Er der nogen som ved hvofor Gudjohnsen ikke faar et eneste chance fra start eller i det mindste som indskifter? Jeg ved at vi har alt for mange angribere, men jeg synes at han har haft nogen fornuftige indhop i 2020 og at han har nogen spidskompetencer som vi godt kunne bruge i en formentlig meget fysisk betonet kamp mod Randers. Han er sammen med Lieder i mine öjne den eneste, rigtige "Mittelstürmer" i vores trup. Har vi egentlig en köbsoption paa ham?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Randers-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægEr der nogen som ved hvofor Gudjohnsen ikke faar et eneste chance fra start eller i det mindste som indskifter? Jeg ved at vi har alt for mange angribere, men jeg synes at han har haft nogen fornuftige indhop i 2020 og at han har nogen spidskompetencer som vi godt kunne bruge i en formentlig meget fysisk betonet kamp mod Randers. Han er sammen med Lieder i mine öjne den eneste, rigtige "Mittelstürmer" i vores trup. Har vi egentlig en köbsoption paa ham?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægEr der nogen som ved hvofor Gudjohnsen ikke faar et eneste chance fra start eller i det mindste som indskifter? Jeg ved at vi har alt for mange angribere, men jeg synes at han har haft nogen fornuftige indhop i 2020 og at han har nogen spidskompetencer som vi godt kunne bruge i en formentlig meget fysisk betonet kamp mod Randers. Han er sammen med Lieder i mine öjne den eneste, rigtige "Mittelstürmer" i vores trup. Har vi egentlig en köbsoption paa ham?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hvis jeg skulle vaelge mellem Gudjohnsen og Lieder fordi Fenger er skadet og Bashkim mangler nogen kampene i benene, saa er jeg helt overbevidst at Gudjohnsen er det bedre valg. Men hvis han er for dyr at köbe saa erdet naturligvis spild af spilletid som en anden spiller godt kunne bruge. Jeg ved ikke om han er spilleberettiget ti U21 EM, Island er jo med, men maaske han er for gammel. Hvis det er ikke tilfaeldet og han spiller en god turnering, saa öger han maaske sin marktvaerdi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægHvis jeg skulle vaelge mellem Gudjohnsen og Lieder fordi Fenger er skadet og Bashkim mangler nogen kampene i benene, saa er jeg helt overbevidst at Gudjohnsen er det bedre valg. Men hvis han er for dyr at köbe saa erdet naturligvis spild af spilletid som en anden spiller godt kunne bruge. Jeg ved ikke om han er spilleberettiget ti U21 EM, Island er jo med, men maaske han er for gammel. Hvis det er ikke tilfaeldet og han spiller en god turnering, saa öger han maaske sin marktvaerdi.
Comment
-
Der er lagt op til en spændende og ret afgørende kamp i morgen. En sejr vil for alvor holde os inde i varmen om en top 6 placering, jeg vil faktisk gå så langt som at sige hvis vi ikke kan vinde hjemme over Randers så har vi heller intet at gøre i top 6.
Jeg er spændt på at se hvilken opstilling og tilgang vi kommer med og så glæder jeg mig til gensynet med Greve.
Gætter på en jævn kamp og en 1-0 sejr.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer er lagt op til en spændende og ret afgørende kamp i morgen. En sejr vil for alvor holde os inde i varmen om en top 6 placering, jeg vil faktisk gå så langt som at sige hvis vi ikke kan vinde hjemme over Randers så har vi heller intet at gøre i top 6.
Jeg er spændt på at se hvilken opstilling og tilgang vi kommer med og så glæder jeg mig til gensynet med Greve.
Gætter på en jævn kamp og en 1-0 sejr.
- Likes 1
Comment
-
FS går med denne start11
...................OC
Ryan......AJA...Tverskov.....OL
..........JJT........Kløve
..............Okosun
Sabbi......Jebali........Opondo (FS har Sabbi som 9er også, men jeg antager det er felj)
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFS går med denne start11
...................OC
Ryan......AJA...Tverskov.....OL
..........JJT........Kløve
..............Okosun
Sabbi......Jebali........Opondo (FS har Sabbi som 9er også, men jeg antager det er felj)817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Den lugter langt væk af 0-0, 0-1 eller 1-1. Det er simpelthen så svært at skabe noget offensivt på de dårlige baner og tilsvarende nemmere at forsvare imod. Hvis vi scorer bliver det 99% på dødbold eller hjørne817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Det er sådan en på forhånd udefinerbar kamp hvor det kan stikke i hvilken som helst retning men enig i vi nok skal forvente pløjemarks bold ala Stubbekøbing’s serie 6 end en velspillet kamp med en masse højdepunkter som fremtidigt kan bruges til undervisning i offensiv spillestil.
Comment
Comment