Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Vo Dich Se indlæg
    Jeg må sige, at jeg slet ikke deler den generelle opfattelse der er af Aron og Lieder efter kampen igår!

    Aron er ganske vist ikke den største tekniker i verden, men han leverer efter min optik, et ganske godt indtryk efter kampen igår. Han har sådan set også haft et par fine indhop på det seneste. Han er en af de få der lykkedes med sine aktioner i kampen og hans arbejdsindsats kan der ikke sættes en finger på som sædvanlig.
    At gøre ham til syndebuk for de svingende resultater og tandløse udtryk på banen er simpelthen for latterligt og totalt unuanceret efter min mening.

    Fra det sekund Lieder bliver pillet ud af kampen igår, producerer vi absolut intet offensivt. Det er Lieders fortjeneste at vi så meget som bare kommer i nærheden af Vejles mål i kampen igår og truer dem bare en lille smule. Igennem hele kampen bliver der flækket en lang bold op på Jebali som så smider den videre til Lieder. Han er jo oftest én mod fire, når han modtager bolden.
    Vores kanter er ikke eksisterende og Opondo leverede igen på et meget ringe niveau. Samtidig virkede det til, at vores back havde fået besked på at være forsigtige med at gå frem. Vi spillede med NUL risiko før vi indkasserede et mål. Vores midtbane tager ingen løb og kommer aldrig i feltet og støtter op.

    Vores andre angribere blev spist af Vejles forsvar efter de blev skiftet ind, mens Lieder faktisk på egen hånd får sat sig fint igennem og også får skabt et par pæne chancer til sig selv på egen hånd uden en eneste form for støtte fra hans medspillere.

    Blot et svar til den hetz som jeg synes der florerer mod enkelte spillere i truppen. Jeg synes ikke det hører nogen steder hjemme at omtale spillere i den tone gang på gang.

    Som alle de tre år under Kent Nielsen kunne jeg hverken hidse mig op eller være skuffet efter kampen igår. Det var simpelthen så pivelendigt og dilettantisk, at der absolut ingen følelser blev fremkaldt hos mig efter slutfløjt...
    Du skriver, at Aron leverede et godt indtryk i kampen, for derefter 4 linjer længere nede at skrive, at "vores kanter er ikke eksisterende".

    Siden hvornår er "ikke eksisterende" et godt indtryk? Men det siger måske i virkeligheden noget om niveauet hele vejen rundt i den kamp...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Sidder og ser AAB - SJE. Banen ser ganske fornuftig ud, ikke som de pløjemarker vi ser i Odense og andre steder. Hvis det er en hybrid ? Burde OB og kommunen da asap tale sammen om en sådan løsning.
      Aalborg, Århus og København har hybridbaner. Og ja banerne ser rigtig fine ud de steder selv i denne årstid, så det ville da klæde Odense/OB/OSE gevaldigt at bruge de ekstra penge der skal til for at få en ordentlig bane.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        Du skriver, at Aron leverede et godt indtryk i kampen, for derefter 4 linjer længere nede at skrive, at "vores kanter er ikke eksisterende".

        Siden hvornår er "ikke eksisterende" et godt indtryk? Men det siger måske i virkeligheden noget om niveauet hele vejen rundt i den kamp...
        Enig. Og “Opondo leverer igen på et ringe niveau”..

        Det er sandt ja. Og er faktisk meget enig i det meste mht Jebali og Lieder.
        Men syntes nu ikke der er vanvittig stor forskel på hvordan han selv “sviner” spillerne ift den kritik han deler ud til at andre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Der er en ganske enkelt forklaring tror jeg. Når vi møder på papiret svagere modstandere spiller flere spillere under normal standard, fordi det er jo blot er “a piece of cake” at slå dem. Når vi skal møde på papiret stærke modstandere er vore spillere topmotiverede, og vi laver positive overraskelser. Denne dårlige mentalitet har OB lidt under i årevis, og det er mig ubegribeligt, at den sportslige ledelse ikke forlængst har løst problemet.
          Det skyldes sikkert, at de fleste spillere ikke spiller for OB, men for den enkelte kamp.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. Og “Opondo leverer igen på et ringe niveau”..

            Det er sandt ja. Og er faktisk meget enig i det meste mht Jebali og Lieder.
            Men syntes nu ikke der er vanvittig stor forskel på hvordan han selv “sviner” spillerne ift den kritik han deler ud til at andre.
            Det er for vildt med Opondo.. Han virker ekstremt ubeslutsom på banen. Dog ser man ham en gang imellem lave noget sensationelt som mod midtjylland, og han har også gode kampe ind i mellem, men overordnet set har det altså ikke været godt nok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Det er for vildt med Opondo.. Han virker ekstremt ubeslutsom på banen. Dog ser man ham en gang imellem lave noget sensationelt som mod midtjylland, og han har også gode kampe ind i mellem, men overordnet set har det altså ikke været godt nok.
              Han er i hvert fald en af dem, der har fået mange chancer efterhånden, men hvor potentialet ikke bliver forløst. Han må videre til sommer, sammen med ja... mange af de andre :D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Han er i hvert fald en af dem, der har fået mange chancer efterhånden, men hvor potentialet ikke bliver forløst. Han må videre til sommer, sammen med ja... mange af de andre :D
                Tror det er en spiller som kan forløses meget bedre, men han virker fortsat som en spiller, der lige mangler det sidste fysisk. Synes han har set træt ud imod sønderjyske og Vejle efter en ellers fin stime af kampe, hvor jeg synes han har været god. Tror ikke han er blandt de mest løntunge og er fortsat relativt ung, så synes der er andre foran ham, som skal sorteres ud i

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Tror det er en spiller som kan forløses meget bedre, men han virker fortsat som en spiller, der lige mangler det sidste fysisk. Synes han har set træt ud imod sønderjyske og Vejle efter en ellers fin stime af kampe, hvor jeg synes han har været god. Tror ikke han er blandt de mest løntunge og er fortsat relativt ung, så synes der er andre foran ham, som skal sorteres ud i
                  Enig. Opondo skal blive.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Det skyldes sikkert, at de fleste spillere ikke spiller for OB, men for den enkelte kamp.
                    Jeg plejer efter sådan en "holdindsats" at sige, at den enkelte spiller arbejder for "mig selv A/S", og ikke for holdet - desværre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                      Du skriver, at Aron leverede et godt indtryk i kampen, for derefter 4 linjer længere nede at skrive, at "vores kanter er ikke eksisterende".

                      Siden hvornår er "ikke eksisterende" et godt indtryk? Men det siger måske i virkeligheden noget om niveauet hele vejen rundt i den kamp...
                      At kanterne ikke er eksisterende skal forstås således, at der ikke er bredde i spillet. Det falder i langt højere grad tilbage på træneren der peger på de spillere han sætter til at spille kant.
                      Med typer som Aron, Kløve og Opondo så vil man unægteligt få spillere der vender meget ind i banen og søger det centrale område. Og lægger du det faktum, at vi for øjeblikket også har lidt kvaler med kvaliteten i de offensive aktioner hos vores backs oveni, så bliver det offensive for endimensionelt.

                      Comment

                      Working...
                      X