Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt - AaB-OB 21.04. Kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • sinus
    replied
    https://www.bt.dk/fodbold/tilskuerne...n-bestemt-klub

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Alexander Juel forud for aftenens kamp mod AaB.

    http://obstruktion.dk/alexander-juel...sidst-mod-aab/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jep. Jeg har dog en rimelig ro i maven, da sidst jeg husker du kom med dommedagsprofetier var imod netop aab, hvor dine forudsigelser endte meget langt fra realiterne
    Hmmm kan det nu også passe.... Men denne gang har jeg altså ret desværre....

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi snakkes ved om 10 timer når vi alle er klogere
    Jep. Jeg har dog en rimelig ro i maven, da sidst jeg husker du kom med dommedagsprofetier var imod netop aab, hvor dine forudsigelser endte meget langt fra realiterne

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Den kan virkelig gå begge veje. Som andre også skriver så er mentaliteten i OB så ringe, at når der ingen forventninger er så præsterer de som regel. Oveni dette er AaBs offensiv ligeså elendig som vores for tiden. Håber vi ser nogle opblomstringer fra spillere der ikke spiller fast normalt i dag i det mindste - så kan vi nok godt hapse minimum ét point.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg tror 4000 tilskuere på stadion deroppe kan blive udslagsgivende. Og en fordel for AAB. Tre point må være udelukket med det forsvar, vi stiller op med. Godt det ikke er mod Lyngby.
    Nu er fodbold jo et holdspil, så alle vil vel være "skyldige" i endnu en tarvelig indsats.

    når det er sagt, så tror jeg ikke som udgangspunkt min indledende skepsis vil være rettet mod forsvaret.
    Det er angrebet der præsterer det tammeste spil i mands minde. Det er først og fremmest dem der skal præstere. Lav 2 mål, så ser det godt ud.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg tror 4000 tilskuere på stadion deroppe kan blive udslagsgivende. Og en fordel for AAB. Tre point må være udelukket med det forsvar, vi stiller op med. Godt det ikke er mod Lyngby.

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Altså jeg står med penslen i hånden og maling op til ørene. Men det er fint du tror på det. Jeg gør ikke

    Vi har lige set traditionsklubben Schalke 04 rykke ud af bundesligaen efter nogle år uden god styring. Nu gik den ikke længere selvom man rent faktisk havde et midter budget og udmærket hold spiller for spiller.. Ring a bell?
    Jeg tænker vi ser en kamp med få chancer, som afgøres på en enkelt genialitet eller fejl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Er nu ikke så pokkers imponeret af Aab's offensiv så længe Kusk og Andersen ikke er helt på toppen. Desuden spiller vi sandsynligvis med drachmann, JJT og Aron centralt samt Kløve på den ene kant, så jeg tror faktisk vi kommer til at stå mere struktureret på banen end i de seneste kampe, men der er selvfølgelig risiko for at Mandé tager på skovtur igen.
    Vi snakkes ved om 10 timer når vi alle er klogere

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    så er det jo netop de laver en OB classic og vinder i dag hvor der ingen forventninger er og vi forbereder krise skiltet
    Jeg håber det da Magge. Men jeg tror simpelthen ikke på det

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

    Mandé har jo været okay de kampe han har fået, pånær det fuckup mod Sønderjyske? AaB brillerer langt fra offensivt, så mon ikke vi skal lade være med at male fanden på væggen. Drachmann og Kløve ind, så er vi rimelig solide, hvis OL undgår at lave et af sine fuckups. Det bliver en lige kamp, som ligger bedre til os end 9-0-1 holdene gør. AaB er lille favorit og det passer os nok godt at kunne stå lidt længere tilbage.
    Altså jeg står med penslen i hånden og maling op til ørene. Men det er fint du tror på det. Jeg gør ikke

    Vi har lige set traditionsklubben Schalke 04 rykke ud af bundesligaen efter nogle år uden god styring. Nu gik den ikke længere selvom man rent faktisk havde et midter budget og udmærket hold spiller for spiller.. Ring a bell?

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan simpelthen ikke se det ske med følgende defensiv

    Mandé
    Ryan Oli AJA Jørgen

    Dette er vel tæt på superligaens svageste defensiv. Kan ikke se at Aab laver under 2 mål og derved næsten umuligt at hente en sejr
    Er nu ikke så pokkers imponeret af Aab's offensiv så længe Kusk og Andersen ikke er helt på toppen. Desuden spiller vi sandsynligvis med drachmann, JJT og Aron centralt samt Kløve på den ene kant, så jeg tror faktisk vi kommer til at stå mere struktureret på banen end i de seneste kampe, men der er selvfølgelig risiko for at Mandé tager på skovtur igen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan simpelthen ikke se det ske med følgende defensiv

    Mandé
    Ryan Oli AJA Jørgen

    Dette er vel tæt på superligaens svageste defensiv. Kan ikke se at Aab laver under 2 mål og derved næsten umuligt at hente en sejr
    så er det jo netop de laver en OB classic og vinder i dag hvor der ingen forventninger er og vi forbereder krise skiltet

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan simpelthen ikke se det ske med følgende defensiv

    Mandé
    Ryan Oli AJA Jørgen

    Dette er vel tæt på superligaens svageste defensiv. Kan ikke se at Aab laver under 2 mål og derved næsten umuligt at hente en sejr
    Mandé har jo været okay de kampe han har fået, pånær det fuckup mod Sønderjyske? AaB brillerer langt fra offensivt, så mon ikke vi skal lade være med at male fanden på væggen. Drachmann og Kløve ind, så er vi rimelig solide, hvis OL undgår at lave et af sine fuckups. Det bliver en lige kamp, som ligger bedre til os end 9-0-1 holdene gør. AaB er lille favorit og det passer os nok godt at kunne stå lidt længere tilbage.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er det ikke i dag vi vinder?

    Syntes alt for tit vi har været lige ved og næsten holdet, når det skal til at blive sjovt så fucker vi up og når vi skal til at finde høtyve og fakler frem så vinder vi.
    Kan simpelthen ikke se det ske med følgende defensiv

    Mandé
    Ryan Oli AJA Jørgen

    Dette er vel tæt på superligaens svageste defensiv. Kan ikke se at Aab laver under 2 mål og derved næsten umuligt at hente en sejr

    Leave a comment:

Working...
X