Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

    Kunne man eventuelt forestille sig, at Østrøm får mulighed for at spille den plads hvor han ser sig selv bedst?
    Eller er han allerede vejet og fundet for let til den position, når han mestendels bliver brugt på HB og sparsomt i midterforsvaret?
    Hemme udtalte jo i forbindelse med østrøm forlængelse, at man ser ham som stopper. Så man må forestille sig, at det er der han skal slå endeligt igennem.
    Men jeg ville bestemt gerne have afprøvet hans evner på den kontrollerende centrale midt. Især hvis det kan gøre, at der ikke kommer en ligegyldig, 29-årig til.

    Men ingen ved jo hvordan Alm ser truppen. Måske får han helt andre ideer med østrøm, end det vi hidtil har set.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Hemme udtalte jo i forbindelse med østrøm forlængelse, at man ser ham som stopper. Så man må forestille sig, at det er der han skal slå endeligt igennem.
      Men jeg ville bestemt gerne have afprøvet hans evner på den kontrollerende centrale midt. Især hvis det kan gøre, at der ikke kommer en ligegyldig, 29-årig til.

      Men ingen ved jo hvordan Alm ser truppen. Måske får han helt andre ideer med østrøm, end det vi hidtil har set.
      Enig ville også gerne se hvordan han spiller når han får sin favorit plads, og igen så kan man bare uforstående konstatere at det er ubegribeligt at man ikke havde nogen som helst fremsynethed i de 10 taberslutspil’s kampe hvor man stort set omkostningsfrit kunne afprøve en masse unge.
      De 10 kampe var en gave til en klub som gerne vil tage et skridt fremad i forhold til de unge og som samtidig havde nogle aldrende spillere som er på ud samt et par stykker som ikke har top 6 niveauet.
      Hemmingsen valgte så at bruge de 10 kampe på stædigt at forsøge at overbevise, sikkert mest sig selv om at vi er bedre end AGF og dermed undlade at booste de unges selvtillid samt at få vurderet deres evner i kampe som ligner gældende kampe mest muligt.
      Tillykke til Hemme med at han kom ud af de kampe med et acceptabelt point snit
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Enig ville også gerne se hvordan han spiller når han får sin favorit plads, og igen så kan man bare uforstående konstatere at det er ubegribeligt at man ikke havde nogen som helst fremsynethed i de 10 taberslutspil’s kampe hvor man stort set omkostningsfrit kunne afprøve en masse unge.
        De 10 kampe var en gave til en klub som gerne vil tage et skridt fremad i forhold til de unge og som samtidig havde nogle aldrende spillere som er på ud samt et par stykker som ikke har top 6 niveauet.
        Hemmingsen valgte så at bruge de 10 kampe på stædigt at forsøge at overbevise, sikkert mest sig selv om at vi er bedre end AGF og dermed undlade at booste de unges selvtillid samt at få vurderet deres evner i kampe som ligner gældende kampe mest muligt.
        Tillykke til Hemme med at han kom ud af de kampe med et acceptabelt point snit
        Nu skal vi allesammen lige huske lidt tilbage: points på kontoen, så SL kunne beholdes, og derfor tror jeg, at der i mange kampe blev spillet mere sikkert, end eksperimenterende, hvis antallet af points var det inderordnede tema.
        Men vi har det jo med at glemme tingenes forløb, når sikkerheden (SL) er på plads.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Nu skal vi allesammen lige huske lidt tilbage: points på kontoen, så SL kunne beholdes, og derfor tror jeg, at der i mange kampe blev spillet mere sikkert, end eksperimenterende, hvis antallet af points var det inderordnede tema.
          Men vi har det jo med at glemme tingenes forløb, når sikkerheden (SL) er på plads.
          Men derfor kunne man vel godt have brugt de sidste kampe, hvor overlevelsen var sikret, på en mere visionær måde?

          Comment


            Men altså - Rygter? Nogen der har hørt noget?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
              Men altså - Rygter? Nogen der har hørt noget?
              Ik æ ski

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Men derfor kunne man vel godt have brugt de sidste kampe, hvor overlevelsen var sikret, på en mere visionær måde?
                Måske - who knows..? Vi gør jo i hvert fald ikke...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                  Men altså - Rygter? Nogen der har hørt noget?
                  Er der ikke lidt tradition for at aktiviteten på Transfermarkedet er på lavt blus ifm. slutrunder? Det er i hvert fald ikke meget der sker. Medierne fanger jo ingenting med det cirkus de stiller på til sådan et show, så det skal komme fra vandrørerne og de har været temmelig lukkede omkring OB i flere år efterhånden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Er der ikke lidt tradition for at aktiviteten på Transfermarkedet er på lavt blus ifm. slutrunder? Det er i hvert fald ikke meget der sker. Medierne fanger jo ingenting med det cirkus de stiller på til sådan et show, så det skal komme fra vandrørerne og de har været temmelig lukkede omkring OB i flere år efterhånden.
                    Jo det er det, men det er jo primært hos de store klubber - og på trods af at OB er den største klub i mit hoved, så er den ikke i andres - Der umiddelbart ingen spillere, der kunne være interessante for OB og som er realistiske.

                    Og ja, Fyns bedste VVS-firma var forbi Ådalen for et par år siden og sidenhen kommer der sjældent rygter ud fra vandrørerene

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Måske - who knows..? Vi gør jo i hvert fald ikke...
                      Jeg troede ellers du havde en kæmpe indsigt om alt, hvad der foregår i OB? Jeg er faktisk lidt skuffet over, at du ikke kan fortælle mig, hvad der ville have været rigtigt at gøre. Men altså, jeg vil ganske ydmygt foreslå - og det håber jeg du vil tilgive, på trods af at jeg ikke har din indsigt - at det kunne give mening, at give vores unge spillere en fornemmelse af niveauet og se dem an, fremfor eksempelvis at spille med en spiller, der allerede var blevet fortalt, han ikke ville blive forlænget, i kampe uden nogen betydning whatsoever. Jeg har faktisk svært ved at forstå hvad modargumentet kan være - men der kan du måske gøre mig klogere?

                      Comment


                        Synes der skulle have været spillet med unge talenter, da vi var fri af nedrykningsfare (matematisk), hvilket vil sige de 3 sidste kampe....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Synes der skulle have været spillet med unge talenter, da vi var fri af nedrykningsfare (matematisk), hvilket vil sige de 3 sidste kampe....
                          OB har skiftet træner siden afslutning på SL, er ikke sikker på at det ville give noget, forventer at den nye træner giver alle spillere den samme chance for at vise sig frem, når han starter i klubben

                          Men det havde været interesseant for fans at se de unge i aktion

                          Comment


                            Er der nogen, der kan fortælle hvad der gør at Janus Blond fortjener en forlængelse? Har vi rykket os i en positiv retning på hans område i hans tid i OB?

                            Det er en kæmpe kæphest for mig at vi skal finde mange af procenterne i måden vi får vores spillere i bedst mulig forfatning og minimerer fx muskelskader, der oftest kommer af overanstrengelse og manglende fokus på individuel træning/behandling. På det område har de seneste 2 sæsoner været helt katastrofale, så jeg tænker der er andre grunde/resultater, der underbygger en forlængelse med manden, der er ansvarlig for området?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Nu skal vi allesammen lige huske lidt tilbage: points på kontoen, så SL kunne beholdes, og derfor tror jeg, at der i mange kampe blev spillet mere sikkert, end eksperimenterende, hvis antallet af points var det inderordnede tema.
                              Men vi har det jo med at glemme tingenes forløb, når sikkerheden (SL) er på plads.
                              Havde du en tro på vi reelt ville komme i fare for at rykke ned inden vi tog hul på taberslutspillet, og ville denne frygt være forstærket ved at give de unge mere spilletid?

                              Og nej det er ikke noget jeg har fundet på efter vi matematisk havde sikret os, det var noget af det første jeg udtrykte straks efter top 6 var væk. Men jeg så heller ingen nedryknings spøgelser på noget tidspunkt i sæsonen ej heller da Lyngby kun var 5 point efter os.
                              Jeg syntes det er en smule bekymrende at tiltroen er så lille til de unge at man ligefrem tror at brugen af dem vil være lig med nedrykning. Eller også er det en voldsom overvurdering af Sabbi , AJA , Kløve, Okosun og hvem der ellers fik spilletid uden at bidrage nævneværdigt

                              Hvad skal vi så med Tarik , Breum og Vestergaard når den nye sæson starter for der kan de vel så heller ikke komme i nærheden af holdet for så kan de jo ødelægge muligheden for top 6 ?
                              Last edited by Magge; 15-06-2021, 12:07.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Blond forlænger

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/janus-...ysisk-traener/

                                Comment

                                Working...
                                X