter endnu en forfærdelig kamp med mærkelige træner dispositioner har jeg et spørgsmål, som jeg gerne vil have besvaret. Er MH fuldstændig enerådig omkring holdopstilling og taktik, eller hvad er HH og TH`s roller som hjælpetrænere i teamet. Jeg håber nogen har intern viden, for jeg nægter at tro, at hjælpetrænerne har så ringe fodboldforstand. Det uheldige er selvfølgelig, at MH er deres chef.
                                Jeg havde også forventet at ikke mindst Tonny Hermansen kunne bringe humør ind på holdet. Som det er nu virker spillerne ikke glade for at være på banen.

                                Comment

                                Working...
                                X