Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Prip til Aab og Thomas Mikkelsen til BIF

    Sker der snart noget OB?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Prip til Aab og Thomas Mikkelsen til BIF

      Sker der snart noget OB?
      Der har ikke været nogen og banke på døren.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Havde Hemmingsen ikke lovet at en U spiller havde fået SL kontrakt inden vi startede op igen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Havde Hemmingsen ikke lovet at en U spiller havde fået SL kontrakt inden vi startede op igen?
          Første træning er i dag, og de kommende par træninger er der en del U-spillere med, jeg kunne godt forestille mig at Alm (selvom andet er sagt), kan få lov til at vælge hvem der skal være med oppe, således at man undgår en Michelsen-case igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Første træning er i dag, og de kommende par træninger er der en del U-spillere med, jeg kunne godt forestille mig at Alm (selvom andet er sagt), kan få lov til at vælge hvem der skal være med oppe, således at man undgår en Michelsen-case igen.
            Men det har vel ikke noget at gøre med at vi mangler at høre hvem det er fra U19 der har fået kontrakt?(Nok Breum). Lød jo til det havde været bestemt inden han overhovedet var ansat

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Prip til Aab og Thomas Mikkelsen til BIF

              Sker der snart noget OB?
              Ville du da gerne have en af de nævnte.? Tænker jeg ikke.
              Jeg tror vi skal vænne os til roligere transfervinduer, hvis strategien ellers bliver fulgt.

              På den måde skærer vi forhåbentlig ned på middelmådige spillere udefra.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Ville du da gerne have en af de nævnte.? Tænker jeg ikke.
                Jeg tror vi skal vænne os til roligere transfervinduer, hvis strategien ellers bliver fulgt.

                På den måde skærer vi forhåbentlig ned på middelmådige spillere udefra.
                Nej jeg vil ikke have nogen af dem. Hvad har det med min utålmodighed at gøre?


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Nej jeg vil ikke have nogen af dem. Hvad har det med min utålmodighed at gøre?

                  Prøver såmænd bare at dæmpe din utålmodighed ved at sige, at ingen signings kan være bedre end visse signings.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Prøver såmænd bare at dæmpe din utålmodighed ved at sige, at ingen signings kan være bedre end visse signings.
                    Ahhh. Det hjælper nu kun lidt

                    Selvfølgelig er jeg også enig i dette. Og ved godt vi pt er 24 mand i truppen. Og ved godt at det der er sket i superligaen indtil videre ikke har været vildt imponerende.
                    Men hvor savner man bare noget at klynge sit håb til. Noget energi i tanken

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ahhh. Det hjælper nu kun lidt

                      Selvfølgelig er jeg også enig i dette. Og ved godt vi pt er 24 mand i truppen. Og ved godt at det der er sket i superligaen indtil videre ikke har været vildt imponerende.
                      Men hvor savner man bare noget at klynge sit håb til. Noget energi i tanken
                      Helt enig. Den kommende tid bliver formentlig ret afgørende for vores kommende forhåbninger.
                      Om man skal håbe på top 4, top 6, eller på overlevelse. Håbe på signings eller bare håbe hemme forholder sig i ro.
                      mange ubekendte lige nu

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Prøver såmænd bare at dæmpe din utålmodighed ved at sige, at ingen signings kan være bedre end visse signings.
                        Ja sådan har det jo været i 3 ud af 4 OB køb de seneste 10 år

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Ville du da gerne have en af de nævnte.? Tænker jeg ikke.
                          Jeg tror vi skal vænne os til roligere transfervinduer, hvis strategien ellers bliver fulgt.

                          På den måde skærer vi forhåbentlig ned på middelmådige spillere udefra.
                          Helt enig - foretrækker et roligt transfer vindue og at vi "sparer" op of finder ud af hvilke spillere der ubetinget kan forstærker os med ALM.

                          Men selvfølge flyver guldet forbi så lad os fange det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                            Helt enig - foretrækker et roligt transfer vindue og at vi "sparer" op of finder ud af hvilke spillere der ubetinget kan forstærker os med ALM.

                            Men selvfølge flyver guldet forbi så lad os fange det.
                            Jeg tror nu godt MH ved hvor holdet kan forstærkes, og også hvor det er mest akut der sker noget hurtigt. Han har spillet selv på topniveau i mange år og har god erfaring træner på højeste niveau i Dk.


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg tror nu godt MH ved hvor holdet kan forstærkes, og også hvor det er mest akut der sker noget hurtigt. Han har spillet selv på topniveau i mange år og har god erfaring træner på højeste niveau i Dk.

                              Jo jo, samme mand der mente holdet er bedre end GF. Klart han kender holdet, men han har ikke vist sig som en top træner. Samme træner der ikke turde bruge de unge sa han tog over. Feks OL som CB og så Østrøm på HB i stedet for at bruge dem hvor de naturligt er bedst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg tror nu godt MH ved hvor holdet kan forstærkes, og også hvor det er mest akut der sker noget hurtigt. Han har spillet selv på topniveau i mange år og har god erfaring træner på højeste niveau i Dk.

                                Det som heller ikke møntet på HM dårlige eller gode evner. Mener blot at hvis truppen at hvis man mener at truppen er god nok til målsætningen næste sæson, så lad os se hvad ALM kan få ud af truppen, og forstærke os til vinter med hvad der passer perfekt til hvad han bringer. Ikke sikkert at det er muligt der kan være huller i truppen der ikke kan udfyldes med egne talenter.

                                Comment

                                Working...
                                X