Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Bare lige så folk er med. Buus har kontrakt til 2023, han kommer altså ikke gratis.
    Jeg er med. Men jeg tænker at de skal spare voldsomt og have lidt penge i kassen vha transfers.
    Mon ikke de ville acceptere et bud omkring 1 mill kroner.

    Men som flere har sagt. Så får de nok også Drachmann gratis så de skylder måske lidt på den konto

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg er med. Men jeg tænker at de skal spare voldsomt og have lidt penge i kassen vha transfers.
      Mon ikke de ville acceptere et bud omkring 1 mill kroner.

      Men som flere har sagt. Så får de nok også Drachmann gratis så de skylder måske lidt på den konto
      Ludwig kostede 1 mil og han havde 1 år tilbage af kontrakten, Buus har 2 år. Buus er blevet bemærket af kommetatorerne og det ved Horsens, det presser prisen op. Horsens lønninger ryger også automatisk ned, de har 9 spillere med kontraktudløb, samt 3 der har udløb til jul. En af der er Hallur Hanson som har sagt at han ikke vil med ned, det samme siger Louka Prip, det er altså 11 spillere + lidt transfermønt de får at rute med. Samtidig vil det hellere ikke undre dig, hvis de fleste spillere har en kontrakt der er justeres automatisk alt efter om de spiller i Suppen eller 1.div.

      Jeg tror ikke Horsens forhandlingssituation er så ringe som folk gør den og jeg forventer at Buus koster et sted mellem 2-3 millioner

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Ludwig kostede 1 mil og han havde 1 år tilbage af kontrakten, Buus har 2 år. Buus er blevet bemærket af kommetatorerne og det ved Horsens, det presser prisen op. Horsens lønninger ryger også automatisk ned, de har 9 spillere med kontraktudløb, samt 3 der har udløb til jul. En af der er Hallur Hanson som har sagt at han ikke vil med ned, det samme siger Louka Prip, det er altså 11 spillere + lidt transfermønt de får at rute med. Samtidig vil det hellere ikke undre dig, hvis de fleste spillere har en kontrakt der er justeres automatisk alt efter om de spiller i Suppen eller 1.div.

        Jeg tror ikke Horsens forhandlingssituation er så ringe som folk gør den og jeg forventer at Buus koster et sted mellem 2-3 millioner
        Det tror jeg nu ikke han gør. Men skulle han nu gøre det henter vi ham jo ikke

        Comment


          Er der en mulighed for at det kan være OC, og hvad med BIF når M.S har udløb?

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...eper-i-danmark
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Jeg ser egentlig også gerne Buus købt ind til sommer.
            Men jeg tror samtidig, det er på baggrund af en romantisk forestilling jeg har om, at én af de mange fortabte sønner vender hjem og slår igennem. Og giver ledelsen en lærestreg.
            Om Buus reelt har evnerne aner jeg ikke.

            Jeg tror dog ikke Buus er på blokken i OB.

            Hemmingsen viste med al tydelighed i Daniel Høegh sagaen, at man IKKE tager en ledig mand ind, fordi han har OB dna.
            Og når man ikke togHøegh ind på den baggrund, tager man heller ikke Buus.
            (man gjorde det så med kadrii, men det siger måske noget om den slingrekurs vi kører)

            Anyways, kærlig til OB betyder ikke det store i disse år. Desværre.
            Man skal heller ikke tage en ledig mand ind, bare fordi han har OB dna. Man skal tage en ledig mand ind, hvis han er dygtig. Også må han meget gerne have OB dna. Fadæsen med Høegh var, at Hemmingsen ikke var dygtig nok til at se, at 1) Høegh er en dygtig spiller eller 2) at vores hold ville blive styrket af en centerforsvarer fra Æresdivisionen og tidl. Champions League, som uanset hans skader og splinter i bagdelen fra bænken, kun kunne være bedre end 1. divisionsspilleren Ludwig eller svingende Marco Lund. Man kunne i det mindste have inviteret ham ned til Ådalen til et par træninger for at se ham an...men ak.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Er der en mulighed for at det kan være OC, og hvad med BIF når M.S har udløb?

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...eper-i-danmark
              Du har vist ikke læst artiklen
              "Arnesen har travlt, fordi han leder efter en erfaren og frem for alt billig reservemålmand til Justin Bijlow i sit hjemland, Danmark"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Sjovt som man husker ting forskelligt.

                En der kan løbe solen sort som 6`er. En der er bindeled mellem forsvaret og vores 8`ere, som erobrer bolde i hobetal og skiller sig fornuftigt af med den
                Jeg var vild med Makrini som spiller, men tror egentligt ikke han gjorde holdet bedre. Som jeg husker det, løftede vi faktisk vores spil en del, efter han røg tilbage til Holland - men om det var af andre årsager skal jeg ikke kunne sige.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg

                  Jeg var vild med Makrini som spiller, men tror egentligt ikke han gjorde holdet bedre. Som jeg husker det, løftede vi faktisk vores spil en del, efter han røg tilbage til Holland - men om det var af andre årsager skal jeg ikke kunne sige.
                  Tror mere det var Kents tiki taka system der gjorde at ham måske ikke passede 100% ind. Men i det system og udtryk vi nok vil se fremad rettet ville han efter min mening passe perfekt(i hans storheds tid)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tror mere det var Kents tiki taka system der gjorde at ham måske ikke passede 100% ind. Men i det system og udtryk vi nok vil se fremad rettet ville han efter min mening passe perfekt(i hans storheds tid)
                    Jeg er mest enig med de to andre. Makrini var en fed spiller fordi han kæmpede og vandt en masse bolde. Han repræsenterede noget vi havde savnet længe på det tidspunkt. Men var godt nok også langsom og ikke så god på bolden. På det hold han spillede på var han måske den vigtigste, men vi gjorde det rigtige ved at sælge ham og synes også at huske vi blev bedre af det. Vil langt hellere have en Drachmann i form tilbage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Ludwig kostede 1 mil og han havde 1 år tilbage af kontrakten, Buus har 2 år. Buus er blevet bemærket af kommetatorerne og det ved Horsens, det presser prisen op. Horsens lønninger ryger også automatisk ned, de har 9 spillere med kontraktudløb, samt 3 der har udløb til jul. En af der er Hallur Hanson som har sagt at han ikke vil med ned, det samme siger Louka Prip, det er altså 11 spillere + lidt transfermønt de får at rute med. Samtidig vil det hellere ikke undre dig, hvis de fleste spillere har en kontrakt der er justeres automatisk alt efter om de spiller i Suppen eller 1.div.

                      Jeg tror ikke Horsens forhandlingssituation er så ringe som folk gør den og jeg forventer at Buus koster et sted mellem 2-3 millioner
                      2-3 millioner kunne jeg måske godt se ham koste. Og det er vel på grænsen af hvad man kan se OB betale for en spiller. Jeg kunne godt se OB betale penge for ham for at hente ham ind som en decideret profil. Om de har råd eller vil betale helt nok ved jeg ikke. Nævner ham måske 5% fordi han er gammel OB'er, men primært fordi jeg ser ham som bedste bud (fra ligaen) på en højre back, der passer med de kriterier det virker til klubben har for backs ift. bl.a. fysik. Og så er det ikke helt urealistisk.
                      Last edited by Agbre; 25-05-2021, 23:34.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Jeg er mest enig med de to andre. Makrini var en fed spiller fordi han kæmpede og vandt en masse bolde. Han repræsenterede noget vi havde savnet længe på det tidspunkt. Men var godt nok også langsom og ikke så god på bolden. På det hold han spillede på var han måske den vigtigste, men vi gjorde det rigtige ved at sælge ham og synes også at huske vi blev bedre af det. Vil langt hellere have en Drachmann i form tilbage.
                        Det var nu heller ikke Makrini jeg så tilbage det var en Makrini type der er bolderobrer,tackler og konstant bryder modstanderens opspil. Den kan man vel også sætte på Drachmann.. Jeg syntes bare at Makrini var bedre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          2-3 millioner kunne jeg måske godt se ham koste. Og det er vel på grænsen af hvad man kan se OB betale for en spiller. Jeg kunne godt se OB betale penge for ham for at hente ham ind som en decideret profil. Om de har råd eller vil betale helt nok ved jeg ikke. Nævner ham måske 5% fordi han er gammel OB'er, men primært fordi jeg ser ham som bedste bud (fra ligaen) på en højre back, der passer med de kriterier det virker til klubben har for backs ift. bl.a. fysik. Og så er det ikke helt urealistisk.
                          OB gav 2 mil for Okosun i sin tid, han var en overskudsspiller, mens at Buus har været en af de bedste for Horsens i foråret.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                            OB gav 2 mil for Okosun i sin tid, han var en overskudsspiller, mens at Buus har været en af de bedste for Horsens i foråret.
                            Okosun blev købt i FCM, er offensiv spiller og kom også fra en god sæson. Syntes der er forskel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              OB gav 2 mil for Okosun i sin tid, han var en overskudsspiller, mens at Buus har været en af de bedste for Horsens i foråret.
                              Jeg er enig i, at man ikke skal se det som en selvfølge, at OB bare lige kan hente Buus i Horsens når han har en forholdsvis lang kontrakt og formentlig vil koste en del (som det måske er tvivlsomt om OB vil betale - hvis OB overhovedet er interesseret). Men er ikke helt med på hvad din pointe er? :-) Du får mig ikke til at være helt enig i, at det er urealistisk for OB, at hente en spiller som ham fra en nedrykker.

                              Som du selv skriver er der også mange ting, der kan spille ind for Horsens. Der kan være noget klausul i hans kontrakt. De skal sikkert også trække vejret og vurdere hele deres setup og økonomi. Hvor meget tror de på, at de kan rykke direkte op igen og hvor meget bliver de i det hele taget nødt til at geare ned på baggrund af de lavere indtægter næste år? Har de måske et ungt talent på backen som de vil køre i stilling i næste sæson?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                2-3 millioner kunne jeg måske godt se ham koste. Og det er vel på grænsen af hvad man kan se OB betale for en spiller. Jeg kunne godt se OB betale penge for ham for at hente ham ind som en decideret profil. Om de har råd eller vil betale helt nok ved jeg ikke. Nævner ham måske 5% fordi han er gammel OB'er, men primært fordi jeg ser ham som bedste bud (fra ligaen) på en højre back, der passer med de kriterier det virker til klubben har for backs ift. bl.a. fysik. Og så er det ikke helt urealistisk.
                                Jeg synes faktisk at der er flere backs i ligaen, som kunne passe fint ind. Tobias Mølgaard fra Vejle er spændende og var vel nærmest bedste vejlespiller i sæsonen sammen med Sousa indtil han blev skadet. Derudover synes jeg også at der er lidt Espen Ruud over Emil Holm fra Sønderjyske. Han er dog kun 20 år og på kontrakt til 2025, så han er nok ikke mulig. Aleksander Munksgaard har været reserve i AGF på det sidste, men er egentlig også en fin back, synes jeg. Jeg er dog enig i, at Buus godt kan være et fint bud og nok den mest realistiske. Er bare i tvivl om der reelt er nok niveau til at styrke os. Ser ham lidt som samme type og måske også samme niveau som Desler.

                                Comment

                                Working...
                                X