Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD - pokalkamp FCM-OB, den 10. marts
Collapse
X
-
Synes det er sørgeligt hvor langt vi er kommet efter fcm de sidste 10 år. Her tænker jeg også på indslaget i pausen med skolen og det sociale engagement. Uanset at fcm sandsynligvis gør det med profit for øje, viser det bare at der er en plan bag det hele, og jeg kan nærmest ikke forestille mig at vi nogensinde vil kunne indhente dem.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlægSynes det er sørgeligt hvor langt vi er kommet efter fcm de sidste 10 år. Her tænker jeg også på indslaget i pausen med skolen og det sociale engagement. Uanset at fcm sandsynligvis gør det med profit for øje, viser det bare at der er en plan bag det hele, og jeg kan nærmest ikke forestille mig at vi nogensinde vil kunne indhente dem.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlægSynes det er sørgeligt hvor langt vi er kommet efter fcm de sidste 10 år. Her tænker jeg også på indslaget i pausen med skolen og det sociale engagement. Uanset at fcm sandsynligvis gør det med profit for øje, viser det bare at der er en plan bag det hele, og jeg kan nærmest ikke forestille mig at vi nogensinde vil kunne indhente dem.
Når man så ser OB, alene som storklub på Fyn, hvad er det så, der er lykkedes? Ikke ret meget. I snart en generation har vi ikke haft nogen nævneværdig konkurrence, og alligevel ser vi flere unge rende rundt i BIF og FCK trøjer, end i OB trøjer. Sørgeligt. Også selv om en del af dem der render rundt i de københavnske klubbers trøjer måske mere gør det af trods, da de (det ved jeg af erfaring) ofte kommer fra familier, der i sin tid støttede B1913 og B1909. Men alligevel ...
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlægSynes det er sørgeligt hvor langt vi er kommet efter fcm de sidste 10 år. Her tænker jeg også på indslaget i pausen med skolen og det sociale engagement. Uanset at fcm sandsynligvis gør det med profit for øje, viser det bare at der er en plan bag det hele, og jeg kan nærmest ikke forestille mig at vi nogensinde vil kunne indhente dem.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment