Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt - AaB-OB 21.04. Kl 18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er det ikke i dag vi vinder?

    Syntes alt for tit vi har været lige ved og næsten holdet, når det skal til at blive sjovt så fucker vi up og når vi skal til at finde høtyve og fakler frem så vinder vi.
    Meget vel. Aab spiller så vi kan spille på omstillinger og det lavede vi to mål på sidst. Udfordringen bliver dog at Aab har fået en smule mere gang i sejlene siden sidst og at vi kommer til at stille med et tvivlsomt forsvar samt reservekeeper. Derfor er det nok tvivlsomt vi holder Aab fra fadet i aften.
    Kan dog se Hemme klogeligt ser ud til at pakke sig en smule mere end vanligt med en kompakt midtbane samt kløve i stedet for Sabbi. Det harmonerer måske ikke så godt med at få gang i målscoringen, men Aab spiller på en måde, så de stort set aldrig holder 0'et og det tror jeg heller ikke de gør i aften.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Er det ikke i dag vi vinder?

    Syntes alt for tit vi har været lige ved og næsten holdet, når det skal til at blive sjovt så fucker vi up og når vi skal til at finde høtyve og fakler frem så vinder vi.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Jeg er enig i, at vore stortalenter skal have chancen for værdifuld erfaring via spilletid på SL. Men jeg er helt uenig i din timing. Vi har netop set en rusten Mande’ koste os sejren mod Sønderjyske og en rystende nervøs Bernat i en tidligere kamp i nedrykningsspillet. Du bruger selv ordene “giv de unge chancen” . Efter min mening er det ikke i disse nervebetonede kampe, vi skal chance med manglende rutine i holdopstillingen. Der er ganske enkelt ikke råd til fatale fejl fra urutinerede spillere, som ovenikøbet kan fået psykisk knæk i sådan en kamp.
    Jeg er til gengæld overbevist om, at OB med Oliver L på holdet vil få en 100 % indsats, for at bevise at MH og OB tog fejl, da man ikke ville forlænge.
    mvh pnl
    Er betemt ikke OL fan, men nød lære nøgen kvinde at spinne. Og da træneren intet tøj har på hverken som træner eller chef, så kunne det godt ske.
    AAB spiller nok 3-5-2 eller 3-7 og så gir det mening med 3 stoppere for ikke at blive trukket rundt. Så kan Ryan og Jørgen også bedre udnytte wingbacken. Og da Sabbi ikke skal sænke spillet så fint.
    Jeg vil til gengæld ikke bruge BK. Han scorede men er ikke helt skarp, så en enkelt pause så han er klar mod Lyngby som ikke er så stærke defensivt.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Helt enig, lad os nu se se unge.

    men spørgsmålet er, hvor meget man egentlig vil satse på ungdommen fremover? Det der har været fremme, har vel været gisninger, på baggrund af nogle rygter om nye trænere.
    OB/hemmingsen har vel ikke været ude og sige, at man vil satse på ungdommen. Eller husker jeg forkert.?
    Synes I hvert fald hemme tydeligt har indikeret hvad han synes om ungdommen, med de trupper og start 11 han har stillet.

    Men gerne Vestergaard eller østrøm med fra start i morgen, tak.
    Næe .... den nye strategi lader vente på sig ... nogen sagde efter påske, så blev det midt i april men nu går vi ind i den sidste trediedel af april ....

    Men, der er trods alt investeret en del i akademiet og der er lagt en masse arbejde og penge i at strømline det arbejde der sker der så det vil være underligt ikke at bygge videre på det .... syntes jeg ....

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Fatter overhovedet ikke hvorfor Oli skal have den her kamp, hvis det bliver sådan. Vi skal ikke mere end 10 måneder tilbage for at se at der intet farligt er i at bruge vores unge, når det kniber med skader. Oli har ingen fremtid og både Vestergaard og Østrøm har mulighed for værdifuld erfaring frem imod næste sæson, hvor de jo nok bliver førstereserver. Giv nu de unge chancen i stedet for spillere som Oli og Aja skal tage spilletiden. Det er så marginalt hvis Østrøm og Vestergaard er dårligere end AJA og Oli at jeg tillægger det en uendelig i den enkelte kamp, men til gengæld stor betydning i modningen af vores unge folk.
    Jeg er enig i, at vore stortalenter skal have chancen for værdifuld erfaring via spilletid på SL. Men jeg er helt uenig i din timing. Vi har netop set en rusten Mande’ koste os sejren mod Sønderjyske og en rystende nervøs Bernat i en tidligere kamp i nedrykningsspillet. Du bruger selv ordene “giv de unge chancen” . Efter min mening er det ikke i disse nervebetonede kampe, vi skal chance med manglende rutine i holdopstillingen. Der er ganske enkelt ikke råd til fatale fejl fra urutinerede spillere, som ovenikøbet kan fået psykisk knæk i sådan en kamp.
    Jeg er til gengæld overbevist om, at OB med Oliver L på holdet vil få en 100 % indsats, for at bevise at MH og OB tog fejl, da man ikke ville forlænge.
    mvh pnl

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

    Godt nok en spændende dag imorgen, tror på at Bashkim kan være den afgørende faktor for at vi får endnu en sæson i superliga'en. Den optimale form er der selvfølgelig ikke i endnu, men 3-4 mål fra ham i de sidste afgørende kampe i nedrykningspillet kan blive altafgørende.

    Tror du har ret med hensyn til Oliver Lund, tænding er vigtig, men overtændte spillere kan være fatale.

    I sæsones flere af sæsonens kampe har vi vist at der er meget mere kvalitet i holdet, end de sidste kampe, og at holdet kan løfte sig i afgørende kampe. Der er jo ingen spillere der ønsker 1. div., så mon ikke vi ser at de for alvor træder i karakter nu.
    Ja potentielt spændende, vil jeg sige. Det kan jo blive hvad som helst.

    ja, Bashkim må meget gerne spille, og komme i form. Vi mangler en målscorer, og det er han.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Fatter overhovedet ikke hvorfor Oli skal have den her kamp, hvis det bliver sådan. Vi skal ikke mere end 10 måneder tilbage for at se at der intet farligt er i at bruge vores unge, når det kniber med skader. Oli har ingen fremtid og både Vestergaard og Østrøm har mulighed for værdifuld erfaring frem imod næste sæson, hvor de jo nok bliver førstereserver. Giv nu de unge chancen i stedet for spillere som Oli og Aja skal tage spilletiden. Det er så marginalt hvis Østrøm og Vestergaard er dårligere end AJA og Oli at jeg tillægger det en uendelig i den enkelte kamp, men til gengæld stor betydning i modningen af vores unge folk.
    Helt enig, lad os nu se se unge.

    men spørgsmålet er, hvor meget man egentlig vil satse på ungdommen fremover? Det der har været fremme, har vel været gisninger, på baggrund af nogle rygter om nye trænere.
    OB/hemmingsen har vel ikke været ude og sige, at man vil satse på ungdommen. Eller husker jeg forkert.?
    Synes I hvert fald hemme tydeligt har indikeret hvad han synes om ungdommen, med de trupper og start 11 han har stillet.

    Men gerne Vestergaard eller østrøm med fra start i morgen, tak.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Dejligt med ændringer og fint med pause til sabbi. Håber Bashkim får genvalg.

    Jeg så dog gerne Vestergaard eller Ørstrøm ved siden af aja i cf, hvis de er klar.
    Der må være en vis risiko for, at Oliver Lund vil være overtændt til sådan en kamp. Så risikerer vi rødt og straffe imod tidligt i kampen, og det ville være fatalt.
    Godt nok en spændende dag imorgen, tror på at Bashkim kan være den afgørende faktor for at vi får endnu en sæson i superliga'en. Den optimale form er der selvfølgelig ikke i endnu, men 3-4 mål fra ham i de sidste afgørende kampe i nedrykningspillet kan blive altafgørende.

    Tror du har ret med hensyn til Oliver Lund, tænding er vigtig, men overtændte spillere kan være fatale.

    I sæsones flere af sæsonens kampe har vi vist at der er meget mere kvalitet i holdet, end de sidste kampe, og at holdet kan løfte sig i afgørende kampe. Der er jo ingen spillere der ønsker 1. div., så mon ikke vi ser at de for alvor træder i karakter nu.
    Last edited by Ricardo; 20-04-2021, 16:11.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Fatter overhovedet ikke hvorfor Oli skal have den her kamp, hvis det bliver sådan. Vi skal ikke mere end 10 måneder tilbage for at se at der intet farligt er i at bruge vores unge, når det kniber med skader. Oli har ingen fremtid og både Vestergaard og Østrøm har mulighed for værdifuld erfaring frem imod næste sæson, hvor de jo nok bliver førstereserver. Giv nu de unge chancen i stedet for spillere som Oli og Aja skal tage spilletiden. Det er så marginalt hvis Østrøm og Vestergaard er dårligere end AJA og Oli at jeg tillægger det en uendelig i den enkelte kamp, men til gengæld stor betydning i modningen af vores unge folk.
    Nu blev AJA udskiftet efter 60 minutter sidst, så måske han er småskadet.
    Synes holdets attitude i de sidste kampe kræver bare for en Olli Lund på banen. Men hellere som back/wingback end som cf.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Dejligt med ændringer og fint med pause til sabbi. Håber Bashkim får genvalg.

    Jeg så dog gerne Vestergaard eller Ørstrøm ved siden af aja i cf, hvis de er klar.
    Der må være en vis risiko for, at Oliver Lund vil være overtændt til sådan en kamp. Så risikerer vi rødt og straffe imod tidligt i kampen, og det ville være fatalt.
    Fatter overhovedet ikke hvorfor Oli skal have den her kamp, hvis det bliver sådan. Vi skal ikke mere end 10 måneder tilbage for at se at der intet farligt er i at bruge vores unge, når det kniber med skader. Oli har ingen fremtid og både Vestergaard og Østrøm har mulighed for værdifuld erfaring frem imod næste sæson, hvor de jo nok bliver førstereserver. Giv nu de unge chancen i stedet for spillere som Oli og Aja skal tage spilletiden. Det er så marginalt hvis Østrøm og Vestergaard er dårligere end AJA og Oli at jeg tillægger det en uendelig i den enkelte kamp, men til gengæld stor betydning i modningen af vores unge folk.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi var selvfølgelig til den afsluttende træning inden kampen i morgen, og det ser ud som om, der godt kan komme nogle ændringer på holdet.

    http://obstruktion.dk/kloeve-er-kamp...eser-tverskov/
    Dejligt med ændringer og fint med pause til sabbi. Håber Bashkim får genvalg.

    Jeg så dog gerne Vestergaard eller Ørstrøm ved siden af aja i cf, hvis de er klar.
    Der må være en vis risiko for, at Oliver Lund vil være overtændt til sådan en kamp. Så risikerer vi rødt og straffe imod tidligt i kampen, og det ville være fatalt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi var selvfølgelig til den afsluttende træning inden kampen i morgen, og det ser ud som om, der godt kan komme nogle ændringer på holdet.

    http://obstruktion.dk/kloeve-er-kamp...eser-tverskov/
    Tak for opdatering! :-)
    Fint at HC kom over skaden så hurtigt og god nyhed med Kløve. Synes han er en vigtig mand for vores spil.
    Glæder mig også at få Olli Lund på banen. Efter de sidste sløje kampe har vi brug for en rigtig kriger. Håber det kan sætte de andre med i gang. Men ville helst se en tre-mand-kæde med Olli, Østrøm og Vesteegaard. Så kan Ryan og Skjelvik måske skabe lidt mere i offensiven.
    En pause for Sabbi er oplagt.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi var selvfølgelig til den afsluttende træning inden kampen i morgen, og det ser ud som om, der godt kan komme nogle ændringer på holdet.

    http://obstruktion.dk/kloeve-er-kamp...eser-tverskov/

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Hvis holdet efterhånden ikke har fattet alvoren, så går det aldrig op for dem. Attituden på banen har været under al kritik, og der er ingen der går forrest. Ingen ledere. Ingen der viser vilje eller gnist. Det ligner et hold, der er helt og aldeles slukket for motivation, og som ikke kan få sæsonen hurtigt nok overstået.

    5 point (6 med målscoren vel) har vi ned til Lyngby, og med det pace de har, så går der ikke mange runder med den nuværende indstilling før de har passeret os. Vejle og SønderjyskE er heldigvis ligeså pivringe, kan vi trøste os med - men udfordringen med de to er, at vi har to udekampe mod dem tilbage og har brændt vores hjemmekampe af, hvor vi ellers har haft et bedre pointsnit end ude. Det kan komme til at koste os i det samlede regnskab.

    AaB skal mødes med samme indstilling som sidst vi var i Aalborg, og jeg er bange for, at hvis vi taber denne og heller ikke får 3 point mod Lyngby søndag, så trækker vi det korteste strå. Pt. kan jeg simpelthen ikke se, hvor sejrene skal komme fra.

    KOM NU LIDT FOR HELVEDE ODENSE!

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Lad os få en tråd til næste brag...

    Hvis vi bare kunne tage en sejr, ville det hjælpe os voldsomt.
    Men jeg er tæt på at sige at udtrykket vi kommer med , næsten er det vigtigste.
    har spillerne efterhånden forstået hvad vi risikerer. Vil spillerne vise noget vildskab for klubben, for fansne .

    eller vil det være det samme modløse lo..... som vi har set de sidste par kampe.

    tverskov er i karantæne. Andre der sidder ude.?


    Prøv en ny opstilling - ryst posen, bare lidt.

    Hc (hvis klar)
    Ryan aja Vestergaard Jørgen
    sabbi jj drach frø
    Fenger kadrii

    Hylle med i truppen tak.
    muligvis moses i stedet for sabbi?
    måske Aron i stedet for drach?

    Vi kan vinde denne! Men kun hvis vi vil. Kom så drenge.!!
    Synes mest vi skal forsøge at bygge noget op og seneste kamp var måske en skabelon til noget som med tiden kan føre noget godt med sig, selvom det ikke var vanvittig godt, så var vi det bedste hold og tabte kun pga. en megabrøler af keeperen.
    Jeg tror dog ikke Max og Kadrii begge starter igen. Frø kommer ind i stedet for en af de to.
    Spørgsmålet er også om AJA bliver klar. Han lod sig udskifte imod sønderjyske, hvilket nok var nødtvunget. Vi kan dermed risikere at se Østrøm og Vestergaard sammen. Spændende, men nok ikke optimalt.

    Interessant om aab har fundet lidt mere bid eller vi igen kan afvente på dem og slå kontrakniven i dem. Det er et helt andet hold end de øvrige her i nedrykningsspillet sammen med Lyngby og det tror jeg egentlig kommer OB vel. Jeg tror vi får en sejr enten i dag eller søndag, men jeg tør ikke spå om hvilken en af kampene vi vinder.
    ​​​​

    Leave a comment:

Working...
X