Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 4.3.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-braendte-paa

    Som en gammel OB fan der husker tilbage til tiden med Carsten H & D, så gør det man da lidt glad i maven at kunne læse at Dal Hende referer til at OB har noget fysik...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Tverskov er også min MOM selvom der ikke var nogen der stak ud idag.

      Og med fare for at virke som en Ø pusher så syntes jeg at han viste sit potentiale idag igen og demonstrerede at der skal satses på ham. Syntes han har alle kvaliteterne og de nok skal blive udviklet med lidt mere spilletid
      Enig. Ser altså ud til at Tverskov er mere tryg ved at gå med frem, når det er AJA som er makkeren.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-ned-til-mig


        "Jeg er et voksent menneske, sagde Glen Riddersholm."

        Nåååå..... måske. Men du opfører dig som en pinlig lille abe som hopper op og ned på sidelinjen og stirrer med store øjne, mens lyden af ​​jammer konstant kommer ud af din mund.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Riddersholm skal aldrig aldrig nogensinde til OB!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Tænk hvis han spillede sammen med fodbolspillereog ikke tilfældige indkøb. Ham og BK kan være den forskel der bringer os i top 6.

            Så skal JD også i form og Okosun må kunne sættes i spil.
            AJA tilbage på bænken
            Enig minus AJA, som jeg synes gør det godt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Enig minus AJA, som jeg synes gør det godt.
              Enig med jer andre herinde. AJA har sgu efterhånden slået Kasper af - det havde jeg ikke lige set komme. Men en glædelig overraskelse at han gør det så godt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Enig med jer andre herinde. AJA har sgu efterhånden slået Kasper af - det havde jeg ikke lige set komme. Men en glædelig overraskelse at han gør det så godt
                Spændende at se hvad der sker når KL og Ryan så er klar samtidig så kan han jo ikke bare smide AJA ud på højreback(som også er en elendig idé)

                Men glæder mig over vi har AJA til rådighed 16 måneder mere indtil Vestergaard og/eller Østrøm er klar. Kan jo også være at Tverskov ryger til sommer med den sæson han har gang i. Mulighederne er mange

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Spændende at se hvad der sker når KL og Ryan så er klar samtidig så kan han jo ikke bare smide AJA ud på højreback(som også er en elendig idé)

                  Men glæder mig over vi har AJA til rådighed 16 måneder mere indtil Vestergaard og/eller Østrøm er klar. Kan jo også være at Tverskov ryger til sommer med den sæson han har gang i. Mulighederne er mange
                  Jeps, AJA skal simpelthen aldrig spille den back igen. Det er vildt hvor stor kvalitetsforskel der er på hans niveau når han spiller back og så midterforsvar.

                  Comment


                    når jeg ser sådan nogle kampe som den igår tænker jeg nogen gange på hvad Tverskov kunne have drevet det til som def. midtbanespiller.... men det er måske bare mig?
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Enig med jer andre herinde. AJA har sgu efterhånden slået Kasper af - det havde jeg ikke lige set komme. Men en glædelig overraskelse at han gør det så godt
                      AJA og Tverskov sammen ser ud til at fungere fint, men bedre end end KL og Tverskov? Jeg synes vi har set fint ud defensivt længe og vi så ihvertfald også solide ud defensivt mod AaB, FCM og FCK hvor KL og Marco dannede midterforsvar. AJA er bestemt hæderlig centralt og man er ikke utryg ved ham, men så synes jeg heller ikke han er bedre. Det kan være at jeg undervurdere AJAs andel i at Tverskov virkelig har set stærk ud på det sidste, og har han store aktier der vil det alene være nok til at han bør foretrækkes som makker til Tverskov. Jeg tænker dog lige så meget at Tverskovs fine præstationer kan tilskrives at han er skadesfri, fit og i god kampform samtidig med at defensiven generelt ser fin ud. Jeg vil stadig hellere se både KL, Vestergaard eller Østrøm inde med Tverskov, men man kan naturligvis kun være tilfreds med AJAs præstationer i midterforsvaret, for de har bestemt været godkendt. Selvom det imo. er ham der koster 1-0 målet igår.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        AJA og Tverskov sammen ser ud til at fungere fint, men bedre end end KL og Tverskov? Jeg synes vi har set fint ud defensivt længe og vi så ihvertfald også solide ud defensivt mod AaB, FCM og FCK hvor KL og Marco dannede midterforsvar. AJA er bestemt hæderlig centralt og man er ikke utryg ved ham, men så synes jeg heller ikke han er bedre. Det kan være at jeg undervurdere AJAs andel i at Tverskov virkelig har set stærk ud på det sidste, og har han store aktier der vil det alene være nok til at han bør foretrækkes som makker til Tverskov. Jeg tænker dog lige så meget at Tverskovs fine præstationer kan tilskrives at han er skadesfri, fit og i god kampform samtidig med at defensiven generelt ser fin ud. Jeg vil stadig hellere se både KL, Vestergaard eller Østrøm inde med Tverskov, men man kan naturligvis kun være tilfreds med AJAs præstationer i midterforsvaret, for de har bestemt været godkendt. Selvom det imo. er ham der koster 1-0 målet igår.
                        Enig det er AJA der laver fejlen på kanten af Sønderjyskes felt, efterfølgende brilliere så både Oli & Islands jan Koller så i Henholdsvis ringe tilbageløb og minus/fjumre-tackling...
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Enig med jer andre herinde. AJA har sgu efterhånden slået Kasper af - det havde jeg ikke lige set komme. Men en glædelig overraskelse at han gør det så godt
                          Han kostede så et mål i går, og er så laaangsom. Men enig at han er en fin CB, mens han intet bringer på backen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            AJA og Tverskov sammen ser ud til at fungere fint, men bedre end end KL og Tverskov? Jeg synes vi har set fint ud defensivt længe og vi så ihvertfald også solide ud defensivt mod AaB, FCM og FCK hvor KL og Marco dannede midterforsvar. AJA er bestemt hæderlig centralt og man er ikke utryg ved ham, men så synes jeg heller ikke han er bedre. Det kan være at jeg undervurdere AJAs andel i at Tverskov virkelig har set stærk ud på det sidste, og har han store aktier der vil det alene være nok til at han bør foretrækkes som makker til Tverskov. Jeg tænker dog lige så meget at Tverskovs fine præstationer kan tilskrives at han er skadesfri, fit og i god kampform samtidig med at defensiven generelt ser fin ud. Jeg vil stadig hellere se både KL, Vestergaard eller Østrøm inde med Tverskov, men man kan naturligvis kun være tilfreds med AJAs præstationer i midterforsvaret, for de har bestemt været godkendt. Selvom det imo. er ham der koster 1-0 målet igår.
                            Helt enig. Jeg kan dog godt tvivle på Østrøm har godt nok hovedspil til at spille CF endnu.
                            Aja synes jeg måske også bliver hypet lidt. Han er en solid og påpasselig forsvarsspiller, som er god til at positionere sig defensivt. Jeg synes dog det er tydeligt at KL er bedre på bolden og generelt er bedre i sit pasningsspil. Han tør slå bolde som bryder kæderne og spiller generelt med større overblik med bolden for fødderne.
                            Aja gør det bare ikke sværere end det er, og det er også fint at have sådan en i truppen. Jeg synes bare så ofte vi har set os blive ramt af at nogen sætter sig på tverskov og lader vores anden midtstopper bygge spillet op, hvortil vi så låser os totalt eller begynder at slå lange bolde. Det fungerede igår og imod Randers, fordi de ikke pressede så determinerende, men når vi møder bøf vil vi med garanti se Uhre være ekstra opmærksom på Tverskov ikke skal have tid på bolden og så er vi allerede semilammet i vores opbygning, hvis Aja skal bygge det op med sine sidelæns afleveringer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Helt enig. Jeg kan dog godt tvivle på Østrøm har godt nok hovedspil til at spille CF endnu.
                              Aja synes jeg måske også bliver hypet lidt. Han er en solid og påpasselig forsvarsspiller, som er god til at positionere sig defensivt. Jeg synes dog det er tydeligt at KL er bedre på bolden og generelt er bedre i sit pasningsspil. Han tør slå bolde som bryder kæderne og spiller generelt med større overblik med bolden for fødderne.
                              Aja gør det bare ikke sværere end det er, og det er også fint at have sådan en i truppen. Jeg synes bare så ofte vi har set os blive ramt af at nogen sætter sig på tverskov og lader vores anden midtstopper bygge spillet op, hvortil vi så låser os totalt eller begynder at slå lange bolde. Det fungerede igår og imod Randers, fordi de ikke pressede så determinerende, men når vi møder bøf vil vi med garanti se Uhre være ekstra opmærksom på Tverskov ikke skal have tid på bolden og så er vi allerede semilammet i vores opbygning, hvis Aja skal bygge det op med sine sidelæns afleveringer.
                              jeg er heller ikke overbevist om at JT's formfremgang skyldes AJA, men mere at han ikke har de små skader det generer ham.

                              Comment

                              Working...
                              X