Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nej fy for pyffer. Han er pivringe!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Jeg var euforisk
      ... eller mega bagstiv

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Frederik Hestbjerg Rasmussen
        @bjerghest
        ·
        3. jul.
        Odense Boldklub har styr på; træner, akademi, strategi, klubhus, trup og fodbolddirektør Nu mangles der en der kan sparke guldet hjem til Ådalen. Portugals Eder gjorde det i EM2018 Finalen, skal han gøre det for OB i 2022 - på en fri transfer
        @LasseVge
        #AndEllerEj #obdk
        Det ville "Eder"mame være vildt.

        Comment


          Hvor bliver midtbaneprofilen af? Der er jo et kæmpe hul i midten

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Hvor bliver midtbaneprofilen af? Der er jo et kæmpe hul i midten
            Er der? Hvis Alm spiller med to 6'ere synes jeg egentlig ikke JJ og Aron er helt skævt, med Tarik og Kløve som backup. Det kan selvfølgelig forbedres, men synes ikke det er så grelt. Synes højrebacken er langt mere akut.

            Comment


              Jeg tror ikke, der kommer nogle forstrækninger, og det er helt fint. Fans går alt for meget op i transfervinduer.

              Der er forstærket i det vigtigste: setup’et. Det lønner sig på sigt - men næppe i denne sæson.

              Det giver også den nye fodbolddirektør - som vel reelt er sportsdirektør - tid til at tage bestik af det hele fra næste år, og så kan man se på, hvor holdet skal styrkes.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg tror ikke, der kommer nogle forstrækninger, og det er helt fint. Fans går alt for meget op i transfervinduer.

                Der er forstærket i det vigtigste: setup’et. Det lønner sig på sigt - men næppe i denne sæson.

                Det giver også den nye fodbolddirektør - som vel reelt er sportsdirektør - tid til at tage bestik af det hele fra næste år, og så kan man se på, hvor holdet skal styrkes.
                Jeg vil næsten betegne Lieder som en forstærkning, hvis han altså bliver her og ikke ryger med til Rumænien

                Comment


                  Synes klart mest vi skal kigge på backs med de fraværsprocenter Ryan og Jørgen render rundt med.

                  Synes egentlig vi har god kvalitet i truppen, vi skal "bare" have lavet et hold, der hænger sammen som en enhed.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Jeg synes at I skal satse på Bjelland :D!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Jeg synes at I skal satse på Bjelland :D!
                      Som højre eller venstre back?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Jeg tror ikke, der kommer nogle forstrækninger, og det er helt fint. Fans går alt for meget op i transfervinduer.

                        Der er forstærket i det vigtigste: setup’et. Det lønner sig på sigt - men næppe i denne sæson.

                        Det giver også den nye fodbolddirektør - som vel reelt er sportsdirektør - tid til at tage bestik af det hele fra næste år, og så kan man se på, hvor holdet skal styrkes.
                        Mere eller mindre enig, men håber som sagt stadig, at vi henter noget ind til i hvert fald højre back. Det er muligt, at set-up'et omkring holdet er vigtigere i det lange løb, men det er imo også vigtigt, at give træneren mulighed for at føre sine tanker ud i i livet og implementere en spillestil, og jeg har på fornemmelse at dynamisk backs er vigtige i Alms system - og det har vi bare ikke nogle andre end Ryan, der kan karakteriseres som på højrebacken. Må gerne være en ung spiller, der ikke behøver være en profil fra starten, men med noget tydeligt potentiale på sigt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Er der? Hvis Alm spiller med to 6'ere synes jeg egentlig ikke JJ og Aron er helt skævt, med Tarik og Kløve som backup. Det kan selvfølgelig forbedres, men synes ikke det er så grelt. Synes højrebacken er langt mere akut.
                          JJT kommer ikke til at spille +30 kampe fra start, og Aron er i bedste fald det yderste mandat i start 11, i min optik slet og ret ikke god nok til at starte inde. Så jeg ser også et stort hul, også større end højre back, da det er vigtigere at vi får styr på vores midterakse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            JJT kommer ikke til at spille +30 kampe fra start, og Aron er i bedste fald det yderste mandat i start 11, i min optik slet og ret ikke god nok til at starte inde. Så jeg ser også et stort hul, også større end højre back, da det er vigtigere at vi får styr på vores midterakse.
                            100% enig. Vores nuværende midtbane har over en meget lang periode vist sig ikke at have niveau til en top6 klub, heller ikke JJT selvom det gør ondt at skrive. Læg dertil den manglende “pålidelighed” i forhold til skader - jeg tror vi ville kunne løfte os ekstremt meget spillemæssigt, med den rigtige tilgang til midtbanen og jeg håber virkelig at han kommer i dette vindue.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              JJT kommer ikke til at spille +30 kampe fra start, og Aron er i bedste fald det yderste mandat i start 11, i min optik slet og ret ikke god nok til at starte inde. Så jeg ser også et stort hul, også større end højre back, da det er vigtigere at vi får styr på vores midterakse.
                              Har det på samme måde. Aron havde nogle gode kampe i slutningen af sidste sæson, men det er reelt kun i en god håndfuld kampe han har vist et "passende" niveau. JJT spillede næsten hele sæson, men man bliver nødt til at have hans skadesfrekvens med i overvejelserne. Aron har i øvrigt også haft sine skader.

                              Reelt synes jeg ikke vi har en "rigtig" 6'er i truppen. Vil være overrasket hvis der ikke kommer noget ind.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Er der? Hvis Alm spiller med to 6'ere synes jeg egentlig ikke JJ og Aron er helt skævt, med Tarik og Kløve som backup. Det kan selvfølgelig forbedres, men synes ikke det er så grelt. Synes højrebacken er langt mere akut.
                                Vi må se hvad der sker. Jeg er ikke længere så sikker på vi henter en midtbanespiller

                                Jeg overværede dagens træning

                                Tverskov,Aron og Vestergaard var ikke med idag. Brems og Østrøm var tilbage. Stadig ingen Obbekjær.
                                Tobias A Jensen og Max Ejdum fra U17 var med samt Khemdee og Kjerrumgaard fra U19. Ham Tobias kan altså blive rigtig rigtig god

                                Feher er stadig en fornøjelse at se på træningsbanen. Vidste man ikke bedre kunne man godt være i tvivl om hvem der var cheftræner. Han ved præcis hvad han vil og står meget for de offensive øvelser. Det er også meget tydeligt at der er kommet en OB skabelon så når man laver øvelser bliver der fortalt hvad 6`eren,9`eren osv osv skal gøre. Ingen navne. Kun tal. Så ud fra det jeg har set har næsten alle spillere fået et fast “nummer” eller position.

                                Fenger er venstrekant og Sabbi er højre kant. Kadrii er 9`er og Jebali er offensiv midt med 2 stks 6`ere bag ved sig.
                                Opondo er med i de offensive træningøvelser og er blevet brugt lidt som højrekant. Lieder er 9`er og gør det godt.
                                Frøkjær er offensiv midt og gjorde det skide godt idag. Lavede lækre ting og scorede flere mål i 5:5.
                                JJ,Tarik,Okosun og Kløve var bagerst midtbane og skiftede lidt i øvelserne.
                                Ryan og Jørgen er i fulde omdrejninger og ser gode ud. Østrøm spillede HB idag og Brems VB som forventet.

                                Efter at have overværet træningen nogle gange nu er jeg kommet til den konklusion at træningen har hævet sig et halvt niveau over det jeg så fra JM. Der er flere trænere, der er kommet specieltræning i de forskellige kæder, det meste af træning bliver video optaget og hurtig klippet så det er klar til dagens evaluering. Og mest af alt. Der er mere tænding ift det jeg så før hen.

                                Glæder mig til onsdag for at se hvor vi egentlig står

                                Comment

                                Working...
                                X