Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Vejle. 9. april 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Fenger tilbage i truppen!
    Fedt Men mon ikke han frasorteres igen?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      21 mand i truppen, så tre frasorteres:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ejle-boldklub/
      Og der er stadig ikke plads til Hylle,Lieder og Sander.... Kløve og Bernat skadet og Ibra ikke god nok endnu

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Fedt Men mon ikke han frasorteres igen?
        Det er OB’s headline på Facebook, at han er med i truppen igen, så det ville da være lidt spøjst hvis han så bliver frasorteret op til kamp? Tænker at SoMe-teamet har en idé om, hvem der kommer til at være i den endelige kamptrup, men kan self tage fejl.

        Jeg tror i hvert fald at Vestergaard og Østrøm trækker nitten, hvem den tredje bliver, er lidt usikkert.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Det er OB’s headline på Facebook, at han er med i truppen igen, så det ville da være lidt spøjst hvis han så bliver frasorteret op til kamp? Tænker at SoMe-teamet har en idé om, hvem der kommer til at være i den endelige kamptrup, men kan self tage fejl.

          Jeg tror i hvert fald at Vestergaard og Østrøm trækker nitten, hvem den tredje bliver, er lidt usikkert.
          Mm der er mulige skader kan det kun være Oli eller Fenger IMO

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Og der er stadig ikke plads til Hylle,Lieder og Sander.... Kløve og Bernat skadet og Ibra ikke god nok endnu
            Er Hylle skadet eller bare ikke god nok efter MHs smag ?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Er Hylle skadet eller bare ikke god nok efter MHs smag ?
              Kan simpelthen ikke forstå hvis man ikke kan bruge ham.. med hans spidskompetencer. Og han har altså vist sig flere gange at være kampafgørende for os

              Comment


                #22
                Hvis vi ikke vinder den kamp, tror jeg, at jeg giver op indtil nok efter sommeren. Jeg orker ikke det her mere.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Hvis vi ikke vinder den kamp, tror jeg, at jeg giver op indtil nok efter sommeren. Jeg orker ikke det her mere.
                  Same

                  Comment


                    #24
                    Trænede truppen egentligt mere i går end sædvanligt med tanke på den sidste lørdagstræning (før kamp) ?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Mm der er mulige skader kan det kun være Oli eller Fenger IMO
                      Ryan er på vippen ifølge fyens, så det kan blive ham.
                      Der er åben kamp imellem Opondo og okosun om at erstatte Kløve. Det bliver lidt spændende at se hvem vi vælger. Vil jo mene Opondo er den oplagte ift. en Kløve-type, men jeg synes nu også det kunne være forfriskende at se Okosun tilbage efter nogen uger på bænken.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Er Hylle skadet eller bare ikke god nok efter MHs smag ?
                        Han er ikke skadet. Så han må nok bare ikke passe ind i MHs system

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Trænede truppen egentligt mere i går end sædvanligt med tanke på den sidste lørdagstræning (før kamp) ?
                          Der blev trænet ca 80 min igår

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Ryan er på vippen ifølge fyens, så det kan blive ham.
                            Der er åben kamp imellem Opondo og okosun om at erstatte Kløve. Det bliver lidt spændende at se hvem vi vælger. Vil jo mene Opondo er den oplagte ift. en Kløve-type, men jeg synes nu også det kunne være forfriskende at se Okosun tilbage efter nogen uger på bænken.
                            Ja han er selvfølgelig også i spil når han nu igen igen igen er ude af stand til at spille

                            Jeg ville vælge okosun eller Sveinn. Syntes Opondo har været skidt kørende et stykke tid

                            Comment


                              #29
                              Jeg kunne mig rigtig godt tænke at vi bruger Gudjohnsen på Jebalis position og Jebali på Kløves position. Men det sker nok ikke, så hvis valget står mellem Okosun og Opondo er det virkelig svært fordi de har så forskellige styrker. Opondo ligner mere Kløve og har sine styrker i presspillet, Okosun har sine hovedstøds- og duelstyrke. Og han er mere målfarlig ved standardsituationer.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han er ikke skadet. Så han må nok bare ikke passe ind i MHs system
                                Så han er vraget uden forklaring

                                Comment

                                Working...
                                X