Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    1 point mod rækkens bund 3 taler sit tydelige sprog.

    Comment


      #92
      Totalt ideforladt, febrilsk gøgler spillerne rundt hele kampen, få/ingen gode momenter og en masse gode spørgsmål, det bedste må være - Har JM planlagt sommerferie fra dags dato?
      Last edited by ViKalderHamJan; 07-03-2021, 21:59.

      Comment


        #93
        Få nu skiftet den f... træner !!!!
        Der kommer jo intet taktisk både fra start og under kampen som ændrer på noget som helst og spillerne tror tilsyneladende ikke på projektet !

        Lorte hold at holde med igen i år...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
          1 point mod rækkens bund 3 taler sit tydelige sprog.
          og vi kommer til at møde dem 6 gange mere...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

            Fra 817.dk

            Hvis Vejle holder deres føring, så har OB et lavere pointsnit mod dem, der inden kampen udgjorde bund tre i #sldk end resten af holdene i 20/21.

            - 1,17 PPG mod Horsens, Lyngby og Vejle.
            - 1,29 PPG mod resten af holdene
            Vi ligner IGEN en nedrykker og Jakob Michelsen har rykket os INGEN steder. Jeg orker simpelthen snart ikke OB mere. Det er så fucking PINLIGT !!!!!!

            Comment


              #96
              8 kampe i foråret. De 7 af dem noget af det dårligste jeg har set OB levere. Vi kunne have været 15 point efter top 6. Kun det faktum, at modstanderne er lige så dårlige gør at vi er inden for spilafstand.

              Hvor mange har Michelsen fået til at spille op til sit potentiale? Og vi spiller helt uden plan og udvikling. Alt handler om at lade omgivelserne definere hvad vi skal gøre.


              Åh, nå, der er jo altid næste sæson
              Last edited by B(ob); 07-03-2021, 22:00.

              Comment


                #97
                ringe omgang - og det var jo ikke fordi vejle var specielt gode...vi var bare så sølle at se på

                Comment


                  #98
                  Hvis der findes en gud, så er Michelsen, Opondo og Lieder på vej til Sibirien nu...

                  Comment


                    #99
                    Imponerende at vi kan blive ved med det her.

                    Hvad skal man efterhånden sige til det?????
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Jeg mangler ord. Det var bare så urealistisk dårlig i en så betydende kamp. Ingen spilkoncept, kun tonserbold uden inspiration. Jeg tror ikke på at vi kan slå Brøndby eller Aalborg, vi skal helt sikkert kigge nedad igen. Og hvis vi er helt ærlig, så hører vi også ikke til de bedste seks mandskaber. Hvis vi imod alle forventninger skulle når det, så er det ren tyveri. Jeg er fuldstændig frustreret.

                      Comment


                        Suk.
                        Skal sige at den her kamp blev tabt af JM. Så længe vi har en alternative på truppen sp skulle vi ikke starte mere med Lieder. Vi starter med langsomme Lieder selvom der var gode muligheder at spille bag forsvaret men så har du brug for hurtige Hylke og ikke for Mart den snegl. Og da Vejle kommer foran og står dybt smider vi Hylke ind.
                        JM kan selvfølgeligt ikke vide før kampen at Opondo havde (igen(m) en off-day. Men alle vidste det efter 30 minutter. Og at Opondo og Lieder fik 65 minutter er absolut uforståeligt. Og da det går galt smider vi nu alle angriber ind - men uden en spildé. Skabte vi én eneste ægte chance i anden halvleg? Nej, det her, det var virkelig skuffende.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                          Hvis der findes en gud, så er Michelsen, Opondo og Lieder på vej til Sibirien nu...
                          Enig og de må gerne tage Alexander (jeg kan ikke cleare en bold) Juel med.
                          En fyr som Østrøm må sidde ude på bænken og undre sig pænt meget over, hvorfor træneren ikke spiller med ham efter fine præstationer, når 3 af de fire pladser i vores forsvar idag spiller langt under Østrøm bundniveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                            Jeg mangler ord. Det var bare så urealistisk dårlig i en så betydende kamp. Ingen spilkoncept, kun tonserbold uden inspiration. Jeg tror ikke på at vi kan slå Brøndby eller Aalborg, vi skal helt sikkert kigge nedad igen. Og hvis vi er helt ærlig, så hører vi også ikke til de bedste seks mandskaber. Hvis vi imod alle forventninger skulle når det, så er det ren tyveri. Jeg er fuldstændig frustreret.
                            Ja. Det er pisseirriterende. Især den mangel af en spilkoncept. Den eneste som viste lidt fodbold var Jebali, men uden en legekammerat i over en time. Og da vi smider Sabbi, Hylle og Bashkim ind virker Jebali allerede træt og det hele bliver helt hovedløst.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Lækkert at lukke weekenden af med en OB-classic. Randers taber, Nordsjælland smider point og vi kan selv lægge afstand til konkurrenterne om top 6 med to kampe tilbage. Og hvad sker der? Vi fucker det selvfølgelig op. Hovedløst ringe indsats, hvor de færreste kan være deres indsats bekendt.

                              I de sidste 25 minutter har vi 50 situationer hvor vi er 5-7 mand i feltet. Men evner vi at slå bolden forbi forreste mand? Nej. I stedet laver en eller anden idiot frispark så Vejle kan bruge 1,5 minut på ingenting og flowet bliver ødelagt.

                              Jammerlig indsats!!

                              Comment


                                Det er jo Kent om igen. Men når ledelsen forventer at træneren kan lave alkymi, kræver det et overmenneske at bestride den post.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X