Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 21.3.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Kamptråd med 57 indlæg under kampen og i alt 84 her godt 13 timer efter. Der er ikke meget hype om OB herinde mere

    De har dræbt entusiasmen hos os...
    Tror mere tonen etc har jaget mange væk og dem der er admin ikke har været skarpe nok på holde en god tone altid,

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

      Tror mere tonen etc har jaget mange væk og dem der er admin ikke har været skarpe nok på holde en god tone altid,
      Der er jo ingen aktive admins herinde..... Chuck popper op en gang imellem. Men ellers er der jo flatline radio silence.
      Men når det er sagt syntes jeg ikke det på nogen måde er mere gralt end hvad man både ser på Facebook,twitter, andre SL forums osv. Langt fra

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Der er jo ingen aktive admins herinde..... Chuck popper op en gang imellem. Men ellers er der jo flatline radio silence.
        Men når det er sagt syntes jeg ikke det på nogen måde er mere gralt end hvad man både ser på Facebook,twitter, andre SL forums osv. Langt fra
        Jeg kan heller ikke genkende at der skulle være en specielt hård tone, men hvis man ikke bryder sig om at læse kritiske indlæg så kan jeg da godt forstå hvis man er blevet skræmt væk den sidste tid. Så er forum jo heldigvis indrettet med sårn nogle smarte funktioner hvor man både kan 'flagge' indlæg som man synes går over stregen, og ignorer brugere hvis kritiske indlæg man ikke ønsker at læse Personligt kunne jeg ikke se kampen i går da jeg ikke har de 10 forskellige TV pakker det kræver at følge OB på skærmen, og da min normale stream ikke virkede havde jeg ikke meget at bidrage med i kamptråden.

        Comment


          #94
          Thrandarson på ugens hold i tipsbladet

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-22-runde-1

          Han var desuden den i runde 22 der vandt næstflest dueller. Når man så oven i købet scorer, laver flere skarpe stikninger og løber solen sort må man bare tage hatten af for en mand de fleste havde afskrevet

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Thrandarson på ugens hold i tipsbladet

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aen-22-runde-1

            Han var desuden den i runde 22 der vandt næstflest dueller. Når man så oven i købet scorer, laver flere skarpe stikninger og løber solen sort må man bare tage hatten af for en mand de fleste havde afskrevet
            Jeg må sluge min stolthed. Han har gjort det langt bedre end jeg havde forventet. Jeg havde afskrevet ham allerede, men det har så sandelig modbevist på det seneste. Lad os håbe han fortsætter

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Der er jo ingen aktive admins herinde..... Chuck popper op en gang imellem. Men ellers er der jo flatline radio silence.
              Men når det er sagt syntes jeg ikke det på nogen måde er mere gralt end hvad man både ser på Facebook,twitter, andre SL forums osv. Langt fra
              Jo jo, gå du bare ind i opslagene på Facebook når OB har tabt eller fyret en træner. Det er meget rimelig og velbegrundet kritik du ser der.

              Den eneste forskel på herinde og andre fora, hvor OB diskuteres er at herinde kan du faktisk læse længere og velbegrundede indlæg og diskussioner, det kan du ikke de andre steder, der bliver det meget korte bullets.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                Tror mere tonen etc har jaget mange væk og dem der er admin ikke har været skarpe nok på holde en god tone altid,
                Det er jo noget sludder. Tonen blandt folk herinde er jo på ingen måde hårdere, end når der diskuteres andre klubber, også væsentligt større klubber end OB. Som andre har nævnt, så kan man bare gå ind og læse AaBs forum, f.eks. tråden om kampen fra i går. Der er tonen sgu ikke særligt rar og folk farer i flæsket på hinanden. Og gå på de sociale medier, så er det bestemt ikke meget bedre, det er til gengæld kort og som regel ubegrundet.

                Jeg synes heldigvis det er forholdsvis sjældent, at nogle går klart over stregen. Det er klart, at hvis man, som en gjorde forleden, føler sig stødt og, at Hemmingsen bliver kaldt inkompetent og en lærling, så er der meget herinde der er over stregen, men jeg synes heller ikke, at vi kan trække grænsen der. Der skal være plads til holdninger, og nogle fans er den type fans, hvor de ikke kan tåle, at der bliver sagt negative ting om deres klub, så de skal nok holde sig væk. Men der hvor brugere sviner hinanden til eller skriver ting der er injurierende, der synes jeg heldigvis ikke så ofte vi er, og der går min personlige grænse. Ellers må man selvfølgelig acceptere, at der i et fodboldfanmiljø er forskellige temperamenter, og så må man ignorere dem man synes er udenfor rækkevidde, det gør jeg selv med nogle.

                Vi kommer lige fra en uge, hvor der har været masser af aktivitet herinde op til kampen. Folk interesse for at diskutere OB er ikke forduftet, men mange har tydeligvis nået et mætningspunkt lige nu ift. OB, og det er mindst af alt fansenes og det her forums skyld, det er klubbens egen skyld med deres forfejlede valg og uforløste målsætninger. Jeg må ærligt indrømme, at jeg også havde lidt svært ved at mærke i går, at vi vandt for første gang i Jylland i 1œ år og et sted vi altid har det svært, det føltes sgu ikke som noget særligt. Og det handler om den sportslige og strategiske position klubben har sat sig selv i. Det er svært at få øje på et visionært og spændende projekt at engagere sig i lige nu, men når der begynder at være konturer af et eller andet, også selvom det bare er et luftkastel, så skal folk nok så småt begynde at engagere sig igen.

                Comment


                  #98
                  Aron og Jebali på rundens hold i den officielle fra 3F superligaen

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fter-storsejr/

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Jo jo, gå du bare ind i opslagene på Facebook når OB har tabt eller fyret en træner. Det er meget rimelig og velbegrundet kritik du ser der.

                    Den eneste forskel på herinde og andre fora, hvor OB diskuteres er at herinde kan du faktisk læse længere og velbegrundede indlæg og diskussioner, det kan du ikke de andre steder, der bliver det meget korte bullets.
                    Personligt nyder jeg forum, syntes der er virklige gode diskutioner, og nogle der besidder meget stor viden taktisk stor fodboldforståelse og mange gode inputs om mulige spillere trænere. Der er nogle lange seriøse indlæg og link, hvilket giver rigtig god viden.

                    Syntes at debatten er seriøs, men humor overdrivelse m.m er der også plads til.

                    Det at holde med et fodboldhold kan være meget frustrende, kritikken får ekstra udløb når der er perioder med meget dårlige resultater, spil der grænser til det pinlige, og fornemmelsen af at dem der styrer klubben ikke har styr på det.
                    Når der er tegn på forbedreringer vendes tonen hurtigt fra noget kritisk og galgehumoristisk til en dejlig optimisme, det kendetegner nok alle fodboldfans.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                      Tror mere tonen etc har jaget mange væk og dem der er admin ikke har været skarpe nok på holde en god tone altid,
                      Altså jeg begyndte en gang at skrive med herinde men er ikke så god til komma osv og staver heller ikke perfekt ;) Og derfor gik jeg over til bare at følge med men der var en overgang hvor tonen var meget hård mellem folk men det oplever jeg ikke rigtigt at den er mere :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg

                        Altså jeg begyndte en gang at skrive med herinde men er ikke så god til komma osv og staver heller ikke perfekt ;) Og derfor gik jeg over til bare at følge med men der var en overgang hvor tonen var meget hård mellem folk men det oplever jeg ikke rigtigt at den er mere :)
                        Skriv endelig noget mere. Der er plads til alle Det er vigtigt med mangfoldighed her på forum for at holde den brede debat igang. Ellers bliver det jo netop bare nogle gamle gnavne mænd der spreder galde i en uendelighed.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                          Tror mere tonen etc har jaget mange væk og dem der er admin ikke har været skarpe nok på holde en god tone altid,
                          Det er rigtigt der er perfiditeter mod ledelsen, trænere og enkelte spillere, hvis de yder langt mindre end hvad vi ved de kan. Det er selvfølgelig en smagssmag om man er til sarkasme eller er ej. Men personangreb debattører imellem er meget sjældne, synes jeg.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                            Det er rigtigt der er perfiditeter mod ledelsen, trænere og enkelte spillere, hvis de yder langt mindre end hvad vi ved de kan. Det er selvfølgelig en smagssmag om man er til sarkasme eller er ej. Men personangreb debattører imellem er meget sjældne, synes jeg.
                            Ja, forummet er nu meget tilforladeligt i dag... for over 10 år siden blev jeg flere gange truet med tæsk, hvis jeg dukkede op på stadion af én af debattørerne, som også er her i dag... men der diskuterede vi ikke kun fodbold, men også kernekraft i Iran, sprængstoffer i Vollsmose, pillefyr og andre interessante emner

                            Comment

                            Working...
                            X