Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.4.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nogen der kan se det er os der er 11 mod 10??
    Nej, og modstanderne skal nok score selvmål, hvis vi skal vinde over andre end Horsens her i nedrykningsspillet.

    Comment


      Forhelvede hvor er det da pisse frustrerende! Klassemål og Sdrtyske servere den på et sølfad med en hjerneblødning. Så fucker vi fuldstændigt op og giver dem kampen. Har lyst til at råbe og kaste med ting!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Disideret pinligt af OB. Selv med en mand i overtal var OB ikke tæt på sejren
        Har du glemt Sabbis stolpeskud?
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Jeg gider snart ikke mere...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Der var en herinde der sagde han var færdig og et elendigt indkøb.... BANG sagde det...
            Det må være mig.

            Jeg har ikke set kampen. Dejligt, at BK scorer et flot mål. Det ændrer ikke en tøddel på, at BK ikke var den rigtige spiller at hente.

            Glimrende resultat i øvrigt...

            Comment


              Når man ikke kan vinde 11 mod 10 på hjemmebane hvor man er foran og modstanderne har spillet pokalkamp i midtugen så er der lang lang vej til noget som helst ...

              Kunne ikke se kampen men er der nogen der kan fortælle om MH har sat nogen som helst aftryk på holdet enten mentalt, spillestil, løb eller noget som helst???
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Hvis tingene skal give mening, må det være Hemmingsens sidste kamp som cheftræner. Han bringer INTET til bordet som løfter det her hold. Tilbage med ham og passe hans rigtige job, så må vi så se om han kan finde ud af det, og så må en af de andre kvalificerede trænere overtage resten af sæsonen, jeg nægter at tro, at vi bliver ringere med en af dem.

                Comment


                  Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. Hvis det ikke ændrer sig hurtigt, så bliver det os der rykker ned.. Vores eneste chance er at Sønderjyske og Vejle er ringere her til sidst end os

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Har du glemt Sabbis stolpeskud?
                    Udover det ? Så var Sønderjyske vel nærmere farligere på deres omstillinger. Selv med en mand i overtal formår OB ikke at dominere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Jebali som kampens spiller? 0 slutprodukt på 784 offensive aktioner.
                      Jeg så kun 1. halvleg, men der lagde jeg bestemt mærke til flere gode aktioner fra hans side; mestendels hvor han sætter andre i scene (bl.a. Skjelvik, som kvitterer med et halvsløjt fladt indlæg). Synes faktisk, at 1. halvleg overordnet set (EDIT: hele holdet) var fornuftig uden at være prangende. Kan dog ikke tale for anden halvleg, der sætter jeg min lid til jer andre.
                      Last edited by El Profesor; 18-04-2021, 15:03.

                      Comment


                        Kunne kun de de sidste 30 minutter. Der var hverken energi eller tiltro på banen. Kæft, det var ringe.
                        På hjemmebane, efter føring, i overtal og modstander med en pokalkamp i benene - der føles uafgjort som nederlag. Det er fuldstændigt uacceptabelt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Når det gælder OB's kampe er forventningens glæde altid den største. De gør virkelig ikke meget for at please deres fans

                          Comment


                            Skam jer! Elendigt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Når man ikke kan vinde 11 mod 10 på hjemmebane hvor man er foran og modstanderne har spillet pokalkamp i midtugen så er der lang lang vej til noget som helst ...

                              Kunne ikke se kampen men er der nogen der kan fortælle om MH har sat nogen som helst aftryk på holdet enten mentalt, spillestil, løb eller noget som helst???
                              Under JM var vi for svingende i præstationerne - det er der lavet om på....nu er vi bare konsekvent ringe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Når man ikke kan vinde 11 mod 10 på hjemmebane hvor man er foran og modstanderne har spillet pokalkamp i midtugen så er der lang lang vej til noget som helst ...

                                Kunne ikke se kampen men er der nogen der kan fortælle om MH har sat nogen som helst aftryk på holdet enten mentalt, spillestil, løb eller noget som helst???
                                Han var vel trænet dem for hårdt så der ikke er nogen accelerationer.
                                NT har med ansættelsen af Hemme dømt os til endnu 10 år i nedrykningsspillet

                                Comment

                                Working...
                                X