Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Sønderjyske 18.4.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd OB-Sønderjyske 18.4.2021

    Sidste hjemmekamp uden tilskuere og vi starter med en fed og meget offensiv opstilling:

    Oliver
    Ryan Juel Tverskov Skjelvik
    Aron JJ
    Sabbi Bashkim Jebali
    Fenger

    ​​​​​​Er kun lidt bekymret fordi Vestergaard er ikke med i truppen så Østrøm er eneste forsvarsspiller på bænken hvad kan blive vanskeligt ved skader i bagerste linje.
    Det er en "must" at drengene viser en helhjertet indsats nu efter to sløje kampe. Og mod et Sønderjyskehold som har desuden stadig pokalkampen i benene er alt andet end en sejr en stor skuffelse. En sløj indsats mere ville betyde at holder har et motivationsproblem og sætte store spørgsmål i hensigt af træner Hemmingsen.
    Så, kom i gang, drenge, vis stolthed og ære!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Pinlig MH lige nu. Og kritik fra både Flemmimng Poulsen eller Morten Brrun, der dog opfordrer spillere til at opsøge et svar i stedet for at vente.

    Nå, men Sønderjyske lige nu skal give e point.
    God kamp? Tja, jeg bliver ved at bruge tid på at håbe. Men tror det ikke. Håber at kl 14 gør jeg ikke falder isøvn -Det er nemlig sket nu et par gange.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Pinlig MH lige nu. Og kritik fra både Flemmimng Poulsen eller Morten Brrun, der dog opfordrer spillere til at opsøge et svar i stedet for at vente.

      Nå, men Sønderjyske lige nu skal give e point.
      God kamp? Tja, jeg bliver ved at bruge tid på at håbe. Men tror det ikke. Håber at kl 14 gør jeg ikke falder isøvn -Det er nemlig sket nu et par gange.
      Ikke så slemt med MH synes jeg. Jeg kan bedre li' at han bare afviser spørgsmålene på stedet, i stedet for de søforklaringer han plejer

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Ikke så slemt med MH synes jeg. Jeg kan bedre li' at han bare afviser spørgsmålene på stedet, i stedet for de søforklaringer han plejer
        Det kan du have ret i, det kunne have været værre, men det stinker af ubegavet damage control spin. Og så er han bare hæmmet af flakkende blik og den slags (kender det fra mig selv. det virker altid utroværdigt)
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          På papiret min ideal opstilling. Håber den fungerer!

          Comment


            #6
            Kom så. Spil og vind.......
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              En skytte kom på banen. Stort af Kadrii

              Pinligt han blev holdt på bænken længe - også selv om holdet var sat forkert
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                der var mål :-D

                Comment


                  #9
                  Så er han tilbage! Fantastisk.

                  Comment


                    #10
                    Ligner mine mål til træning :)

                    Comment


                      #11
                      Smukt

                      Comment


                        #12
                        Boooooooooooommmmmmmmm

                        Comment


                          #13
                          Præcis derfor han er en gevinst. Muligvis den bedste venstreskøjte i ligaen

                          Comment


                            #14
                            Der var en herinde der sagde han var færdig og et elendigt indkøb.... BANG sagde det...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #15
                              Typisk. Det sekund knægten skal have et glas vand bliver der scoret. Kan forstå det var et flot mål.

                              Comment

                              Working...
                              X