Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
    Opondo var god!
    Og du kan ikke se Østrøm som en god back. Vestergaard viste klasse idag af en debutant. Gider ikke høre på det der

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.

      Men enig omkring CV og Robin!
      Det er selvfølgelig rigtig svært at følge spillere lige nu.. Men mit gæt er at ikke har niveauet endnu. Delvis pga konstante skader

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        I er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
        Opondo var god!
        19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
        I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
          I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
          Enhver med bare lidt fodbold forstand burde kunne se tegningen til en kommende startende superliga spiller. Om han driver det længere er altid svært at sige. Men han er god og kan lægge rigtig rigtig meget på endnu.

          Comment


            Frøkjær har været en tur omkring OUH og er tvivlsom til søndag

            https://fyens.dk/artikel/ob-træner-f...et-90-minutter

            Comment


              Meget enig i LRs betragtninger

              https://fyens.dk/artikel/ob-manglede...ghed-i-frosten

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Det er også udfra de hensyn jeg nævnte tidligere; altså hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han var oppe imod (debut mod DKs bedste hold), så udfra DET perspektiv, så er det mere end godkendt
                Jeg kan helt sikkert godt forstå at I gerne vil tro på de unge, jeg så ham bare som udfordret i den her kamp.

                Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
                ... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
                  I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
                  Andlox og fmprob, jeg genser kampen og nærstuderer ... det er altid interessant.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Andlox og fmprob, jeg genser kampen og nærstuderer ... det er altid interessant.
                    Helt fint. Vi behøver ikke at have samme mening. Men du får mig ihverfald ikke overbevist om det modsatte uanset hvad

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg kan helt sikkert godt forstå at I gerne vil tro på de unge, jeg så ham bare som udfordret i den her kamp.

                      Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
                      ... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!
                      Der er helt sikkert ting han skal arbejde med og forbedre, men synes klart man kan se potentialet er der (altså Vestergaard)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.

                        Men enig omkring CV og Robin!
                        Hvis Tarik ikke er god nok nu til at få nogle små indhop så er det vel et spørgsmål om han overhovedet bliver det han er trods alt 20 år så måske tiden er inde for ham at søge mod en 1.div klub for at få gang i udviklingen.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Frøkjær har været en tur omkring OUH og er tvivlsom til søndag

                          https://fyens.dk/artikel/ob-træner-f...et-90-minutter
                          Pis også . God bedring til Frø
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Vestergård gjorde det mere end til godkendt. At debutere så ung med lange skadespauser i et ret så ukendt centerforsvar mod ligaens bedste hold og på den bane bliver ikke meget vanskeligere. Han kostede ikke mål. Det er i sig selv et succeskriterie. Han kan kun være tredjevalg i centerforsvar med mindre der er noget fornuftigt i at lade Tverskov rykke lidt frem på banen. Det bør kunne afprøves om et par kampe. - måske når pokalkampen mod FCM er helt sikkert tabt.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Alexander Juel har simpelthen ikke niveau til mere end Silkeborg!!
                              Det synes jeg godt nok du strammer den .. SIF er da om nogen kendt for teknisk flot fodbold. Jeg tror Brabrand er mere AJA-style.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Vestergård gjorde det mere end til godkendt. At debutere så ung med lange skadespauser i et ret så ukendt centerforsvar mod ligaens bedste hold og på den bane bliver ikke meget vanskeligere. Han kostede ikke mål. Det er i sig selv et succeskriterie. Han kan kun være tredjevalg i centerforsvar med mindre der er noget fornuftigt i at lade Tverskov rykke lidt frem på banen. Det bør kunne afprøves om et par kampe. - måske når pokalkampen mod FCM er helt sikkert tabt.
                                Det var bestemt en go'kendt debut, alle forhold taget i betragtning, men jeg synes nok han var heldig med at undgå straffesparket i første halvleg hvor Isaksen falder efter nærkontakt med CVs knæ/lår.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X