Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt - AaB-OB 21.04. Kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Ja, det var da en lille gave. En kamp tættere på at blive reddet. To gange x mod Lyngby og en random sejr, så tror jeg den er der.
    Jeg er bare bange. Tror det bliver den afgørende kamp søndag. H is vi skulle tabe den også så ved ikke hvordan vi kunne komme ud af den negative spirale. En sejr ville give ro på. Men er virkelig bange.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Men det kan blive svært nok
    Mjaeh. Det har du nok ret i. Men vi har dog trods modgangen stadig den kvalitet i truppen, som kan give os de grimme sejre.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Ja, det var da en lille gave. En kamp tættere på at blive reddet. To gange x mod Lyngby og en random sejr, så tror jeg den er der.
    Enig. Men det kan blive svært nok

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er helt fint. Heldigvis taber Lyngby og vi skal så åbenbart ud i den sygeste drablige kamp på søndag. Vinder vi er det overstået. Men taber vi... Ja så er fanden løs mere end i forvejen
    Ja, det var da en lille gave. En kamp tættere på at blive reddet. To gange x mod Lyngby og en random sejr, så tror jeg den er der.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Jeg æder bare mine ord igen fra mit svar til dig.
    Det er helt fint. Heldigvis taber Lyngby og vi skal så åbenbart ud i den sygeste drablige kamp på søndag. Vinder vi er det overstået. Men taber vi... Ja så er fanden løs mere end i forvejen

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Altså jeg står med penslen i hånden og maling op til ørene. Men det er fint du tror på det. Jeg gør ikke

    Vi har lige set traditionsklubben Schalke 04 rykke ud af bundesligaen efter nogle år uden god styring. Nu gik den ikke længere selvom man rent faktisk havde et midter budget og udmærket hold spiller for spiller.. Ring a bell?
    Jeg æder bare mine ord igen fra mit svar til dig.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    What!! lavede Hemmingsen lige et interview uden at vrøvle, og sige dumme ting...

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Mandé på mål

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Tillykke med det gode indhop mod SE, Robin Østrøm. Du skal nok få plads på bænken inden længe

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Fedt med Bashkim fra start

    kære christian Vestergaard og Robin østrøm, et alfaderligt råd, se at komme væk fra denne klub.. for jeres karrieres skyld.
    I får jeres chance om ca. 10 år. Oli Lund står foran jer begge

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fenger, Hyllegård og Vestergaard på bænken, Østrøm åbenbart frasorteret. Jo jo, vi bygger på de unge og kører de ind...

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Har ikke været så nervøs forud for en kamp i lang tid snart. Jeg kan lige se os tabe her og Lyngby slå Sønderjyske, så er vi i alvorlige problemer og noget der ligner krise. Hold nu kæft en vigtig kamp!
    Også uden vores normale centerforsvar og (stjerne)keeper

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Har ikke været så nervøs forud for en kamp i lang tid snart. Jeg kan lige se os tabe her og Lyngby slå Sønderjyske, så er vi i alvorlige problemer og noget der ligner krise. Hold nu kæft en vigtig kamp!

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Hold da op en opstilling....

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    ligaens dårligste forsvar mod det ringeste angreb. Tim Prica og Sveinn er som Mads Laudrup eksempler på at navnet ikke gør det alene. Vi møder et hold som lider under at Kusk langt fra er hvad han var, og Lukas Andersen som normalt er en af de absolut bedste spillere i superligaen kun har spillet få minutter efter hans skade. Hollænderen de har rendende kan rigtigt meget, men at lave mål er ikke en af hans evner.
    Over for det stå vores uprøvede forsvar, men de har den fordel, at de kan fighte og kun kan overraske.
    Mande var nok overtændt i søndags. Ikke at jeg ser ham som fantastisk men vi taler forhåbentlig heller ikke niveauet fra Jesper Hansens vidunder dreng Koval.

    Alt i alt, så møder vi nedrykningsspillet bedste hold på udebane, så en 0-0 eller 1-1 ville være et godt resultat.

    Leave a comment:

Working...
X