Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Fra EB.
    Centerforsvarer


    Det ligger allerede nu fast, at ulvene mister Alexander Scholz. Den stærke centerforsvarers overgang til Japan blev officiel mandag.

    Derfor skal der findes en ny makker til Erik Sviatchenko. Daniel Høegh kan spille pladsen, men han bliver set som en spiller til bredden. Føromtalte Raphael Nwadike bliver af flere personer i staben set som forsvarer.

    Kunne man ikke stadig håbe på, at DH har nok ambitioner til at han kunne blive en stor fisk i OB, i stedet for "fiskeyngel" i Herning.
    Høegh forlængede kontrakten til 2024 for ikke så længe siden og tjener nok en bedre hyre end han ville gøre i OB. Plus. det faktum at han bliver 31 til september, så tror jeg ikke det er en mulighed på nogen som helst måde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Er den nye strategi ikke at satse på unge spillere / egen avl, men måske DH hører til sidste ?
      Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ser nye folk i midterforsvaret, med mindre tverskov sælges. Skulle det ske ville det da være fuldstændig i sync med strategien at have KL og DH i midterforsvaret suppleret med to akademispillere som reserver. Det kommer bare næppe til at ske når Høegh lige har forlænget. Det eneste lille bitte scenarie jeg kan forestille mig for at det sker, er at Bo H decideret vil af med DH, men hvorfor skulle han dog ville det?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jeg vil blive meget overrasket hvis vi ser nye folk i midterforsvaret, med mindre tverskov sælges. Skulle det ske ville det da være fuldstændig i sync med strategien at have KL og DH i midterforsvaret suppleret med to akademispillere som reserver. Det kommer bare næppe til at ske når Høegh lige har forlænget. Det eneste lille bitte scenarie jeg kan forestille mig for at det sker, er at Bo H decideret vil af med DH, men hvorfor skulle han dog ville det?
        Jeg har hørt at de er ude efter en profil og har budt Kollinger fra VB. Samtidig får de ham Nicolajsen tilbage fra England. Så DH får rigeligt at slås med. Men tror bestemt han bliver i FCM næste sæson. Og efter der er han uinteressant for OB når Vestergaard og Østrøm har fået endnu en sæson under bæltet.

        Comment


          Ifølge Simon ydesen på Twitter : Peter Feher skifter til OB som ny assistenttræner. #sldk

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Ifølge Simon ydesen på Twitter : Peter Feher skifter til OB som ny assistenttræner. #sldk
            Done deal

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/peter-...ttraener-i-ob/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Ifølge Simon ydesen på Twitter : Peter Feher skifter til OB som ny assistenttræner. #sldk
              Tjaa.. tænker vel også han er okay, er i hvert fald bare glad for at det ikke blev som cheftræner i så fald, for det var da tydeligt at han ikke magtede den opgave. Men han skulle efter sigende være meget vellidt og dygtig, også har jeg lidt indtrykket af ham som en 'Tonny' type. Udfra CV. osv. så virker han jo som et godt match
              Last edited by Bobolarsen; 02-06-2021, 12:05.

              Comment


                Og derfor har jeg hadet Brentford hele vejen. FCM kommer til at modtage bloddoping

                https://www.plbold.dk/nyhed/efter-pl...-til-brentford

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Og derfor har jeg hadet Brentford hele vejen. FCM kommer til at modtage bloddoping

                  https://www.plbold.dk/nyhed/efter-pl...-til-brentford
                  "Bloddoping", hvis de sælger to af deres bedste spillere ?


                  Den her er da næsten værre...

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-100-millioner
                  Last edited by Online; 03-06-2021, 10:24.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    "Bloddoping", hvis de sælger to af deres bedste spillere ?


                    Den her er da næsten værre...

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-100-millioner
                    Tror de kommer til at få overpriser samt kan bruge dette fremadrettet når deres spillere skal prissættes

                    Øhhh ja. Fucking lorte klub

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror de kommer til at få overpriser samt kan bruge dette fremadrettet når deres spillere skal prissættes

                      Øhhh ja. Fucking lorte klub
                      Ja, det virker lidt tamt, når vi samtidigt taler om en fremgang på 10 millioner i sponsorindtægter på fem år...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ja, det virker lidt tamt, når vi samtidigt taler om en fremgang på 10 millioner i sponsorindtægter på fem år...
                        Præcis. Vanvittigt der kan blive så stor forskel på vores klubber, på ganske få år..

                        Comment


                          FC Midtjylland-ejer tilføjer kæmpeinvestor – Ekstra Bladet
                          ekstra ejer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Ja, det virker lidt tamt, når vi samtidigt taler om en fremgang på 10 millioner i sponsorindtægter på fem år...
                            Netop. De er jo i en helt anden liga end os. Og derfor er denne nyhed også mere eller mindre irrelevant for mig. Selvfølgelig havde jeg hellere været det foruden, men forstå mig ret.
                            Det vi skal koncentrere os om er, at vores nærmeste konkurrenter, AaB, Sønderjyske, fcn, Randers, Vejle og til dels AGF ikke løber fra os, hvilket flere af dem er godt i gang med.
                            Skulle det lykkes os at overvinde dem en dag, så kan vi begynde at kigge efter dem, der er et nummer større.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Ja, lader til at det bliver Anders fra Bestseller


                              Kan Niels ikke få nogle af sine fynske milliardærvenner med på vognen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Netop. De er jo i en helt anden liga end os. Og derfor er denne nyhed også mere eller mindre irrelevant for mig. Selvfølgelig havde jeg hellere været det foruden, men forstå mig ret.
                                Det vi skal koncentrere os om er, at vores nærmeste konkurrenter, AaB, Sønderjyske, fcn, Randers, Vejle og til dels AGF ikke løber fra os, hvilket flere af dem er godt i gang med.
                                Skulle det lykkes os at overvinde dem en dag, så kan vi begynde at kigge efter dem, der er et nummer større.
                                Lige præcis. Dog vil jeg sige at den langsigtede nålsætning (vi snakker nok mellem 10-20 år) burde være at indhente FcM.

                                Comment

                                Working...
                                X