Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    og vi kommer til at møde dem 6 gange mere...
    Det kaldes 6-point-kamp(e).
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Jeg kan ikke mindes hvornår jeg har været så rasende efter en kamp hvor er det dog fucking elendigt
      Top 6 min bare røv

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Lækkert at lukke weekenden af med en OB-classic. Randers taber, Nordsjælland smider point og vi kan selv lægge afstand til konkurrenterne om top 6 med to kampe tilbage. Og hvad sker der? Vi fucker det selvfølgelig op. Hovedløst ringe indsats, hvor de færreste kan være deres indsats bekendt.

        I de sidste 25 minutter har vi 50 situationer hvor vi er 5-7 mand i feltet. Men evner vi at slå bolden forbi forreste mand? Nej. I stedet laver en eller anden idiot frispark så Vejle kan bruge 1,5 minut på ingenting og flowet bliver ødelagt.

        Jammerlig indsats!!
        Er glad at det var ikke en fredsgskamp. Så rammer den dårlige humør ikke hele weekenden men kun arbejdet.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Det kaldes 6-point-kamp(e).
          ja...og det kan blive virkeligt giftigt - lige nu er vi ikke i nærheden af at være bedre end Lyngby, Vejle og Horsens....SÅ mange point har vi ikke at gøre med

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Det er jo Kent om igen. Men når ledelsen forventer at træneren kan lave alkymi, kræver det et overmenneske at bestride den post.
            Under Kent havde vi spillet bold rund deres felt UDEN til mindst at PRØVE at slå den ind....
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Fra Lasse Vøges Twitter-profil:

              "Jeg vil hellere skrabe mit skinneben mod en rusten havegrill end at se første halvleg af #vbob igen #sldk"

              Så gætter at han er i gang nu med en motorsav efter anden halvleg.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Vi er ikke et top-6 hold. Det er konklusionen.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Synes der er et mønster, at HVER gang, at man tænker, at en sejr over en yderst overkommelig modstander kunne gøre en stor forskel i stillingen - ja så taber vi. Omvendt spillede vi overraskende uafgjort mod fck og fcm. Det er da mærkeligt...
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                    Synes der er et mønster, at HVER gang, at man tænker, at en sejr over en yderst overkommelig modstander kunne gøre en stor forskel i stillingen - ja så taber vi. Omvendt spillede vi overraskende uafgjort mod fck og fcm. Det er da mærkeligt...
                    Vi skal have en B.S Christiansen tilknyttet til teamet ligesom FCM.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      Synes der er et mønster, at HVER gang, at man tænker, at en sejr over en yderst overkommelig modstander kunne gøre en stor forskel i stillingen - ja så taber vi. Omvendt spillede vi overraskende uafgjort mod fck og fcm. Det er da mærkeligt...
                      Det er ikke så mærkeligt. Det ligger i det fynske DNA. Vi er simpelt hen grundlæggende flinke, og vi hjælper de svage - hver gang

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                        Synes der er et mønster, at HVER gang, at man tænker, at en sejr over en yderst overkommelig modstander kunne gøre en stor forskel i stillingen - ja så taber vi. Omvendt spillede vi overraskende uafgjort mod fck og fcm. Det er da mærkeligt...
                        Der er en ganske enkelt forklaring tror jeg. Når vi møder på papiret svagere modstandere spiller flere spillere under normal standard, fordi det er jo blot er “a piece of cake” at slå dem. Når vi skal møde på papiret stærke modstandere er vore spillere topmotiverede, og vi laver positive overraskelser. Denne dårlige mentalitet har OB lidt under i årevis, og det er mig ubegribeligt, at den sportslige ledelse ikke forlængst har løst problemet.

                        Comment


                          Sidder og ser AAB - SJE. Banen ser ganske fornuftig ud, ikke som de pløjemarker vi ser i Odense og andre steder. Hvis det er en hybrid ? Burde OB og kommunen da asap tale sammen om en sådan løsning.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Der er en ganske enkelt forklaring tror jeg. Når vi møder på papiret svagere modstandere spiller flere spillere under normal standard, fordi det er jo blot er “a piece of cake” at slå dem. Når vi skal møde på papiret stærke modstandere er vore spillere topmotiverede, og vi laver positive overraskelser. Denne dårlige mentalitet har OB lidt under i årevis, og det er mig ubegribeligt, at den sportslige ledelse ikke forlængst har løst problemet.
                            Er også forundret at mønstret fortsætter med forskellige trænerer, hvis bund nivauet ikke var så ufatteligt lavt havde JM indsats i OB imo været godkendt, men vi pisser alt væk med tåkrummende indsatser,

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Sidder og ser AAB - SJE. Banen ser ganske fornuftig ud, ikke som de pløjemarker vi ser i Odense og andre steder. Hvis det er en hybrid ? Burde OB og kommunen da asap tale sammen om en sådan løsning.
                              Ja det er en hybrid de fik lagt sidste år mener jeg

                              Comment


                                Jeg må sige, at jeg slet ikke deler den generelle opfattelse der er af Aron og Lieder efter kampen igår!

                                Aron er ganske vist ikke den største tekniker i verden, men han leverer efter min optik, et ganske godt indtryk efter kampen igår. Han har sådan set også haft et par fine indhop på det seneste. Han er en af de få der lykkedes med sine aktioner i kampen og hans arbejdsindsats kan der ikke sættes en finger på som sædvanlig.
                                At gøre ham til syndebuk for de svingende resultater og tandløse udtryk på banen er simpelthen for latterligt og totalt unuanceret efter min mening.

                                Fra det sekund Lieder bliver pillet ud af kampen igår, producerer vi absolut intet offensivt. Det er Lieders fortjeneste at vi så meget som bare kommer i nærheden af Vejles mål i kampen igår og truer dem bare en lille smule. Igennem hele kampen bliver der flækket en lang bold op på Jebali som så smider den videre til Lieder. Han er jo oftest én mod fire, når han modtager bolden.
                                Vores kanter er ikke eksisterende og Opondo leverede igen på et meget ringe niveau. Samtidig virkede det til, at vores back havde fået besked på at være forsigtige med at gå frem. Vi spillede med NUL risiko før vi indkasserede et mål. Vores midtbane tager ingen løb og kommer aldrig i feltet og støtter op.

                                Vores andre angribere blev spist af Vejles forsvar efter de blev skiftet ind, mens Lieder faktisk på egen hånd får sat sig fint igennem og også får skabt et par pæne chancer til sig selv på egen hånd uden en eneste form for støtte fra hans medspillere.

                                Blot et svar til den hetz som jeg synes der florerer mod enkelte spillere i truppen. Jeg synes ikke det hører nogen steder hjemme at omtale spillere i den tone gang på gang.

                                Som alle de tre år under Kent Nielsen kunne jeg hverken hidse mig op eller være skuffet efter kampen igår. Det var simpelthen så pivelendigt og dilettantisk, at der absolut ingen følelser blev fremkaldt hos mig efter slutfløjt...

                                Comment

                                Working...
                                X