Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    8. pladsen. Det er jo et helt vildt fremskridt vi har taget.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Nå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.
      ja det var hurtigt

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

        Næste år tager vi en 5.plads...
        Ro på.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          8. pladsen. Det er jo et helt vildt fremskridt vi har taget.
          og hele 2 point mere end sidste sæson...det er i sandhed fantastiske fremskridt vi ser

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Nå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.
            Ironi er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Flot kamp af drengene selvom det blev til nederlag. Flere gjorde rigtig godt
              en kamp tættere på afkald med Bec er Det jeg tager med,:-)
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
                Ironi er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
                Jeg har skam været ok "tilfreds" med Diarra gennem foråret - han er ikke faldet totalt igennem...men det jeg så i dagens kamp, gjorde mig ikke overbevist om, at det er ham, der skal tage højre back pladsen. Nu fik han endelig chancen på det vi herinde har udråbt til værende hans bedste position. Jeg er ikke overbevist. Og nej, han var da nok ikke den ringeste på banen, som du siger...men det gør jo ikke hans præstation bedre?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  en kamp tættere på afkald med Bec er Det jeg tager med,:-)
                  Puha negativisterne har overtaget herinde i dag Kom nu med på glade-vognen Bossy
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
                    Ironi er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
                    ro på - jeg er bare ikke så imponeret af Diarra som du, og andre åbenbart er - men han har da bestemt udviklet sig over sæsonnen - det har hjulpet med noget mere spilletid, og jeg er da på ingen måde rystende nervøs over at se ham i holdopstillingen mere - modsat tidligere. Men derfor mener jeg da det er rimeligt at sætte spørgsmålstegn ved om han er løsningen for os. Og det tvivler jeg altså på

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Puha negativisterne har overtaget herinde i dag Kom nu med på glade-vognen Bossy
                      Jeg vil virkelig gerne være med på "glade-vognen", men hvad er der at juble over i denne sæson, og med henblik på den næste?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ro på - jeg er bare ikke så imponeret af Diarra som du, og andre åbenbart er - men han har da bestemt udviklet sig over sæsonnen - det har hjulpet med noget mere spilletid, og jeg er da på ingen måde rystende nervøs over at se ham i holdopstillingen mere - modsat tidligere. Men derfor mener jeg da det er rimeligt at sætte spørgsmålstegn ved om han er løsningen for os. Og det tvivler jeg altså på
                        Jeg er på ingen måder "åbenbart" imponeret over nogen fra vores bagkæde i denne sæson. Men, jeg har set Ruud se ligeså dum ud i nøjagtig samme situation som den Diarre blev fanget i. Jeg har set Kasper Larsen og Høegh koste ti gange så mange mål som Diarre. Jeg eftersøger bare en lidt mere nuanceret tilgang til (spørgsmåls)tegnsætningen, og dens fordeling.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg vil virkelig gerne være med på "glade-vognen", men hvad er der at juble over i denne sæson, og med henblik på den næste?
                          helt enig - det er ret så begrænset hvad der er og glæde sig over.....

                          Comment


                            nogen der lige så interview med spelmann? Han var sgu godt nok skuffet. Han vil tydeligvis gerne udenlands....ikke lige en spiller jeg havde regnet med at skulle have skiftet ud nu, så lad os håbe han bliver.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nogen der lige så interview med spelmann? Han var sgu godt nok skuffet. Han vil tydeligvis gerne udenlands....ikke lige en spiller jeg havde regnet med at skulle have skiftet ud nu, så lad os håbe han bliver.
                              Der er nok ikke plads til både ham, Ari, Schoop og COB + evt. talenter på midten så hvis der er en spiller vi reelt kan lave mønt på så virker det ikke urealistisk at ham kommer videre og vi får lidt penge til de investeringer der skal laves ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg vil virkelig gerne være med på "glade-vognen", men hvad er der at juble over i denne sæson, og med henblik på den næste?
                                Sæsonen er slut. Vi opfylder målsætningen. Vi slutter sæsonen udmærket selvom vi taber i dag. Sådan ser jeg det. Der er masser af arbejde at gøre, men der var lidt fremgang set over sæsonen og hvorfor skulle det ikke forsætte i næste sæson?
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X