Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Vejle 9.4.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Jeg er simpelthen bange for at det her ender med nedrykning. Vores spil og udtryk er jo helt væk. Trænerskiftet har absolut ikke gjort noget godt og jeg er bange for at Hemme gambler med vores overlevelse med hans forældede tilgang om, at vi bare skal arbejde hårdere end alle andre. Vi skal sgu ikke arbejde hårdt, men klogt og lægge fokus på der hvor det trænger. De lange træninger dagen før er en unødig risiko at tage. Og så virker det ikke som om, at alvoren er gået op for Hemme. Han taler meget om udtrykket og spillet mod AAB, hvilket også så dit ud, men derefter har vi jo spillet mod to hold, som stort set alle andre slår og fået 1 point på meget få chancer kreeret. Der skal simpelthen ikke snakkes ét ord mere om den skide 7. plads. Det her er en meget alvorlig kamp mod nedrykning og intet andet!
    Ja, efter hjælp af Vejle sidste runde skal vi håbe nu på støtte fra AaB om at holde Lyngby på afstand. Vi selv kan ja åbenbart ikke klare det.

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Jeg er simpelthen bange for at det her ender med nedrykning. Vores spil og udtryk er jo helt væk. Trænerskiftet har absolut ikke gjort noget godt og jeg er bange for at Hemme gambler med vores overlevelse med hans forældede tilgang om, at vi bare skal arbejde hårdere end alle andre. Vi skal sgu ikke arbejde hårdt, men klogt og lægge fokus på der hvor det trænger. De lange træninger dagen før er en unødig risiko at tage. Og så virker det ikke som om, at alvoren er gået op for Hemme. Han taler meget om udtrykket og spillet mod AAB, hvilket også så dit ud, men derefter har vi jo spillet mod to hold, som stort set alle andre slår og fået 1 point på meget få chancer kreeret. Der skal simpelthen ikke snakkes ét ord mere om den skide 7. plads. Det her er en meget alvorlig kamp mod nedrykning og intet andet!

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Jeg er så skuffet.
    Hvad er det kedeligt! Idéforladt! Uden inspiration! Vi spiller kedeligere end under Kent!!!
    Og det værste: store dele af holdet viste tydeligt at de selv troede ikke mere på deres evner at vende det. Og så manglende den vilde vilje at kæmpe mod nederlaget. Jebali og Aron var vel den eneste som viste den rigtige indstilling - og Fenger selvfølgelig. Alle andre, ja, de løb fordi det var deres pligt - men ikke mere, ikke deres dedikation, ikke deres vilde vilje. Der mangler vildhed og energi, der mangler den dø-på-støvlerne-mentalitet. Der mangler flere Olli Lunds på banen - og vil hellere leve med den én eller anden katastrofale fejlaflevering end med et mentalt død hold.
    JM blev fyret pga alt for svingende resultater, men der var til mindst også kampe hvor vi spillede flot fodbold indimellem. Men det her nu? Hvis man havde håbet på en Hemmingsen-effekt med trænerskifte så gik den i den helt forkerte retning. Det gik fuldstændigt galt.
    Må sige at håber at HH ikke bliver ikke vores nye cheftræner, ikke en gang bliver assitenttræner i den nye sæson men at han skifter til Gymnastikklubben. Der bruges frisk blod om at bringe holdet i den rigtige retning. Og alle som er med i den aktuelle situation og bærer ansvaret skulle så langt væk fra holdet som muligt og at få en ægte nystart. Vi er i opløsning og der bruges en hård cut om at redde det her.
    Enig, der var 3 der ville det. Derfor også en kæmpe fejl ikke at vise Østrøm tillid. Han ville også have givet den gas, AJA burde ikke spille. Jeg er ikke Aron og Lund fan, men lige nu skal der spillere på banen som hader at tabe. Sabbi og Opondo er der ikke råd til i nedgangs tider. Jeg er i tvivl om Frø. Han forsøger i det mindste, men det lykkedes bare ikke.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Ahh, synes nu også eksperter og journalister efterhånden går lige hårdt nok til Hemmingsen. De ved der ligger en god historie i at han har uld i mund, men de går sgu ikke så meget efter andre trænere. De skal ikke stå og gøre rede for deres træningsmetoder i detaljer lige efter en kamp. Jeg er ikke tilhænger af Hemmingsen, men man skal sgu være fair.
    Jeg synes nu egentlig de er for bløde...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Jeg er så skuffet.
    Hvad er det kedeligt! Idéforladt! Uden inspiration! Vi spiller kedeligere end under Kent!!!
    Og det værste: store dele af holdet viste tydeligt at de selv troede ikke mere på deres evner at vende det. Og så manglende den vilde vilje at kæmpe mod nederlaget. Jebali og Aron var vel den eneste som viste den rigtige indstilling - og Fenger selvfølgelig. Alle andre, ja, de løb fordi det var deres pligt - men ikke mere, ikke deres dedikation, ikke deres vilde vilje. Der mangler vildhed og energi, der mangler den dø-på-støvlerne-mentalitet. Der mangler flere Olli Lunds på banen - og vil hellere leve med den én eller anden katastrofale fejlaflevering end med et mentalt død hold.
    JM blev fyret pga alt for svingende resultater, men der var til mindst også kampe hvor vi spillede flot fodbold indimellem. Men det her nu? Hvis man havde håbet på en Hemmingsen-effekt med trænerskifte så gik den i den helt forkerte retning. Det gik fuldstændigt galt.
    Må sige at håber at HH ikke bliver ikke vores nye cheftræner, ikke en gang bliver assitenttræner i den nye sæson men at han skifter til Gymnastikklubben. Der bruges frisk blod om at bringe holdet i den rigtige retning. Og alle som er med i den aktuelle situation og bærer ansvaret skulle så langt væk fra holdet som muligt og at få en ægte nystart. Vi er i opløsning og der bruges en hård cut om at redde det her.

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Vi må have Troels Bech tilbage.
    Om ikke andet, var han altid klar med en underholdende kommentar.
    Glemmer aldrig hans kommentar, da vi som det første hold skulle spille på den nye bane i Farum.
    OBs efterretninger tydede på, at der ikke var tale om plastgranullat, som man ellers havde fået at vide.
    Det var istedet korkgrannullat fra Brixtoftes overskudslager...

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
    Ahh, synes nu også eksperter og journalister efterhånden går lige hårdt nok til Hemmingsen. De ved der ligger en god historie i at han har uld i mund, men de går sgu ikke så meget efter andre trænere. De skal ikke stå og gøre rede for deres træningsmetoder i detaljer lige efter en kamp. Jeg er ikke tilhænger af Hemmingsen, men man skal sgu være fair.
    Vrøvl, ingen tvinger ham til at sige at vi spillede godt mod Horsens. Andre trænere hvis hold er i nedrykningsfare får den slags spørgsmål. At han så vælger ikke at have kyniske svar, men vrøvler om at vores spillestil skal være kynisk og bolden skal skydes ud af stadion er da ikke Camillss fejl. Hun brugte jo et godt eksempel fra hendes karriere, hvor hun trænede godt men ikke fik resultater.

    Leave a comment:


  • sydpark
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Takker.... så ikke noget nyt under solen
    Det her var så tåkrumende at du tror det er løgn... Jeg er dybt dybt dybt rystet...
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad siger han ? Kan desværre ikke se interviewet
    jammen aner det ikke jo.....

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Ahh, synes nu også eksperter og journalister efterhånden går lige hårdt nok til Hemmingsen. De ved der ligger en god historie i at han har uld i mund, men de går sgu ikke så meget efter andre trænere. De skal ikke stå og gøre rede for deres træningsmetoder i detaljer lige efter en kamp. Jeg er ikke tilhænger af Hemmingsen, men man skal sgu være fair.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Det er gift for en organisation med så megen dårlig kommunikation. Det kommer til at gennemsyre det hele og skabe tvivl hos alle i klubben. Man bliver nødt til at tage den svære beslutning og gøre det forbi med Hemme. Det er synd for ham.. men det er en elitesportsorganisation.. det er vilkårene. Selv Poul Hansen var mere kvalificeret til posten - og det siger en del

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad siger han ? Kan desværre ikke se interviewet
    Det er så sort så ingen kan gengive det men han fik sagt at vi spillede godt mod Horsens og Aab.
    Ellers sagde han kynisk og kynisme flere gange end JH har sagt 'der er der ingen tvivl om'

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Mmm Mmm Mmm mmm
    Takker.... så ikke noget nyt under solen

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad siger han ? Kan desværre ikke se interviewet
    Mmm Mmm Mmm mmm

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvad siger han ? Kan desværre ikke se interviewet
    Faktisk svært at sige....

    Leave a comment:

Working...
X