Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det er godt nok vildt, hvor hurtigt folk vender sig mod Bashkim. Et par dårlige kampe definerer vel ikke hans niveau eller underkender det niveau, han har vist i klubben i flere omgange og så sent som i foråret?
    Derudover laver han en assist i sidste kamp og er en halv meters offside fra endnu en. Dårligere er han altså heller ikke, selvom han rigtigt nok indtil videre har været et godt stykke fra topniveauet i denne sæson.
    syntes også det er meget forsimplet bare at pege på bashkim. Ja han har ikke været god, men han får jo ingen bolde at arbejde med.

    Om det så er de 4 oppe foran der endnu ikke har fundet hinanden, om det er hans placering som forreste mand, eller systemet, eller en blanding af det hele det ved jeg ikke.

    Men det har jo ikke fungeret, ikke bashkim - men heller ikke resten af offensiven

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg vender mig ikke imod BK som spiller, men undrer mig over at anførerbindet ikke er givet til JT, da jeg ikke føler BK tager ansvaret (også i modgang) !
      bashkim er ikke anfører - det er JJT

      men ser ud til han er vice anfører - og det undrede også mig, hvorfor tverskov ikke fik den

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Måske prøver han som spiller, men mener ikke han gør det som anfører.
        Man behøver ikke råbe og skrige for at være en leder. Allerede sidst Bashkim var her, blev han ofte nævnt som en ledertype i omklædningsrummet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeg vender mig ikke imod BK som spiller, men undrer mig over at anførerbindet ikke er givet til JT, da jeg ikke føler BK tager ansvaret (også i modgang) !
          Du reagerede mod, at han blev kaldt en stjernespiller - det må du jo være uenig i siden du fremhævede det, eller hvordan skal det ellers forstås?

          Jeg forstår heller ikke, hvorfor JT er blevet fravalgt, men jeg ser ikke nogen grund til at betvivle Bashkims lederevner af den grund.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Det er godt nok vildt, hvor hurtigt folk vender sig mod Bashkim. Et par dårlige kampe definerer vel ikke hans niveau eller underkender det niveau, han har vist i klubben i flere omgange og så sent som i foråret?
            Derudover laver han en assist i sidste kamp og er en halv meters offside fra endnu en. Dårligere er han altså heller ikke, selvom han rigtigt nok indtil videre har været et godt stykke fra topniveauet i denne sæson.
            Jeg tror stadig på Kadrii og mener naturligvis at Kadrii i form bør spille som truppen pt. ser ud. Han kan dog sagtens have godt af en tur på bænken, og selvom kritikken kan blive lidt krakilsk så er det da ingen der kan være uenige i at Kadrii alene på toppen ikke er en optimal måde at spille ham på.

            I et så fastlåst system som Alm ser ud til at spille, vil der være spillere som kommer lidt i klemme. Her må man bare sige at ligesom hverken Kløve, Okosun eller Opondo passer helt ind, er det bare heller ikke et system som får det bedste frem i Kadrii. desværre.

            Så kan man selvfølgelig sagtens diskutere hvorvidt en Kadrii i topform stadig vil være den bedste spiller til en given plads, selvom den ikke er hans bedste, og at han derfor bør spille. Pt. Ser det bare ikke ud til at være tilfældet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              AS til Randers !
              Alexander Sundberg? Ali Sivandi?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                Alexander Sundberg? Ali Sivandi?
                Andreas Sørensen?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg

                  Andreas Sørensen?
                  Søndergaard…!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Man behøver ikke råbe og skrige for at være en leder. Allerede sidst Bashkim var her, blev han ofte nævnt som en ledertype i omklædningsrummet.
                    Beklager, men jeg vil se og høre anføreren på banen (i med- og modgang), og at han går forrest når det gør ondt ! Har intet med råbe og skrige at gøre, men at styrer holdet... om han er stand-upper eller lignende i omklædningsrummet, uden for rampelyset, er noget andet.

                    Forstår simpelthen ikke fravalget af JT !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Du reagerede mod, at han blev kaldt en stjernespiller - det må du jo være uenig i siden du fremhævede det, eller hvordan skal det ellers forstås?

                      Jeg forstår heller ikke, hvorfor JT er blevet fravalgt, men jeg ser ikke nogen grund til at betvivle Bashkims lederevner af den grund.
                      Fordi han ikke er det, men en god spiller er han bestemt !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Søndergaard…!
                        Haha, ja sgu da​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Beklager, men jeg vil se og høre anføreren på banen (i med- og modgang), og at han går forrest når det gør ondt ! Har intet med råbe og skrige at gøre, men at styrer holdet... om han er stand-upper eller lignende i omklædningsrummet, uden for rampelyset, er noget andet.

                          Forstår simpelthen ikke fravalget af JT !
                          Hvordan får du ‘ledertype’ til at indikere, at han skulle være ‘stand-upper eller lignende’? Hvorfor skulle han være det?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Hvordan får du ‘ledertype’ til at indikere, at han skulle være ‘stand-upper eller lignende’? Hvorfor skulle han være det?
                            Du vil simpelthen bare misforstå mig for diskussionens skyld ? !

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox
                              Første ægte mulighed for os efter 15 minutter, men Kløve placerer den ikke god nok.
                              Tættere på tilbagelægning end afslutning
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hentes-gratis

                                https://www.transfermarkt.com/youssef-toutouh/profil/spieler/164658


                                må indrømme at jeg ikke kan huske ham..
                                Last edited by Plum; 01-09-2021, 19:20.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X