Oprindeligt indsendt af mckellberg

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd OB-FCM, DBU-Pokal, 11.02.21

Collapse

X
- 

Ja. Og Vestergaard gør det også rigtig godt.Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEr Oliver Lund og Opondio ikke de bedste pt"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægJeg har aldrig hørt så ringe kommentering. Og det er ikke fordi jeg er misogynist. Hvordan kan Danmarks største medievirksomhed være så amatøragtig når det kommer til sport?
- Likes 2

Comment
 - 

O.k.., har ikke set at den var afrettetOprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Han placerer sig faktisk fint, men fordi bolden rammer en på vejen går den lige over ham..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
 - 

Jeg synes også de er okay. De må dog gerne snart stoppe med at tale om hvor dårlig banen er, det har vi ligesom hørt, og vi har øjne i hovedet.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.
Comment
 - 

Jeg er heller ikke vild med alle de ekspertfjolser og Frimann og Werge. Jeg har bare aldrig kunnet døje Liniger. Og den anden lyder som en robot. Jeg savner Jens Jørgen Brinch og Peter Rudbæk, de var til at holde ud at høre på.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Relativt kompetente og vidende kommentatorer.Jeg har ikke hørt et argument for hvorfor de ikke skulle være det endnu. Og hvor er det dejligt at slippe for fodboldspiller X, der er valgt fordi han var en idiot på Twitter, sagde bøvede ting i TV eller noget tredje.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment

Comment