Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Vejle. 9. april 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Vejle. 9. april 2021

    Set ud fra dagens træning er Oliver Christensen klar til at spille igen på fredag, mens Troels Kløve måtte udgå fra træningen, og må indtil videre være tvivlsom.

    http://obstruktion.dk/oc-ser-klar-ud...ad-med-kloeve/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Set ud fra dagens træning er Oliver Christensen klar til at spille igen på fredag, mens Troels Kløve måtte udgå fra træningen, og må indtil videre være tvivlsom.

    http://obstruktion.dk/oc-ser-klar-ud...ad-med-kloeve/
    Dejligt med OC. Ham får vi brug for. Ærgerligt med Kløve. Men ville gerne se en anden en end ham på den 10´er.
    Måske til kampen på fredag man skulle sætte Sveinn på toppen og trække Jebali tilbage

    Comment


      #3
      Sådan noget skulle jo være os. Ikke GF

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fc-koebenhavn/

      Comment


        #4
        Fint at Oliver er klar igen Ærgerligt med Kløve men der er alternativer og med den form han viste sidst skulle vi være i stand at kompensere det hvis han ikke bliver klar.
        Efter to nederlag mod Vejle i sæsonen håber at spillere er tændt nok at sejre fredag. Det ville desuden være meget beroligende med tre point om at holde os væk fra nedrykningskampen. En sejr og vi kan vel tillade os at kigge op til plads syv uden at se Lyngby komme alt for tæt i bagspejlet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Fint at Oliver er klar igen Ærgerligt med Kløve men der er alternativer og med den form han viste sidst skulle vi være i stand at kompensere det hvis han ikke bliver klar.
          Efter to nederlag mod Vejle i sæsonen håber at spillere er tændt nok at sejre fredag. Det ville desuden være meget beroligende med tre point om at holde os væk fra nedrykningskampen. En sejr og vi kan vel tillade os at kigge op til plads syv uden at se Lyngby komme alt for tæt i bagspejlet.
          Kan rigtig godt li' Kløve og han er en fin trupspiller, men håber faktisk lidt han ikke bliver klar.. Føler det er tid for nogle andre at komme ind og forsøge at steppe op.

          Comment


            #6
            Vi har haft en snak med Michael Hemmingsen om kampen mod Vejle, og bl.a. om at han har vraget Janus Drachmann fra startopstillingen.

            http://obstruktion.dk/hemmingsen-ser...rage-anfoerer/

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi har haft en snak med Michael Hemmingsen om kampen mod Vejle, og bl.a. om at han har vraget Janus Drachmann fra startopstillingen.

              http://obstruktion.dk/hemmingsen-ser...rage-anfoerer/
              Han har heller ikke ligefrem været iøjnefaldende i de spilminutter han trods alt har fået den kære Janus. Må også indrømme at hans kommentar omkring fansenes forventninger stadig sidder i mig og nager mig.. Virkelig en uheldig udtalelse fra en anfører der netop burde vise nogle ambitioner for klubben

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Han har heller ikke ligefrem været iøjnefaldende i de spilminutter han trods alt har fået den kære Janus. Må også indrømme at hans kommentar omkring fansenes forventninger stadig sidder i mig og nager mig.. Virkelig en uheldig udtalelse fra en anfører der netop burde vise nogle ambitioner for klubben
                Ja. Det sidder stadig lidt i baghovedet. Men ellers skal sige at det ofte gjorde en forskel for vores midtbane i sæsonen om Drachmann var med. Men med Thrandarson nu i god kampform og i den centrale rolle fungerer det ja også meget fint. Så kan god leve med Drachmann på bænken. Det er ja også fint at have jævnbyrdig kvalitet i sted af nødløsninger på bænken at smide ind.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Ja. Det sidder stadig lidt i baghovedet. Men ellers skal sige at det ofte gjorde en forskel for vores midtbane i sæsonen om Drachmann var med. Men med Thrandarson nu i god kampform og i den centrale rolle fungerer det ja også meget fint. Så kan god leve med Drachmann på bænken. Det er ja også fint at have jævnbyrdig kvalitet i sted af nødløsninger på bænken at smide ind.
                  Mener nu, at vores presspil og indlæg/hjørnespark blev betydeligt bedre efter JD indskiftning i Horsens, og jeg husker, at begge de 2 sparkede hjørner fra JD førte til et mål og en redning på stregen, godt hjulpet på vej af Okosun’s hovedspil.
                  Blot en reminder om forløbet, men jeg kan jo huske forkert...!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                    Mener nu, at vores presspil og indlæg/hjørnespark blev betydeligt bedre efter JD indskiftning i Horsens, og jeg husker, at begge de 2 sparkede hjørner fra JD førte til et mål og en redning på stregen, godt hjulpet på vej af Okosun’s hovedspil.
                    Blot en reminder om forløbet, men jeg kan jo huske forkert...!
                    Var det ikke Skjelvik der sparkede de 2 hjørne?

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Var det ikke Skjelvik der sparkede de 2 hjørne?
                      Ja, tror der var Skjelvik. Har lige set højdepunkter og det var i hvert fald Skjelvik som sparkede det næstsidste hjørnespark som førte til redning på stregen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #12
                        Thrandason: holdet kommer i første række

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/holdet...oerste-raekke/

                        Han har nu været på ugens hold 2 uger i træk på superliga.dk

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Thrandason: holdet kommer i første række

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/holdet...oerste-raekke/

                          Han har nu været på ugens hold 2 uger i træk på superliga.dk
                          Meget sympatisk, klasse fyr!
                          "Jeg er en holdspiller, og holdet kommer altid i første række for mig. Jeg vil til hver en tid hellere spille en dårlig kamp personligt og så bytte det til tre point til hele holdet."
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Fenger tilbage i truppen!

                            Comment


                              #15
                              21 mand i truppen, så tre frasorteres:
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...ejle-boldklub/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X