Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEr Oliver Lund og Opondio ikke de bedste pt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg har aldrig hørt så ringe kommentering. Og det er ikke fordi jeg er misogynist. Hvordan kan Danmarks største medievirksomhed være så amatøragtig når det kommer til sport?
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Han placerer sig faktisk fint, men fordi bolden rammer en på vejen går den lige over ham..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.
Comment
-
Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
Comment