Jeg håber bare vi snart ser et OB-hold som tør give lidt slip på deres defensive organisation og så satse lidt. Vi får ikke skabt nok fremad banen, vi får ikke lagt pres på modstanderens boldholder langt nok fremme på banen. Vores backs kommer for lidt til baglinjen, okosun lommer for lidt i feltet. Alle de ting skal bare have en lille tand mere. Det betyder nok at JT og Juel også bliver ladet lidt i stikken, men det er altså sidste udkald, hvis vi skal indfri målsætningen og jeg vil vove den påstand at vi ikke har noget at miste.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Randers-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg håber bare vi snart ser et OB-hold som tør give lidt slip på deres defensive organisation og så satse lidt. Vi får ikke skabt nok fremad banen, vi får ikke lagt pres på modstanderens boldholder langt nok fremme på banen. Vores backs kommer for lidt til baglinjen, okosun lommer for lidt i feltet. Alle de ting skal bare have en lille tand mere. Det betyder nok at JT og Juel også bliver ladet lidt i stikken, men det er altså sidste udkald, hvis vi skal indfri målsætningen og jeg vil vove den påstand at vi ikke har noget at miste.
Kadrii er sikkert langt fra kampform men hans renomme og evner vil tiltrække modstandere og skabe rum. Det var det, Sander Svendsen lukrerede på, sidst han var god. Jeg håber, Kadrii får 20 minutter.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Okosun på bænken og Lieder fra start. Jeg ved at der taktiske oplæg at tage hensyn til, men det kunne være fedt nok at bænke en (så godt som) ubugelig angriber og sætte en mand som Okosun ind. Det er lige ved jeg vil sige at Okosun kan spille en bedre angriber end Lieder. Han har jo i det mindste en spidskompetence.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægMichelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægMichelsens startopstilling er en falliterklæring. Hvor er tiltroen til de unge, og hvad hel**** laver Lieder i startopstillingen (og i kamptruppen)?
Hvis Peter Sørensen er manden der kan bruge vores unge gutter, så lad ham komme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægKunne vi ikke bytte Opondo + plus en lille pose penge for Greve - vil gerne have ham tilbage
Tag en af de seniormedarbejdere vi har så mange af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg vil gerne have greve tilbage, men det er da ikke moses vi skal bytte med. Synes sgu han udvikler sig ok.
Tag en af de seniormedarbejdere vi har så mange af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tja, JM jagter stadig Top 6. Og Ryan er helt klart vores bedste hb og det er vel Robins ulempe at den venstre side er den forkerte for ham og Olli spiller på venstre ja ofte. Hylle var klart bedst når han kom som indskifter. Og ved ikke hvorfor men har den mærkelige fornemmelse at Lieder scorer i dag.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment