Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Når / hvis er han klar... og gider at forlænge med mere end et år...... bliv nu ikke alt for "romantisk"

    Luksus
    Tror ikke han er luksus, men han er en stationær angriber og det er jo slet ikke det vi søger i vores spillestil. Det er bevægelighed og løb i bagrum jeg tror vi vil forsøge at gøre meget mere ud af. Er vi så i en situation, hvor spillet ikke fungere og der skal prøves noget, så er Okosun sgu ligeså fint et alternativ at smide frem og så forsøge at presse primitivt frem på den måde.
    At han nu rygtes tilbage til Island er også en klar indikation på at han har et godt stykke til at gøre sig gældende i superligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jeg synes det er ærgerligt, da jeg mener han har noget ingen andre har. Hvem skal vi sætte ind i boksen, når de lange bolde slås (hvis ML sælges... skal alt afhænge af ASO) ?

      At sætte ham op imod Hyllegaard forstår jeg ikke (ikke møntet på dig FmprOB).
      Okosun er jo genial til det, hvis man bare skal spille primitivt mod slutningen af kampene og have en masse lange bolde og indlæg i feltet. Han er også bedre til det end Sveinn, så den rolle ser jeg fint dækket ind.

      Det næste spørgsmål er så, hvilken type angriber Alm gerne ser på toppen. Hvis det er en target man type, så er det måske noget vi skal ud og have fundet til startopstillingen, men det ville jo ikke have været Sveinn alligevel, da han ikke er god nok til at være vores startende angriber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Tror ikke han er luksus, men han er en stationær angriber og det er jo slet ikke det vi søger i vores spillestil. Det er bevægelighed og løb i bagrum jeg tror vi vil forsøge at gøre meget mere ud af. Er vi så i en situation, hvor spillet ikke fungere og der skal prøves noget, så er Okosun sgu ligeså fint et alternativ at smide frem og så forsøge at presse primitivt frem på den måde.
        At han nu rygtes tilbage til Island er også en klar indikation på at han har et godt stykke til at gøre sig gældende i superligaen.
        Svært at blive rygtet til andet, når man stort set aldrig har fået muligheden for at spille....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Okosun er jo genial til det, hvis man bare skal spille primitivt mod slutningen af kampene og have en masse lange bolde og indlæg i feltet. Han er også bedre til det end Sveinn, så den rolle ser jeg fint dækket ind.

          Det næste spørgsmål er så, hvilken type angriber Alm gerne ser på toppen. Hvis det er en target man type, så er det måske noget vi skal ud og have fundet til startopstillingen, men det ville jo ikke have været Sveinn alligevel, da han ikke er god nok til at være vores startende angriber.
          Enig, men hvor er Okosun til aftenens kamp..?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Tror ikke han er luksus, men han er en stationær angriber og det er jo slet ikke det vi søger i vores spillestil. Det er bevægelighed og løb i bagrum jeg tror vi vil forsøge at gøre meget mere ud af. Er vi så i en situation, hvor spillet ikke fungere og der skal prøves noget, så er Okosun sgu ligeså fint et alternativ at smide frem og så forsøge at presse primitivt frem på den måde.
            At han nu rygtes tilbage til Island er også en klar indikation på at han har et godt stykke til at gøre sig gældende i superligaen.
            Det var helt præcis mit ræsonnement da jeg læste om Stjarnans interesse i ham. Der er næppe behov for at sige meget mere om det, end at ønske ham go' vind fremover og tak for det ene fantastiske mål han trods alt leverede.

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

              Enig, men hvor er Okosun til aftenens kamp..?
              Han fik lidt småproblemer forleden og har kun trænet delvist med. Så man tager nok bare ingen chancer med ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det var helt præcis mit ræsonnement da jeg læste om Stjarnans interesse i ham. Der er næppe behov for at sige meget mere om det, end at ønske ham go' vind fremover og tak for det ene fantastiske mål han trods alt leverede.
                Hånden på hjertet - fik han reelt nogensinde chancen ved os ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Hånden på hjertet - fik han reelt nogensinde chancen ved os ?
                  Tja .. jeg vil egentlig mene han fik nogen forsøg hvor han bestemt ikke imponerede, men det er jo til enhver tid trænerne der bestemmer, og hvis deres ærlige vurdering har været at det var lige pouvert nok det han har præsteret både til træning og kamp, så skal han vel ikke have flere chancer hvis det generelt bare "ikke er godt nok" til SL. Læg dertil at Max F. vel samlet set har leveret bedre på trods af at han har været gennem et mareridt af en skade så synes jeg den beslutning er svær at angribe.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Han ender jo nok ikke her den go'e Liam Miller .. pris 8,5 mill.

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-her-er-prisen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Hånden på hjertet - fik han reelt nogensinde chancen ved os ?
                      Han blev vel også skrottet i Italien, det virker nu egentlig som om han bare mangler niveau ... så heller ikke imponerende ud på u21.
                      Jeg tror ikke I skal være SÅ kede af at han ikke bliver, om nogen så skulle jeg være det :D.
                      Last edited by Entusiastens; 29-06-2021, 17:53.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Hånden på hjertet - fik han reelt nogensinde chancen ved os ?
                        Det er et argument, som jeg også synes gør sig gældende. Hvis man kigger på hans indsatstid, så var det bestemt meget begrænset. Jeg havde gerne set ham fortsætte i klubben, men hvis han blev vejet og fundet for let så håber jeg bare han ikke begynder at blomstre voldsomt et andet sted. Jeg ønsker ham held og lykke fremover, lidt trist at vi ikke beholder en Gudjohnsen i klubben. Han kan jo fremvise et godt scoringssnit i sine landskampe for det islandske U21 og han er helt sikkert et klassisk 9er med hovedstøds- og kropsstyrke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hånden på hjertet - fik han reelt nogensinde chancen ved os ?
                          Jeg synes at Andreas Alm sagde det meget rammende til Fotballskanalen i et interview fra 2020

                          "Du gav Alexander Isak chansen i AIK - var det fler som du upplevde att du gav chansen där?
                          - Jag gav ingen chansen, de tog chansen."

                          Gudjohnsen tog ikke chancen og udnyttede den, når han endelig fik muligheden. Det skal du både gøre til træning og i kamp. Det er ikke sket. Med det år han har haft i klubben kan det ikke komme som en overraskelse at han ikke får kontrakt her. Jeg ønsker ham det bedste fremover, men han har ikke kvaliteten til Superligaen og det tvivler jeg på at han får.

                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg

                            Det er et argument, som jeg også synes gør sig gældende. Hvis man kigger på hans indsatstid, så var det bestemt meget begrænset. Jeg havde gerne set ham fortsætte i klubben, men hvis han blev vejet og fundet for let så håber jeg bare han ikke begynder at blomstre voldsomt et andet sted. Jeg ønsker ham held og lykke fremover, lidt trist at vi ikke beholder en Gudjohnsen i klubben. Han kan jo fremvise et godt scoringssnit i sine landskampe for det islandske U21 og han er helt sikkert et klassisk 9er med hovedstøds- og kropsstyrke.
                            Man bør vel også have med i ligningen hvilke klubber der nu viser interesse for ham. Det er jo ikke just storklubber der står på spring for at overtage ham så hvis han blomstre på Stjarnan-niveau så er det ham velundt, jeg frygter ikke at det bliver på OB- eller bedre niveau at det sker. Jeg har tillid til at MH og Alm har truffet den helt rigtige beslutning


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Han ender jo nok ikke her den go'e Liam Miller .. pris 8,5 mill.

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-her-er-prisen
                              "McGeady historien" om den uopnåelige transfer, der var lige ved, kom tidligt i år. Det plejer at være på sidste dag af vinduet

                              Dejligt hvis man kigger ud over vores egen andedam. Forhåbentlig har man indsigt i egne begrænsninger

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                "McGeady historien" om den uopnåelige transfer, der var lige ved, kom tidligt i år. Det plejer at være på sidste dag af vinduet

                                Dejligt hvis man kigger ud over vores egen andedam. Forhåbentlig har man indsigt i egne begrænsninger
                                ja - jeg synes nu ikke at jeg kan huske sådanne historier/rygter er årlig kost i OB. Jeg mener også at huske at kontrakten efter sigende var gjort klar til signatur, men at spilleren fik kolde fødder, og valgte en premiership klub i stedet for OB. Kan det måske bekræftes af nogen herinde, eller er det bar noget jeg har i den gale hals. Prisen for Millar er vel også langt over hvad vi alle forventer at OB er klar til, og har mulighed for smide i en transfer, så den handel er vel på skale ca. det samme som at OB kunne slå Real Madrid i Madrid ..dengang.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X