Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Kløve med kæmpe fejl, der fører til målet. Han har smidt 5 håbløse bolde væk allerede der fører til omstillinger!
    Ja, men Kasper mister også manden i midten.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Er Oliver Lund og Opondio ikke de bedste pt
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #63
        Hold kæft hvor er jeg træt af de to kommentatorer

        Comment


          #64
          Opondo og de to backs. Hylle truer godt i dybden.. ellers ikke de vilde præstationer, men en ok halvleg på mange måder. Trods alt.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Er Oliver Lund og Opondio ikke de bedste pt
            Ja. Og Vestergaard gør det også rigtig godt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Ja, men Kasper mister også manden i midten.
              Han placerer sig faktisk fint, men fordi bolden rammer en på vejen går den lige over ham...

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlæg
                Hold kæft hvor er jeg træt af de to kommentatorer
                Hvorfor?

                Comment


                  #68
                  Jeg har aldrig hørt så ringe kommentering. Og det er ikke fordi jeg er misogynist. Hvordan kan Danmarks største medievirksomhed være så amatøragtig når det kommer til sport?
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    #69
                    Skift til viaplay. Jeg orkede ikke DR mere.

                    Comment


                      #70
                      Kløve har ikke været god idag nej, men det gælder også JJT og Okosun. Vores midtbane, halser efter modstanderne og skiller sig dårligt af med bolden. Vi bliver kun farlige over kanterne.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Jeg har aldrig hørt så ringe kommentering. Og det er ikke fordi jeg er misogynist. Hvordan kan Danmarks største medievirksomhed være så amatøragtig når det kommer til sport?
                        Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Han placerer sig faktisk fint, men fordi bolden rammer en på vejen går den lige over ham...
                          O.k.., har ikke set at den var afrettet
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.
                            Jeg synes også de er okay. De må dog gerne snart stoppe med at tale om hvor dårlig banen er, det har vi ligesom hørt, og vi har øjne i hovedet.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Jeg synes også de er okay. De må dog gerne snart stoppe med at tale om hvor dårlig banen er, det har vi ligesom hørt, og vi har øjne i hovedet.
                              Haha, ja. Måske Priskes arrogante forbløffelse sidder i dem :1)

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                                Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.
                                Jeg er heller ikke vild med alle de ekspertfjolser og Frimann og Werge. Jeg har bare aldrig kunnet døje Liniger. Og den anden lyder som en robot. Jeg savner Jens Jørgen Brinch og Peter Rudbæk, de var til at holde ud at høre på.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X