Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Mon ikke begge mandskaber bliver enige om at køre en kedelig 0-0 kamp hjem, så holde de Lyngby lidt på afstand. Jeg forventer ikke en sejr til os.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Sådan har jeg det også normalt, men synes godt nok specielt de seneste to hjemmekampe har været ligeså ringe som når vi er værst på udebane. Jeg har dog også større tiltro til vi forløses en smule mere hjemme end i Haderslev, hvor vi er garante for at spille af helvede til.
      Jeg vil ikke sige hemme skal væk ved et nederlag, men er udtrykket ikke anderledes end i de seneste par kampe, så bør man allerede kigge efter en anden løsning, for det vi ser lige nu er ikke kun manglende kvalitet. Det er en gruppe slukørede og selvtillidsløse spillere, som skal motiveres til som minimum at kæmpe for trøjen. Det kan jeg godt være i tvivl om Hemme magter og det kan meget vel skyldes at omstændighederne er så grælle at man har brug for inspiration udefra
      Jeg har heller ikke nogen decideret god fornemmelse i kroppen med den her kamp, jeg siger bare, at sidste vi vandt dernede var det Mos, Bodul og Emil Larsen der scorede vores mål, og vores assistenttræner der scorede for Haderslev.

      Jeg synes heller ikke, at Hemmingsen partout skal væk ved et nederlag, vi kan gå derned og levere en fin præstation og tabe, men hvis vi i det mindste ser noget fremgang på indstilling og spil, så er der da noget at tage med. Hvis vi derimod går derned og spiller som i de sidste to kampe, så synes jeg ikke man kan lade være med at tage det op til overvejelse. Den eneste grund til, at Hemmingsen skal sidde dernede og tage tid væk fra hans rigtige og vigtige job må være, at han kan tilføre noget de andre 4 tilgængelige trænere vi har ansat ikke kan. Hvis det bliver sådan en præstation igen, må jeg stille mig stærkt tvivlende overfor, at han overhovedet tilfører noget nævneværdigt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Jeg har heller ikke nogen decideret god fornemmelse i kroppen med den her kamp, jeg siger bare, at sidste vi vandt dernede var det Mos, Bodul og Emil Larsen der scorede vores mål, og vores assistenttræner der scorede for Haderslev.

        Jeg synes heller ikke, at Hemmingsen partout skal væk ved et nederlag, vi kan gå derned og levere en fin præstation og tabe, men hvis vi i det mindste ser noget fremgang på indstilling og spil, så er der da noget at tage med. Hvis vi derimod går derned og spiller som i de sidste to kampe, så synes jeg ikke man kan lade være med at tage det op til overvejelse. Den eneste grund til, at Hemmingsen skal sidde dernede og tage tid væk fra hans rigtige og vigtige job må være, at han kan tilføre noget de andre 4 tilgængelige trænere vi har ansat ikke kan. Hvis det bliver sådan en præstation igen, må jeg stille mig stærkt tvivlende overfor, at han overhovedet tilfører noget nævneværdigt.
        Hej Sheed. Kampen på søndag er altså en hjemmekamp - blot til info - hvis det gør nogen forskel i din vurdering af vore muligheder.
        Mvh pnl

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Jeg har heller ikke nogen decideret god fornemmelse i kroppen med den her kamp, jeg siger bare, at sidste vi vandt dernede var det Mos, Bodul og Emil Larsen der scorede vores mål, og vores assistenttræner der scorede for Haderslev.

          Jeg synes heller ikke, at Hemmingsen partout skal væk ved et nederlag, vi kan gå derned og levere en fin præstation og tabe, men hvis vi i det mindste ser noget fremgang på indstilling og spil, så er der da noget at tage med. Hvis vi derimod går derned og spiller som i de sidste to kampe, så synes jeg ikke man kan lade være med at tage det op til overvejelse. Den eneste grund til, at Hemmingsen skal sidde dernede og tage tid væk fra hans rigtige og vigtige job må være, at han kan tilføre noget de andre 4 tilgængelige trænere vi har ansat ikke kan. Hvis det bliver sådan en præstation igen, må jeg stille mig stærkt tvivlende overfor, at han overhovedet tilfører noget nævneværdigt.
          Så er vi enige over hele linjen.

          Jesus hvor er det ufatteligt hvor længe siden vi har fundet i Haderslev. Det var dog helt afsindigt

          Comment


            #20
            Med Lyngbys uheldige uafgjort er nedrykningen vel udelukket. OBs spil sammenlignet med de øvrige holds gør også, at nr 7 er endnu mere udelukket.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Jeg hælder til en bedrøvelig 1-1 kamp.
              Så du forventer et skud på mål
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Med Lyngbys uheldige uafgjort er nedrykningen vel udelukket. OBs spil sammenlignet med de øvrige holds gør også, at nr 7 er endnu mere udelukket.
                Nedrykning er da på ingen måde udelukket. Med 8 kampe tilbage kan alt ske. Hvordan kan du overhovedet få den tanke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Hej Sheed. Kampen på søndag er altså en hjemmekamp - blot til info - hvis det gør nogen forskel i din vurdering af vore muligheder.
                  Mvh pnl
                  Jo tak, det er jeg udmærket klar over, det er derfor at jeg tidligere skrev, at jeg stadig tror vi har en fin chance for at vinde, hvorimod at min tro på en udesejr ville være næsten ikke eksisterende, netop fordi at vi skal så langt tilbage. Det kan godt være det blev lidt uklart i indlægget.
                  Last edited by Sheed; 14-04-2021, 17:27.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Så du forventer et skud på mål
                    Er det ikke Kanstrup der har rekorden med selvmål? Så måske behøver vi ikke afslutte.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Er det ikke Kanstrup der har rekorden med selvmål? Så måske behøver vi ikke afslutte.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-midt-i-krisen
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                          Så du forventer et skud på mål
                          Nope jeg tror vi får et tilfældigt kludemål.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nedrykning er da på ingen måde udelukket. Med 8 kampe tilbage kan alt ske. Hvordan kan du overhovedet få den tanke
                            Jeg tør i hvert fald godt sætte en lille skilling på at Lyngby ikke rykker ned. Om det så bliver os, Vejle eller sønderjyske som må ned er meget åbent som disse hold spiller lige nu. Aab er også dårlige, men jeg tror de har kvaliteten som f.eks. det Fossum lavede i mandags til at de slider sig ud af suppedasen.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg tør i hvert fald godt sætte en lille skilling på at Lyngby ikke rykker ned. Om det så bliver os, Vejle eller sønderjyske som må ned er meget åbent som disse hold spiller lige nu. Aab er også dårlige, men jeg tror de har kvaliteten som f.eks. det Fossum lavede i mandags til at de slider sig ud af suppedasen.
                              Det skrev jeg også forleden. De spiller alt for god fodbold til at rykke ned mens andre hold i gruppen virkelig slider med det. Her har jeg simpelthen ikke den store tiltro til MHs evner. Ville faktisk være mere rolig med JM ved roret.
                              Det er selvfølgelig betryggende med 7p forspring plus målscore. Men med 3 kampe på 8 dage kan det sagtens blive blodigt inden længe eller at alt ånder fred og ro.
                              Vi må se. Alt kan ske. Men at kunne konkludere allerede nu på at vi ikke rykker ned forstår jeg ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg tør i hvert fald godt sætte en lille skilling på at Lyngby ikke rykker ned. Om det så bliver os, Vejle eller sønderjyske som må ned er meget åbent som disse hold spiller lige nu. Aab er også dårlige, men jeg tror de har kvaliteten som f.eks. det Fossum lavede i mandags til at de slider sig ud af suppedasen.
                                Helt generelt er det virkelig vildt, hvor ringe holdene er i nedrykningsspillet. Lyngby har ok tur i den, men trods alt kun fået 2 point i de første to kampe. De skal til at have nogle sejre på kontoen, hvis ikke de skal rykke ned.

                                Tror det ender med Horsens og så Lyngby (måske Vejle).

                                Comment

                                Working...
                                X