Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - pokalkamp FCM-OB, den 10. marts

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Håber hele tid at han får den tackling han fortjener. Der er intet jeg hader mere i fodbold end de "film-stjerner". Giv ham en "Vinnie Jones", tak.
    Undre også mig at den går, samt at Victorine Fischer ikke får de kort han burde for at rulle.

Comment

Synes det er sørgeligt hvor langt vi er kommet efter fcm de sidste 10 år. Her tænker jeg også på indslaget i pausen med skolen og det sociale engagement. Uanset at fcm sandsynligvis gør det med profit for øje, viser det bare at der er en plan bag det hele, og jeg kan nærmest ikke forestille mig at vi nogensinde vil kunne indhente dem.
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

Comment

Nogen af jer, som har en oversigt over kontraktlængderne/-ophør for vores unge spillere ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Nogen af jer, som har en oversigt over kontraktlængderne/-ophør for vores unge spillere ?
          Hvem tænker du på? Så har jeg lidt tal måske?

Khemdee er 30/6-2022

Comment

Vores bedste mand ud - Frø ind

Comment

Bedste præstation so far af Islands Jan Koller
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg
                Synes det er sørgeligt hvor langt vi er kommet efter fcm de sidste 10 år. Her tænker jeg også på indslaget i pausen med skolen og det sociale engagement. Uanset at fcm sandsynligvis gør det med profit for øje, viser det bare at der er en plan bag det hele, og jeg kan nærmest ikke forestille mig at vi nogensinde vil kunne indhente dem.
                .....Men vi er bedre til at sælge pc’er til ågerpris...

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                2025 stadig med armene over kors

Comment

Glimrende første halvleg af AT.

Fantastisk at få Frø med igen - spændende med den centrale position, hvor jeg tror, han er bedst.

Comment

OB en klub i forfald på 10. år

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Hvem tænker du på? Så har jeg lidt tal måske?
                      Vores U19 og dem vi har med i dag (Østrøm, Brems, Khemdee) samt Vestergaard...

Comment

Var det Sveinn, som sendte den håbløse aflevering tilbage ?
                        Ja det var et håbløst boldtab. Men han er jo også kun “søn af sin far”

Comment

Vores U19 og dem vi har med i dag (Østrøm, Brems, Khemdee) samt Vestergaard...
                          Ø og Khemdee er 30/6-2022 på U kontrakt
                          Brems har SL kontrakt til 30/6-2023 fra sommer af
                          Vestergaard er 31/12-2021 men ny er på vej

Comment

Enig, det er sørgeligt. For omtrent ti år siden var jeg i forbindelse med arbejde på SDU ofte ude at interviewe foreningsfolk, inden for blandt andet fodbold, i det Midt-Vestjyske. På det tidspunkt var FCM på vej fremad, men alligevel ikke nogen stor klub. Men de gjorde et enormt arbejde med at sikre sig lokal opbakning fra de små klubber i lokalområdet. Og der var meget stor opbakning fra de små klubber til projektet. Og flere af de klubber der hidtil havde set mod syd, og EFB, eller mod nord og øst, Silkeborg, Viborg med mere, de fandt i FCM den samarbejdspartner de ønskede. Så kan man ellers mene om FCM hvad man vil, men det projekt lykkedes.
                            Når man så ser OB, alene som storklub på Fyn, hvad er det så, der er lykkedes? Ikke ret meget. I snart en generation har vi ikke haft nogen nævneværdig konkurrence, og alligevel ser vi flere unge rende rundt i BIF og FCK trøjer, end i OB trøjer. Sørgeligt. Også selv om en del af dem der render rundt i de københavnske klubbers trøjer måske mere gør det af trods, da de (det ved jeg af erfaring) ofte kommer fra familier, der i sin tid støttede B1913 og B1909. Men alligevel ...

Comment

De er klogere på alle niveauer.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ø og Khemdee er 30/6-2022 på U kontrakt
                                Brems har SL kontrakt til 30/6-2023 fra sommer af
                                Vestergaard er 31/12-2021 men ny er på vej
                                Super - takker

Comment

Working...
                                X