Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.
Men enig omkring CV og Robin!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI er flinke ved Vestergaard, han har en del aktioner som ikke er specielt gode.
Opondo var god!
I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.
- Likes 1
Comment
-
Frøkjær har været en tur omkring OUH og er tvivlsom til søndag
https://fyens.dk/artikel/ob-træner-f...et-90-minutter
Comment
-
Det er også udfra de hensyn jeg nævnte tidligere; altså hvor længe han har været ude, hvor ung han er og hvem han var oppe imod (debut mod DKs bedste hold), så udfra DET perspektiv, så er det mere end godkendt
Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
19 år, debutkamp, mod FCM, efter lang skadehistorie. Hvad forventer du? En præstation som van Dyke? Det var en klasse debut af CV.
I øvrigt: var det ikke at Obbekjær som du så som vores største talent også spillede debutkamp mod FCM? Husker ham som meget udfordret og overmatchet i den kamp. Det kan man nu ikke sige om dagens debutant. Tværtimod.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg kan helt sikkert godt forstå at I gerne vil tro på de unge, jeg så ham bare som udfordret i den her kamp.
Uha, den ligger sgu i DR`s arkiv, genser lige kampen, så vil jeg nærstudere :)!
... og så er jeg ikke bare automatisk negativ over for jeres spillere og især ikke de unge, Østrøm kan f.eks sagtens blive en god suppespiller, jeg ser ham bare ikke lige som back og så har I vist et stortalent på u15, Mikkel Søfeldt!
- Likes 2
Comment
-
Kan godt være Tarik ikke er god nok lige nu og her, men han kan næsten ikke være dårligere end Thrandar, det nægter jeg simpelthen at tro på. Og med de indhop Thrandar har her og der, så så jeg hellere at den tid gik til en OB dreng.
Men enig omkring CV og Robin!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFrøkjær har været en tur omkring OUH og er tvivlsom til søndag
https://fyens.dk/artikel/ob-træner-f...et-90-minutter817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vestergård gjorde det mere end til godkendt. At debutere så ung med lange skadespauser i et ret så ukendt centerforsvar mod ligaens bedste hold og på den bane bliver ikke meget vanskeligere. Han kostede ikke mål. Det er i sig selv et succeskriterie. Han kan kun være tredjevalg i centerforsvar med mindre der er noget fornuftigt i at lade Tverskov rykke lidt frem på banen. Det bør kunne afprøves om et par kampe. - måske når pokalkampen mod FCM er helt sikkert tabt.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægAlexander Juel har simpelthen ikke niveau til mere end Silkeborg!!
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVestergård gjorde det mere end til godkendt. At debutere så ung med lange skadespauser i et ret så ukendt centerforsvar mod ligaens bedste hold og på den bane bliver ikke meget vanskeligere. Han kostede ikke mål. Det er i sig selv et succeskriterie. Han kan kun være tredjevalg i centerforsvar med mindre der er noget fornuftigt i at lade Tverskov rykke lidt frem på banen. Det bør kunne afprøves om et par kampe. - måske når pokalkampen mod FCM er helt sikkert tabt.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment