Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ligner at Vindahl i FCN er solgt.. Jeg gætter på vi ikke lykkedes med at sælge OC
    Jeg synes bestemt heller ikke, at OC’s præstationer i de første 4 kampe i denne sæson har gjort noget godt for et evt. salg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jeg synes bestemt heller ikke, at OC’s præstationer i de første 4 kampe i denne sæson har gjort noget godt for et evt. salg.
      Det ligner, at Vindahl er en klasse over OC - især med fødderne

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg synes bestemt heller ikke, at OC’s præstationer i de første 4 kampe i denne sæson har gjort noget godt for et evt. salg.
        Enig. Syntes faktisk ikke han har været på topniveau siden han kom tilbage fra skaden inden UEM. Jeg har snakket med flere ikke OB fans de sidste uger som ikke forstår hypen omkring OC.
        Der foregår nok for meget omkring ham og det har der gjort de sidste måneder. Vi må håbe han genfinder roen og fokuseringen. Jeg så en træning for 2-3 uger siden hvor han virkelig trænede dårligt og droppe fælt i en situation. Da en tilskuer senere prøvede at joke med ham om det var det bestemt ikke en OC der kunne se det sjove i det og han stormede bare gnaven forbi.

        Jeg håber vi ser den gamle Oli snart. Vi har brug for ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          tror også der er en der har fået et eller andet galt i halsen - en gennemsnitlig championship spiller tjener sgutte 350K om ugen - no way
          Jeg tillader mig også at tvivle på det tal - hvad jeg lige kan researche mig frem til er der “kun” 16 spillere i Championship der tjener mere end 18 mill årligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Jeg tillader mig også at tvivle på det tal - hvad jeg lige kan researche mig frem til er der “kun” 16 spillere i Championship der tjener mere end 18 mill årligt.
            en hurtig google søgning sagde gennemsnitsløn pr uge i PL var 60000 £ og i championship 4000£

            - det stadig en årlig gennemsnitsløn på godt 2 mill dkr

            - men ser man bort fra lønnen så vil det vel altid være et step ned for sådan en spiller at komme til superligaen - men lød jo ret meget til at han skulle forsøge at have gang i karrieren igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              en hurtig google søgning sagde gennemsnitsløn pr uge i PL var 60000 £ og i championship 4000£

              - det stadig en årlig gennemsnitsløn på godt 2 mill dkr

              - men ser man bort fra lønnen så vil det vel altid være et step ned for sådan en spiller at komme til superligaen - men lød jo ret meget til at han skulle forsøge at have gang i karrieren igen.
              Fair nok - Jeg kan se at hvis man googler championsship og lønninger, så kommer der vidt forskellige resultater. Alt lige fra 350K om ugen til 2 mil om året. 2 mil om året nægter jeg at tro på, fordi så kan selv OB og flere Superligaklubber tilbyde bedre lønninger.

              https://www.eadt.co.uk/sport/huge-wa...vealed-2663302 - Ipswich kom åbenbart til at lække dele af lønninger sidste år. Så lad os tage udgangspunkt i den.

              Den gennemsnitlige League One spiller tjener om uge 4750ish GBP Det er knap 41000 om ugen = 2132000 DKK om året. Mens at gennemsnittet i den bedre halvdel af Championship altså niveauet over 29000GBP om ugen, 250K, det vil sige 12 millioner årligt. Jordon Ibe spillede sidste år for Derby, som godt nok var i økonomiske problemer, men Jordon Ibe blev også hentet som en forstærkning der skulle løfte niveauet. Så jeg tror ikke at 12 millioner + lidt ekstra, er helt ved siden af.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Fair nok - Jeg kan se at hvis man googler championsship og lønninger, så kommer der vidt forskellige resultater. Alt lige fra 350K om ugen til 2 mil om året. 2 mil om året nægter jeg at tro på, fordi så kan selv OB og flere Superligaklubber tilbyde bedre lønninger.

                https://www.eadt.co.uk/sport/huge-wa...vealed-2663302 - Ipswich kom åbenbart til at lække dele af lønninger sidste år. Så lad os tage udgangspunkt i den.

                Den gennemsnitlige League One spiller tjener om uge 4750ish GBP Det er knap 41000 om ugen = 2132000 DKK om året. Mens at gennemsnittet i den bedre halvdel af Championship altså niveauet over 29000GBP om ugen, 250K, det vil sige 12 millioner årligt. Jordon Ibe spillede sidste år for Derby, som godt nok var i økonomiske problemer, men Jordon Ibe blev også hentet som en forstærkning der skulle løfte niveauet. Så jeg tror ikke at 12 millioner + lidt ekstra, er helt ved siden af.
                grundlæggende er det jo ligegyldigt, men de tal jeg fandt var så vidt jeg kunne se gennemsnit for hele ligaen.

                Det du linker til er gennemsnittet af de bedstbetalte (hvad det så er)

                "It reveals that the average wage for the best-paid players at Championship clubs"



                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  grundlæggende er det jo ligegyldigt, men de tal jeg fandt var så vidt jeg kunne se gennemsnit for hele ligaen.

                  Det du linker til er gennemsnittet af de bedstbetalte (hvad det så er)

                  "It reveals that the average wage for the best-paid players at Championship clubs"


                  De får selvsagt ikke 12 millioner i snit :D.

                  Gennemsnittet af de højest lønnede er vel taget fra de øverste 10%, sådan cirka.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Spændende at se om vi ikke snart hører noget om Sander Svendsen som jo i morgen spiller sidste kamp ift sin udlejning. Han spiller 70-90 min hver gang men det har været småt med mål og assists. Så hvad sker der? Lejeaftalen udløber om 2 dage
                    Køber de ham? Lejer de ham igen? Vender han tilbage?

                    Comment


                      Hvis Okosun smutter, JJ og Fenger ikke skriver under på ny kontrakt og vi ikke selv forlænger med AJA,Lieder,Ryan og måske Hylle vil vi have følgende trup næste sommer

                      Målmænd
                      OC
                      HC
                      Mandé

                      Forsvar
                      Tverskov
                      Kasper
                      Jørgen
                      Østrøm
                      Vestergaard
                      Khemdee
                      Brems

                      Midtbane
                      Kløve
                      Aron
                      Tarik
                      Frø
                      Opondo

                      Angreb
                      Kadrii
                      Sabbi
                      Jebali

                      Det er 18 spillere. Vi kan selvfølgelig hente lidt inden og forlænge med et par stykker. Meget kan ske. Men Björn får sgu travlt på mange fronter for næste sommer kunne godt blive en travl sommer
                      Last edited by fmprOB; 14-08-2021, 15:41.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis Okosun smutter, JJ og Fenger ikke skriver under på ny kontrakt og vi ikke selv forlænger med AJA,Lieder,Ryan og måske Hylle vil vi have følgende trup næste sommer

                        Målmænd
                        OC
                        HC
                        Mandé

                        Forsvar
                        Tverskov
                        Kasper
                        Jørgen
                        Østrøm
                        Vestergaard
                        Khemdee

                        Midtbane
                        Kløve
                        Aron
                        Tarik
                        Frø
                        Opondo

                        Angreb
                        Kadrii
                        Sabbi
                        Jebali

                        Det er 17 spillere. Vi kan selvfølgelig hente lidt inden og forlænge med et par stykker. Meget kan ske. Men Björn får sgu travlt på mange fronter for næste sommer kunne godt blive en travl sommer
                        Mon ikke Breum og Brems vil blive rykket op? Og så er jeg ret overbevist om at både Fenger og JJ forlænger.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Spændende at se om vi ikke snart hører noget om Sander Svendsen som jo i morgen spiller sidste kamp ift sin udlejning. Han spiller 70-90 min hver gang men det har været småt med mål og assists. Så hvad sker der? Lejeaftalen udløber om 2 dage
                          Køber de ham? Lejer de ham igen? Vender han tilbage?
                          Bliver ikke overrasket hvis Hemme,i givet fald Okosun er solgt og Sander returnerer. Vil udbasunere det som vi er forstærkede.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Mon ikke Breum og Brems vil blive rykket op? Og så er jeg ret overbevist om at både Fenger og JJ forlænger.
                            Ups. Glemte Brems Han er jo allerede oppe.

                            Jeg håber på dem begge. Men er langt fra sikker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Mon ikke Breum og Brems vil blive rykket op? Og så er jeg ret overbevist om at både Fenger og JJ forlænger.
                              Brems er rykket op i denne sæson.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                Bliver ikke overrasket hvis Hemme,i givet fald Okosun er solgt og Sander returnerer. Vil udbasunere det som vi er forstærkede.
                                Lyder meget rigtigt. Men har heller ikke tiltro til at Hemme kan indkøbe og opbygge en trup. Så i sidste ende er det jo så en forstærkning i det lange løb

                                Comment

                                Working...
                                X