Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 21.3.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    "Spillerne nød at komme på en god græsbane, selv om den virkede hurtig i starten."
    Så kom i gang nu og vis også noget som sportschef så vi kan få også sådan en hybrid-bane.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      "Spillerne nød at komme på en god græsbane, selv om den virkede hurtig i starten."
      Så kom i gang nu og vis også noget som sportschef så vi kan få også sådan en hybrid-bane.
      Enig. Men tror desværre ikke man vil bruge 5+ mill på det af egen kasse. Men det ligner at vi spiller de bedste kampe på gode baner generelt

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men tror desværre ikke man vil bruge 5+ mill på det af egen kasse. Men det ligner at vi spiller de bedste kampe på gode baner generelt
        Måske der kan laves en indsamling blandt fans, sponsorer og andre velgørere i Odense og på Fyn..?

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Måske der kan laves en indsamling blandt fans, sponsorer og andre velgørere i Odense og på Fyn..?
          Det er bare ikke noget OB har for vane at gøre når man nu også har en milliardær siddende for bordenden. Denne type tiltag mistede man da OB overgik til en gren i en stor event koncern

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg ser en fortsættelse af hans(glimrende) præstation centralt mod FCM som jeg også fortalte dig. Han kan blive klasse derinde. Dejligt at få ret på en dag hvor jeg TOTALT missede kampens resultat og at træner teamet ville formå at sætte noget ordentlig sammen på få dage.
            Hvis Aron fortsætter sådan her har vi absolut intet at bruge Drachmann til mere
            Det er alligevel forbavsende at der er så meget bold i ham, ift. når han spiller på en kant. Der er selvfølgelig forskel, men han får slet ikke vist den fine teknik han faktisk besidder når han drøner rundt derude. Meget positivt og helt enig i Drachmann får langt til spilletid, hvis han holder det niveau.

            Nu bliver det så interessant, hvordan vi følger op på sådan en kamp. Som sagt er der stadig tendenser i spillet, som vi gøre vi får det svært mod hold, som blotter sig mindre end AaB. Vi har det svært imod hold som ikke efterlader bagrum, og igår tror jeg Jebalis chance i starten af kampen er den eneste nogenlunde mulighed, hvor vi sætter noget fint sammen imens aab er i deres organisation. Ellers er det qua en lang bold i frimærket og en omstilling at vi skaber scoringerne. De muligheder er der bare ganske få af eller slet ingen imod flere af de andre hold i bund 6, så der er stadig et stykke arbejde at gøre før at vi ikke risikere at løbe ind i de samme skuffelser som vi har set på det seneste imo.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg ser en fortsættelse af hans(glimrende) præstation centralt mod FCM som jeg også fortalte dig. Han kan blive klasse derinde. Dejligt at få ret på en dag hvor jeg TOTALT missede kampens resultat og at træner teamet ville formå at sætte noget ordentlig sammen på få dage.
              Hvis Aron fortsætter sådan her har vi absolut intet at bruge Drachmann til mere
              Det gør vel heller ikke så meget jfr. Drachmanns skadeshistorik, alder og kontraktudløb på et tidspunkt.
              Det er en plads hvor der bliver trukket kort så at have en reserve af hans kaliber trods alt er jo ikke at fornægte.
              Kender ikke så meget til Tarik men han er vel ikke en defensiv midt man holder tilbage ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det er alligevel forbavsende at der er så meget bold i ham, ift. når han spiller på en kant. Der er selvfølgelig forskel, men han får slet ikke vist den fine teknik han faktisk besidder når han drøner rundt derude. Meget positivt og helt enig i Drachmann får langt til spilletid, hvis han holder det niveau.

                Nu bliver det så interessant, hvordan vi følger op på sådan en kamp. Som sagt er der stadig tendenser i spillet, som vi gøre vi får det svært mod hold, som blotter sig mindre end AaB. Vi har det svært imod hold som ikke efterlader bagrum, og igår tror jeg Jebalis chance i starten af kampen er den eneste nogenlunde mulighed, hvor vi sætter noget fint sammen imens aab er i deres organisation. Ellers er det qua en lang bold i frimærket og en omstilling at vi skaber scoringerne. De muligheder er der bare ganske få af eller slet ingen imod flere af de andre hold i bund 6, så der er stadig et stykke arbejde at gøre før at vi ikke risikere at løbe ind i de samme skuffelser som vi har set på det seneste imo.
                Helt enig.
                Synes der kom ret mange bolde i vores felt i anden halvleg i går og det kunne have været grimt hvis AaB havde vist mere præcision og kynisme.
                Derudover skal man se at AaB var ringe og spillede i store dele efter vores præmisser.
                Lange bolde og hurtige omstillinger alene er ikke nok.
                ​​​​​VI skal blive bedre med at presse højere på banen og med at udspille et kompakt organiseret forsvar om at skabe mere mod defensiv indstillede bundhold og spillestærke tophold.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Måske der kan laves en indsamling blandt fans, sponsorer og andre velgørere i Odense og på Fyn..?
                  Jeg smider gerne en plovmand

                  Comment


                    #84
                    Er jeg den eneste der fornemmer, at det her minder om sidste år? Da der ikke var mere at spille om, spillede holdet frit og ikke forkrampet og så så det straks bedre ud. I år er der naturligvis rigtig mange ekstra faktorer der spiller ind. Men synes nu alligevel at holdet har vist at det har svært ved at præstere, når det virkelig gælder om noget "stort" - ahhhh - lad os kalde det større.

                    Comment


                      #85
                      Kamptråd med 57 indlæg under kampen og i alt 84 her godt 13 timer efter. Der er ikke meget hype om OB herinde mere

                      De har dræbt entusiasmen hos os...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Kamptråd med 57 indlæg under kampen og i alt 84 her godt 13 timer efter. Der er ikke meget hype om OB herinde mere

                        De har dræbt entusiasmen hos os...
                        Min interesse for OB er på et lavpunkt i hvert fald. 10 år uden kultur og strategi. Man bliver apatisk til sidst. Vi må se.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Helt enig.
                          Synes der kom ret mange bolde i vores felt i anden halvleg i går og det kunne have været grimt hvis AaB havde vist mere præcision og kynisme.
                          Derudover skal man se at AaB var ringe og spillede i store dele efter vores præmisser.
                          Lange bolde og hurtige omstillinger alene er ikke nok.
                          ​​​​​VI skal blive bedre med at presse højere på banen og med at udspille et kompakt organiseret forsvar om at skabe mere mod defensiv indstillede bundhold og spillestærke tophold.
                          Enig. Det var dejligt med en sejr i går, men præstationen var ikke bedre end som så. Derudover var Aab virkeligt dårlige, særligt i første halvleg. Men der var naturligvis gode elementer, som det er værd at tage med videre.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Kamptråd med 57 indlæg under kampen og i alt 84 her godt 13 timer efter. Der er ikke meget hype om OB herinde mere

                            De har dræbt entusiasmen hos os...
                            Havde alle så bare været på stadion...... Var inde og læse på Aabs kamptråd efter kampen. Alle 25-26 sider.. Det var sgu sjov læsning

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Havde alle så bare været på stadion...... Var inde og læse på Aabs kamptråd efter kampen. Alle 25-26 sider.. Det var sgu sjov læsning
                              Jeg har også hygget mig derinde men jeg ved helt ærligt ikke hvad de havde regnet med. AaB har virkelig været dårlige i 21, og når deres dyre stjerner er mere eller mindre sportsinvalide så har de utroligt lidt at skyde med. Læg dertil at AaB ikke har haft en ordentligt angriber i flere år. Som AaB fan er der mindst lige så god grund til at være deprimeret som der er som OB fan. Dog en lækker bane de har - den er vi glade for at få fornøjelsen af igen i slutspillet.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Jeg har også hygget mig derinde men jeg ved helt ærligt ikke hvad de havde regnet med. AaB har virkelig været dårlige i 21, og når deres dyre stjerner er mere eller mindre sportsinvalide så har de utroligt lidt at skyde med. Læg dertil at AaB ikke har haft en ordentligt angriber i flere år. Som AaB fan er der mindst lige så god grund til at være deprimeret som der er som OB fan. Dog en lækker bane de har - den er vi glade for at få fornøjelsen af igen i slutspillet.
                                Ja ingen tvivl om at hvis de havde Hiljemark,Andersen i god form og en stærk angriber på holdet ville det være et rigtig godt hold. Nok også bedre end vores

                                Comment

                                Working...
                                X