Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Shit.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
      Kaba med dårligere teknik end Aron
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Nå Ja. Vi skal bare vinde med 2 i Herning om en måneds tid :P.

        Comment


          Tak for denne sæson. Mon ikke vi opruster med et par 30 årige fra nedrykkerne og en islænding fra den svenske 1. DIVISION

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Der kan Aron, OL og AJA ikke komme på
            Næ men det kunne Klynge så godt set af OB at sende ham videre og beholde Aron
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Østrøm var altså overbevisende... Både i højre og venstre...
              Vestergaard kunne man ikke se var debutant

              Der skal satses på disse 2 OB!!! NU!!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Østrøm var altså overbevisende... Både i højre og venstre...
                Vestergaard kunne man ikke se var debutant

                Der skal satses på disse 2 OB!!! NU!!
                Helt enig. Meget imponerende af de 2 unge.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Østrøm var altså overbevisende... Både i højre og venstre...
                  Vestergaard kunne man ikke se var debutant

                  Der skal satses på disse 2 OB!!! NU!!
                  Enig
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Tarik skal også bare have spilletid i stedet for Thrandar og Østrøm i stedet for AJA. Det kan simpelthen kun gå for langsomt. + self Vestergaard i stedet for Marco

                    Comment


                      Alt i alt en intensiv men ret chancefattig kamp. I første halvleg var vi stabilt i defensiven. Mit største spørgsmål er hvorfor Olli lader Isaksen løbe der. Det er så utypisk, spørger mig om han måske er/var småskadet fordi han blev ja også udskiftet senere. Efter FCMs føring kunne vi presse de i store dele men uden at skabe meget.
                      Hvad bliver:
                      -At Opondo bliver bedre og bedre.
                      -At Sabbi prøver og prøver men manglede en legekammerat.
                      -At Vestergaard og Østrøm er fremtiden men AJA og Aron skulle snart være fortiden i klubben.
                      -Sspørgsmålet hvordan man vil spille fodboldkampe på den bane der i hele foråret?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Jeg siger ikke det er et problem, men spøjs / sjov talemåde (som jeg lagde mærke til, da spillet ikke lige frem har været prangende) ... og ja, jeg kommenterer ikke på kønnet, men udtalelsen... men fedt du er krænket på den "krænkedes" vegne
                        Altid til tjeneste
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Tarik skal også bare have spilletid i stedet for Thrandar og Østrøm i stedet for AJA. Det kan simpelthen kun gå for langsomt. + self Vestergaard i stedet for Marco
                          Tarik er pt ikke god nok. Og så er han konstant skadet. Har svært ved at se ham slå igennem lige foreløbig. Hvis nogensinde.

                          Det er noget helt helt andet med Ø og CV. For satan der er krummer i de drenge. Vestergaard når Marco Lund niveau i løbet af ganske kort tid og Østrøm skal skoles noget mere på backen som jeg tror vil være hans foretrukkende plads.
                          2026 kontrakter til begge tak

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tarik er pt ikke god nok. Og så er han konstant skadet. Har svært ved at se ham slå igennem lige foreløbig. Hvis nogensinde.

                            Det er noget helt helt andet med Ø og CV. For satan der er krummer i de drenge. Vestergaard når Marco Lund niveau i løbet af ganske kort tid og Østrøm skal skoles noget mere på backen som jeg tror vil være hans foretrukkende plads.
                            2026 kontrakter til begge tak
                            Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.

                            Men enig omkring CV og Robin!

                            Comment


                              I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
                              Opondo var god!
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
                                Opondo var god!
                                Det er også udfra de hensyn jeg nævnte tidligere; altså hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han var oppe imod (debut mod DKs bedste hold), så udfra DET perspektiv, så er det mere end godkendt

                                Comment

                                Working...
                                X