Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Kunne det være Sander Svendsen som er på vej til Randers?
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-ny-angriber
    Randers er generelt ret gode til at finde de spillere de skal bruge og efter som de jagter en spiller med fart i støvlerne tænker jeg næppe at det er Sander.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

      Jeg er desværre enig i det m nedrykningsfare. Jeg er ikke enig m al den snak om, at vores spillere er så dårlige - vi har nogle klare mangler på backs, men der er ingen perfekte trupper i den klynge af klubber, vi ligger i. Det er mere vores spil og spillestil, der bekymrer mig. Vi virker simpelthen ikke ret afklarede. Og vi skal konkurrere med bl.a. nogle oprykkere, der er det. Jeg kan godt se Silkeborg muligvis køre kolde over hele sæsonen, men jeg tror faktisk ikke Viborg gør det. Begge de to oprykkere virker stærke, og det efterlader en kniven-på-struben kamp om nedrykning, der nemt kan gå hen og blive meget tæt og alt for spændende.
      Det tager naturligvis tid at køre en ny spillestil ind i en trup, og vi har stadig ganske lang vej igen. Jeg synes dog allerede at vi virker mere afklarede end vi længe har gjort og det ligner at spillerne kender sine roller. Der hvor jeg synes vi er udfordret er at vi ikke helt har truppen til at spille Alm’s fodbold, og så synes jeg det er et meget stort problem at vi virker mere sårbare ved skader nu end vi tidligere har været idet vi holder fast i en bestemt spillestil og bare ikke har bredden, i en ellers stor trup, der passer ind i stilen. Vi har ikke to 6ere i truppen, og ved skader og skavanker til JJT eller Aron mister vi enormt meget på midten og vores forsvar virker enormt skrøbeligt. Her synes jeg at ledelsen fejler stort for nok ser truppen antalsmæssigt bred nok ud, men det er godt nok småt med spillere der passer ind i stilen. Kan vi holde nøglespillerne nogenlunde kampklar er jeg ikke det mindste bekymret for nedrykning, men det er også bare et stort hvis, og det er lidt skummelt at vi er så sårbare fordi de sportsligt ansvarlige sidder på hænderne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Kunne det være Sander Svendsen som er på vej til Randers?
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-ny-angriber
        Fart i støvlerne? Arghhh

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Kunne det være Sander Svendsen som er på vej til Randers?
          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-ny-angriber
          Det lyder ikke som beskrivelsen på ham mht. fart...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Kunne det være Sander Svendsen som er på vej til Randers?
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aa-ny-angriber
            Måske en Mathias Jørgensen selvom han har været ude?

            Comment


              Ultra kort trænings resume

              OC IKKE TIL TRÆNING!!!!

              Sander ikke at finde endnu

              khemdee sparkede Sabbi ned som måtte forlade træningen. En masse U19 med igen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ultra kort trænings resume

                OC IKKE TIL TRÆNING!!!!

                Sander ikke at finde endnu

                khemdee sparkede Sabbi ned som måtte forlade træningen. En masse U19 med igen
                Mon ikke Sander dukker op om en uges tid, det er sikkert noget med karantæne

                Khemdee er et monster, jeg glæder mig til at se ham noget mere på banen

                du ved ikke OC var i styrkerummet eller?

                Comment


                  Lad os nu sige at OC bliver solgt for det beløb som har været fremme med ca 18-20 mille...er det de penge vi evt venter på for at kunne lave transfers eller er Hemme virkeligt så stinkende naiv og blåøjet at han oprigtigt mener at vi har en top 6 trup ???? Uden at der kommer noget ind så kommer vi til at rode rundt nede og omkring stregen

                  Comment


                    https://fyens.dk/artikel/oliver-chri...s-tr%C3%A6ning

                    Comment


                      https://twitter.com/tipsbladet/statu...372170758?s=20

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ultra kort trænings resume

                        OC IKKE TIL TRÆNING!!!!

                        Sander ikke at finde endnu

                        khemdee sparkede Sabbi ned som måtte forlade træningen. En masse U19 med igen
                        Jeg er ikke tilhænger af den tilgang Khemdee har, det er ikke godt for holdkammeraterne og direkte farligt for modstanderne.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          Mon ikke Sander dukker op om en uges tid, det er sikkert noget med karantæne

                          Khemdee er et monster, jeg glæder mig til at se ham noget mere på banen

                          du ved ikke OC var i styrkerummet eller?
                          Hvordan hænger det at han har sparket en spiller ned, sammen med at han er et "monster" ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Fedt med OC. Han fortjener et skifte, og har ikke været helt oppe i gear på det eneste. Hvilket er forståeligt; han trænger til nye udfordringer.

                            Og lad os nu ikke hente en ligegyldig keeper ind. Bernat på kassen!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Fedt med OC. Han fortjener et skifte, og har ikke været helt oppe i gear på det eneste. Hvilket er forståeligt; han trænger til nye udfordringer.

                              Og lad os nu ikke hente en ligegyldig keeper ind. Bernat på kassen!
                              HVIS OC bliver skudt afsted, så tror jeg ikke der bliver hentet noget til målmandsposten. Og det er egentlig fint for mig.

                              Men ved salg af OC, skal Alm stå sin helt store prøve, i min bog, mht. den strategi han sikkert har skrevet under på at følge.
                              Bliver det Mandé eller Bernat? Mandé er måske marginalt bedre pt. (Hvis man ser bort fra de mål han koster), men Bernat er klubmand og må formodes at have væsentlig større potentiale.

                              HVIS Oc bliver solgt og Mandé er vores nye 1'er bliver jeg skuffet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                HVIS OC bliver skudt afsted, så tror jeg ikke der bliver hentet noget til målmandsposten. Og det er egentlig fint for mig.

                                Men ved salg af OC, skal Alm stå sin helt store prøve, i min bog, mht. den strategi han sikkert har skrevet under på at følge.
                                Bliver det Mandé eller Bernat? Mandé er måske marginalt bedre pt. (Hvis man ser bort fra de mål han koster), men Bernat er klubmand og må formodes at have væsentlig større potentiale.

                                HVIS Oc bliver solgt og Mandé er vores nye 1'er bliver jeg skuffet.
                                Bernat bliver foreløbig 1. Målmand. Han spillede på A Holdet ihverfald og er generelt mere talentfuld. Han har set super stærk ud de sidste par uger

                                Comment

                                Working...
                                X