Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.
    Det er godt kaldt .. samme fornemmelse har jeg haft et stykke tid hvor jeg synes han har "bagt op" til en scoring, bl.a. mod GF

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Godt set. At fornemme Lider score var nærmest samme odds som for at Tulle bliver statsminister.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg vil gerne have greve tilbage, men det er da ikke moses vi skal bytte med. Synes sgu han udvikler sig ok.
    Tag en af de seniormedarbejdere vi har så mange af.
    Skrev det fordi jeg tror at Randers godt kunne være interesseret i Moses, og jeg vil hellere give Greve spilletid end Moses

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage
    Jeg vil gerne have greve tilbage, men det er da ikke moses vi skal bytte med. Synes sgu han udvikler sig ok.
    Tag en af de seniormedarbejdere vi har så mange af.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    Michelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?
    Man kan efterhånden med en vis rimelighed sige, at OB igen står for Old Boys. Jeg er sgu efterhånden træt af Michelsen.
    Hvis Peter Sørensen er manden der kan bruge vores unge gutter, så lad ham komme.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jo jo. Okosun på bænken
    mon ikke randers ender med at scorer et par kasser efter dødbolde. Det fungerer ikke optimalt med okosun altid men han har altså en klar styrke i hovedspillet...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    Michelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?
    Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage
    Manden er gennemført sympatisk, fint interview. Og fine betragtninger om OBs potentiale osv. af de to eksperter

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Kunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Michelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?

    Leave a comment:


  • Århusianer
    replied
    Okosun på bænken og Lieder fra start. Jeg ved at der taktiske oplæg at tage hensyn til, men det kunne være fedt nok at bænke en (så godt som) ubugelig angriber og sætte en mand som Okosun ind. Det er lige ved jeg vil sige at Okosun kan spille en bedre angriber end Lieder. Han har jo i det mindste en spidskompetence.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jo jo. Okosun på bænken

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg håber bare vi snart ser et OB-hold som tør give lidt slip på deres defensive organisation og så satse lidt. Vi får ikke skabt nok fremad banen, vi får ikke lagt pres på modstanderens boldholder langt nok fremme på banen. Vores backs kommer for lidt til baglinjen, okosun lommer for lidt i feltet. Alle de ting skal bare have en lille tand mere. Det betyder nok at JT og Juel også bliver ladet lidt i stikken, men det er altså sidste udkald, hvis vi skal indfri målsætningen og jeg vil vove den påstand at vi ikke har noget at miste.
    Uafgjort er helt sikkert ligegyldigt så jeg er enig i at holdet skal skabe chancer - og mål.
    Kadrii er sikkert langt fra kampform men hans renomme og evner vil tiltrække modstandere og skabe rum. Det var det, Sander Svendsen lukrerede på, sidst han var god. Jeg håber, Kadrii får 20 minutter.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Jeg håber bare vi snart ser et OB-hold som tør give lidt slip på deres defensive organisation og så satse lidt. Vi får ikke skabt nok fremad banen, vi får ikke lagt pres på modstanderens boldholder langt nok fremme på banen. Vores backs kommer for lidt til baglinjen, okosun lommer for lidt i feltet. Alle de ting skal bare have en lille tand mere. Det betyder nok at JT og Juel også bliver ladet lidt i stikken, men det er altså sidste udkald, hvis vi skal indfri målsætningen og jeg vil vove den påstand at vi ikke har noget at miste.

    Leave a comment:

Working...
X