Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Hvorfor dukkede Vadocz sig sådan? Så meget mærkeligt ud. Aldrig vil en forsvarsspiller da gemme sig fra bolden, når den er på vej mod mål.

    Comment


      #77
      for helvede altså - troels vi magter ikke at stå så lavt og forsvare os - fat det nu

      Comment


        #78
        3 FCK-mål efter indlæg eller skud, der bliver rettet af. Det er da helt vildt!

        Comment


          #79
          Stop nu jer selv, jeg kan nævne minimum ti spillere der har et dårligere "touch" end Diarre. Diarre forsøger i det mindste. Emil må gerne skride i sommerpausen, på intet tidspunkt angriber han bolden, han render bare og kigger lidt ball i parken.

          Comment


            #80
            Og FCV har ellers udlignet
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              #81
              Godt den lortesæson er slut nu. Tid til at se fremad. ...

              Comment


                #82
                Kommentatorne: "Superligadebut til Mikkel Desler".
                Så meget research kræver det altså heller ikke at vide, at dette ikke er hans debut. Synes det har været helt håbløs kommentering i dag.

                Comment


                  #83
                  Nøj, hans corner liderlighed irriterer mig virkelig, også den med Dessler... Det er da utroligt..

                  Comment


                    #84
                    Nej, det sker på baggrund af endnu en gigantisk fejl i forsvaret....
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #85
                      Dejligt med minutter til Thomsen og Desler tager da kampe op derinde
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlæg
                        Stop nu jer selv, jeg kan nævne minimum ti spillere der har et dårligere "touch" end Diarre. Diarre forsøger i det mindste. Emil må gerne skride i sommerpausen, på intet tidspunkt angriber han bolden, han render bare og kigger lidt ball i parken.
                        Nå, jamen SÅ har vi da løst problemet med manglende højre back, kan jeg forstå...det var da skønt.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #87
                          Flot kamp af drengene selvom det blev til nederlag. Flere gjorde rigtig godt
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #88
                            Og FCM smider lige andenpladsen. Bliver spændende at høre albinoens kommentarer.

                            Comment


                              #89
                              nå endnu en elendig sæson er slut....lad os håbe på det bliver lidt bedre i næste sæson.

                              der skal strammes gevaldigt op rent defenssivt - vi lukker alt for mange mål ind

                              Comment


                                #90
                                flot kamp af drengene. Sæsonen er ovre - vi kan se fremad.

                                Næste år tager vi en 5.plads...

                                Comment

                                Working...
                                X