Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Vejle. 9. april 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg21 mand i truppen, så tre frasorteres:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ejle-boldklub/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Fedt Men mon ikke han frasorteres igen?
Jeg tror i hvert fald at Vestergaard og Østrøm trækker nitten, hvem den tredje bliver, er lidt usikkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Det er OB’s headline på Facebook, at han er med i truppen igen, så det ville da være lidt spøjst hvis han så bliver frasorteret op til kamp? Tænker at SoMe-teamet har en idé om, hvem der kommer til at være i den endelige kamptrup, men kan self tage fejl.
Jeg tror i hvert fald at Vestergaard og Østrøm trækker nitten, hvem den tredje bliver, er lidt usikkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mm der er mulige skader kan det kun være Oli eller Fenger IMO
Der er åben kamp imellem Opondo og okosun om at erstatte Kløve. Det bliver lidt spændende at se hvem vi vælger. Vil jo mene Opondo er den oplagte ift. en Kløve-type, men jeg synes nu også det kunne være forfriskende at se Okosun tilbage efter nogen uger på bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ryan er på vippen ifølge fyens, så det kan blive ham.
Der er åben kamp imellem Opondo og okosun om at erstatte Kløve. Det bliver lidt spændende at se hvem vi vælger. Vil jo mene Opondo er den oplagte ift. en Kløve-type, men jeg synes nu også det kunne være forfriskende at se Okosun tilbage efter nogen uger på bænken.
Jeg ville vælge okosun eller Sveinn. Syntes Opondo har været skidt kørende et stykke tid
Comment
-
Jeg kunne mig rigtig godt tænke at vi bruger Gudjohnsen på Jebalis position og Jebali på Kløves position. Men det sker nok ikke, så hvis valget står mellem Okosun og Opondo er det virkelig svært fordi de har så forskellige styrker. Opondo ligner mere Kløve og har sine styrker i presspillet, Okosun har sine hovedstøds- og duelstyrke. Og han er mere målfarlig ved standardsituationer.
Comment
Comment