Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Er der nogen, der kan fortælle hvad der gør at Janus Blond fortjener en forlængelse? Har vi rykket os i en positiv retning på hans område i hans tid i OB?

    Det er en kæmpe kæphest for mig at vi skal finde mange af procenterne i måden vi får vores spillere i bedst mulig forfatning og minimerer fx muskelskader, der oftest kommer af overanstrengelse og manglende fokus på individuel træning/behandling. På det område har de seneste 2 sæsoner været helt katastrofale, så jeg tænker der er andre grunde/resultater, der underbygger en forlængelse med manden, der er ansvarlig for området?
    Jeg forstår det heller ikke med alle de skader - det virker som om at OB har en del flere skader end andre SL klubber

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

      Jeg forstår det heller ikke med alle de skader - det virker som om at OB har en del flere skader end andre SL klubber
      Er det ikke ret normalt når man øger træningsmængden fra den ene dag til den anden? Jeg fornemmer lidt at Janus Blond har lavet mere krævende fysisk træning siden den dag at Hemme kom ind?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Er det ikke ret normalt når man øger træningsmængden fra den ene dag til den anden? Jeg fornemmer lidt at Janus Blond har lavet mere krævende fysisk træning siden den dag at Hemme kom ind?
        Som jeg ser det så har det ikke noget med hemme at gøre, problemet var der også før hans tid i OB og derudover så er det netop en fysisk træner's job at dosere korrekt

        Comment


          Ifølge bt s transfer podcast så skifter Oliver Lund til agf

          Comment


            Oprindeligt indsendt af dd84 Se indlæg
            ifølge bt s transfer podcast så skifter oliver lund til agf
            ymbfkm

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

              Som jeg ser det så har det ikke noget med hemme at gøre, problemet var der også før hans tid i OB og derudover så er det netop en fysisk træner's job at dosere korrekt
              Nu var JM jo så flink at påtage sig ansvaret ,for de mange skader. JM fyret, problem løst. Så behøver Hemme ikke reflektere mere over det.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Spændende at se om OBstruktion og andlox’s kærlighed til Oliver Lund visner med tiden

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Spændende at se om OBstruktion og andlox’s kærlighed til Oliver Lund visner med tiden
                  Det kan jeg love dig, at den ikke gør.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    Ifølge bt s transfer podcast så skifter Oliver Lund til agf
                    Den havde jeg ikke set komme, i givet fald. Men Oliver er jo en god trupspiller, han er garenteret lige dedikeret om det er træning ell kamp.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Fra Diks til Oliver Lund. Beroligende at se, at ambitionerne og de økonomiske muskler trods alt ikke er større hos AGF. Det må være den største nedgradering på en position vi ser i det her transfervindue.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                        Ifølge bt s transfer podcast så skifter Oliver Lund til agf
                        Haha, hvad sker der for de suger så meget af vores overskudslager (tænker helenius også)
                        men David N kender ham vel fra Lyngby.?
                        Han er jo sikkert super til træning og som vejleder for de unge.
                        Men synes nu fortsat det var fint vi ikke forlængede.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                          Det kan jeg love dig, at den ikke gør.
                          Lad os nu se når han kløver Kadrii midtover, kysser den hvii trøje og udtaler at AGF er hans drømmeklub og har aldrig haft det bedre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Spændende at se om OBstruktion og andlox’s kærlighed til Oliver Lund visner med tiden
                            Haha, hvad drømmer du om natten? ;-)
                            Det er ja ikke Oli som fravalgte OB, det er Hemmingsen som fravalgte Oli. Så smerten jeg føler hver gang jeg ser Oli i den klamme trøje dedikerer helt alene til Hemme.
                            Og jojo, så giver det ja mening med Hemmingsens vurdering at vores trup er på niveau med AGF hvis Oli ikke er god nok for OB men for ligaens Top4-hold...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Haha, hvad drømmer du om natten? ;-)
                              Det er ja ikke Oli som fravalgte OB, det er Hemmingsen som fravalgte Oli. Så smerten jeg føler hver gang jeg ser Oli i den klamme trøje dedikerer helt alene til Hemme.
                              Og jojo, så giver det ja mening med Hemmingsens vurdering at vores trup er på niveau med AGF hvis Oli ikke er god nok for OB men for ligaens Top4-hold...

                              Comment


                                https://www.agf.dk/nyheds-artikler/2...ifter-til-agf/

                                Så blev den officiel

                                Comment

                                Working...
                                X