8. pladsen. Det er jo et helt vildt fremskridt vi har taget.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FCK - OB, 18/5 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægFlot kamp af drengene selvom det blev til nederlag. Flere gjorde rigtig godtDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlægIroni er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlægIroni er kujonens sidste gemmested! Jeg siger ikke han er nødvendigvis er løsningen, men hans "touch" er da på niveau med de resterende 11 på banen i dag. Som jeg lige kunne se, var han også den spiller der havde flest tacklinger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægro på - jeg er bare ikke så imponeret af Diarra som du, og andre åbenbart er - men han har da bestemt udviklet sig over sæsonnen - det har hjulpet med noget mere spilletid, og jeg er da på ingen måde rystende nervøs over at se ham i holdopstillingen mere - modsat tidligere. Men derfor mener jeg da det er rimeligt at sætte spørgsmålstegn ved om han er løsningen for os. Og det tvivler jeg altså på
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnogen der lige så interview med spelmann? Han var sgu godt nok skuffet. Han vil tydeligvis gerne udenlands....ikke lige en spiller jeg havde regnet med at skulle have skiftet ud nu, så lad os håbe han bliver."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg vil virkelig gerne være med på "glade-vognen", men hvad er der at juble over i denne sæson, og med henblik på den næste?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment