Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg håber bare vi snart ser et OB-hold som tør give lidt slip på deres defensive organisation og så satse lidt. Vi får ikke skabt nok fremad banen, vi får ikke lagt pres på modstanderens boldholder langt nok fremme på banen. Vores backs kommer for lidt til baglinjen, okosun lommer for lidt i feltet. Alle de ting skal bare have en lille tand mere. Det betyder nok at JT og Juel også bliver ladet lidt i stikken, men det er altså sidste udkald, hvis vi skal indfri målsætningen og jeg vil vove den påstand at vi ikke har noget at miste.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Jeg håber bare vi snart ser et OB-hold som tør give lidt slip på deres defensive organisation og så satse lidt. Vi får ikke skabt nok fremad banen, vi får ikke lagt pres på modstanderens boldholder langt nok fremme på banen. Vores backs kommer for lidt til baglinjen, okosun lommer for lidt i feltet. Alle de ting skal bare have en lille tand mere. Det betyder nok at JT og Juel også bliver ladet lidt i stikken, men det er altså sidste udkald, hvis vi skal indfri målsætningen og jeg vil vove den påstand at vi ikke har noget at miste.
      Uafgjort er helt sikkert ligegyldigt så jeg er enig i at holdet skal skabe chancer - og mål.
      Kadrii er sikkert langt fra kampform men hans renomme og evner vil tiltrække modstandere og skabe rum. Det var det, Sander Svendsen lukrerede på, sidst han var god. Jeg håber, Kadrii får 20 minutter.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Jo jo. Okosun på bænken

        Comment


          #34
          Okosun på bænken og Lieder fra start. Jeg ved at der taktiske oplæg at tage hensyn til, men det kunne være fedt nok at bænke en (så godt som) ubugelig angriber og sætte en mand som Okosun ind. Det er lige ved jeg vil sige at Okosun kan spille en bedre angriber end Lieder. Han har jo i det mindste en spidskompetence.

          Comment


            #35
            Michelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?

            Comment


              #36
              Kunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Kunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage
                Manden er gennemført sympatisk, fint interview. Og fine betragtninger om OBs potentiale osv. af de to eksperter

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                  Michelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?
                  Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jo jo. Okosun på bænken
                    mon ikke randers ender med at scorer et par kasser efter dødbolde. Det fungerer ikke optimalt med okosun altid men han har altså en klar styrke i hovedspillet...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                      Michelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?
                      Man kan efterhånden med en vis rimelighed sige, at OB igen står for Old Boys. Jeg er sgu efterhånden træt af Michelsen.
                      Hvis Peter Sørensen er manden der kan bruge vores unge gutter, så lad ham komme.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Kunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage
                        Jeg vil gerne have greve tilbage, men det er da ikke moses vi skal bytte med. Synes sgu han udvikler sig ok.
                        Tag en af de seniormedarbejdere vi har så mange af.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Jeg vil gerne have greve tilbage, men det er da ikke moses vi skal bytte med. Synes sgu han udvikler sig ok.
                          Tag en af de seniormedarbejdere vi har så mange af.
                          Skrev det fordi jeg tror at Randers godt kunne være interesseret i Moses, og jeg vil hellere give Greve spilletid end Moses

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Godt set. At fornemme Lider score var nærmest samme odds som for at Tulle bliver statsminister.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.
                                Det er godt kaldt .. samme fornemmelse har jeg haft et stykke tid hvor jeg synes han har "bagt op" til en scoring, bl.a. mod GF

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X