Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Du har et eller andet med alder.... har du en tabel med de "bedste" aldre og baggrunden for "jo yngre, jo bedre"?
    Der må vel være en grænse for, hvor længe man kan gå og kalde sig et uforløst talent. Det er ikke mig der har noget med det, det er fodboldbranchen som helhed. Hvis ikke alder var et element i den bedømmelse, så burde OB jo aldrig havet "givet op" på Eskesen, Desler, Greve osv. for de var jo også "uforløste". På et eller andet tidspunkt må man vel overgå fra at være "uforløst" til at det bare er den spiller man er. Og det er det jeg spekulere i er tilfældet med Samuelsen. Når man er blevet 24 og har spillet 160 kampe som seniorspiller, så har man haft rig mulighed for at blive forløst.

    Comment


      Hvad siger folket til den her? https://fyens.dk/artikel/ob-tr%C3%A6...ed-janus-blond

      Jeg håber med hele mit hjerte at Blond som minimum får tilført dygtige medarbejdere, for det der har været præsteret over de seneste 2 sæsoner på sundhedsfronten har på ingen måde matchet ambitionen om at være blandt de 6 bedste i DK. Når man kører med lavere budget er det blandt andet dér, man skal være bedre til at få mere ud af sine spillere og det har OB på ingen måde været.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Hvad siger folket til den her? https://fyens.dk/artikel/ob-tr%C3%A6...ed-janus-blond

        Jeg håber med hele mit hjerte at Blond som minimum får tilført dygtige medarbejdere, for det der har været præsteret over de seneste 2 sæsoner på sundhedsfronten har på ingen måde matchet ambitionen om at være blandt de 6 bedste i DK. Når man kører med lavere budget er det blandt andet dér, man skal være bedre til at få mere ud af sine spillere og det har OB på ingen måde været.
        På baggrund af de ting jeg har hørt, fra folk som ved hvad de snakker om, håber jeg personligt at vi ikke forlænger med Blond. Det er meget lidt positivt jeg har hørt om både den fysiske træning og om Blond som person. Sammenholdt med de absurde skadesproblemer som i perioder har været synonym med OB fatter jeg simpelthen ikke hvis vi forlænger med Blond, men jeg bliver ikke overrasket. Hemme valgte trods alt at forlænge med Blond sidst, oven i købet lige efter et møde med anføregruppe omhandlende den fysiske træning og spilleres bekymringer om denne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

          På baggrund af de ting jeg har hørt, fra folk som ved hvad de snakker om, håber jeg personligt at vi ikke forlænger med Blond. Det er meget lidt positivt jeg har hørt om både den fysiske træning og om Blond som person. Sammenholdt med de absurde skadesproblemer som i perioder har været synonym med OB fatter jeg simpelthen ikke hvis vi forlænger med Blond, men jeg bliver ikke overrasket. Hemme valgte trods alt at forlænge med Blond sidst, oven i købet lige efter et møde med anføregruppe omhandlende den fysiske træning og spilleres bekymringer om denne.
          Det er ganske uforståeligt, at HM vil stå alene med den beslutning, som han også gjorde med den 1 årige forlængelse. Med den Danmarksrekord vi har haft med skader i de sidste 2 år, burde MH tænke sig om en ekstra gang, hvis det er muligt !!!

          Comment


            Der er lidt Twitter-rygter, til jer der ikke har læst dem.

            Drachmann til Horsens lever stadig, og der er nok noget om snakken da det bliver nævnt i krogene rundt omkring bekræfter Lasse Vøge.

            Oliver C bliver linket til Galatasaray - det tyrkisk rygte, så troværdigheden kendes ikke. Faktum er dog nok at udlandet er ved at få øjenene op. Hans navn nævnes i højere grad på diverse fodbold fora, bl.a tyske.

            Spændende bliver det om man allerede skyder ham af til sommer - det er nok desværre en mulighed.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
              Der er lidt Twitter-rygter, til jer der ikke har læst dem.

              Drachmann til Horsens lever stadig, og der er nok noget om snakken da det bliver nævnt i krogene rundt omkring bekræfter Lasse Vøge.

              Oliver C bliver linket til Galatasaray - det tyrkisk rygte, så troværdigheden kendes ikke. Faktum er dog nok at udlandet er ved at få øjenene op. Hans navn nævnes i højere grad på diverse fodbold fora, bl.a tyske.

              Spændende bliver det om man allerede skyder ham af til sommer - det er nok desværre en mulighed.
              Bare vi får rigtig mange penge for ham og han kommer til en klub for han kan udvikle sig og få spilletid er det fint med mig. Det eneste jeg frygter er at han rammer Superligaen igen efter 2-3 år uden at det er i stribet trøje

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                Der er lidt Twitter-rygter, til jer der ikke har læst dem.

                Drachmann til Horsens lever stadig, og der er nok noget om snakken da det bliver nævnt i krogene rundt omkring bekræfter Lasse Vøge.

                Oliver C bliver linket til Galatasaray - det tyrkisk rygte, så troværdigheden kendes ikke. Faktum er dog nok at udlandet er ved at få øjenene op. Hans navn nævnes i højere grad på diverse fodbold fora, bl.a tyske.

                Spændende bliver det om man allerede skyder ham af til sommer - det er nok desværre en mulighed.
                De har lige (i marts) forlænget med Fernando Muslera (landsholdsmålmand for Uruguay) indtil 2024 !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Bare vi får rigtig mange penge for ham og han kommer til en klub for han kan udvikle sig og få spilletid er det fint med mig. Det eneste jeg frygter er at han rammer Superligaen igen efter 2-3 år uden at det er i stribet trøje
                  Hvad tænker du, vi bør få for ham? Jeg er bange for, vi fans' forhåbninger ikke stemmer helt overens med, hvad en bundklub kan få for en målmand. Hvis der var tale om en angriber, var prisen nok en anden.

                  Og hvad har corona gjort ved markedet.? Også svært at vurdere.

                  Et forsigtigt gæt fra mig er mellem 10 og 15 mio. Og det er ikke hemme bashing. Det er mere min formodning af markedet.
                  Last edited by Lennon; 19-05-2021, 06:12.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                    Der er lidt Twitter-rygter, til jer der ikke har læst dem.

                    Drachmann til Horsens lever stadig, og der er nok noget om snakken da det bliver nævnt i krogene rundt omkring bekræfter Lasse Vøge.

                    Oliver C bliver linket til Galatasaray - det tyrkisk rygte, så troværdigheden kendes ikke. Faktum er dog nok at udlandet er ved at få øjenene op. Hans navn nævnes i højere grad på diverse fodbold fora, bl.a tyske.

                    Spændende bliver det om man allerede skyder ham af til sommer - det er nok desværre en mulighed.
                    Vi har set det samme rygte. Det er en spekulationsprofil som har lidt over 100 følgere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Hvad tænker du, vi bør få for ham? Jeg er bange for, vi fans' forhåbninger ikke stemmer helt overens med, hvad en bundklub kan få for en målmand. Hvis der var tale om en angriber, var prisen nok en anden.

                      Og hvad har corona gjort ved markedet.? Også svært at vurdere.

                      Et forsigtigt gæt fra mig er mellem 10 og 15 mio. Og det er ikke hemme bashing. Det er mere min formodning af markedet.
                      Jeg syntes 15 mill er minimum. Ellers skal de beholde ham.
                      Men det bliver nok svært i dette marked. Med mindre at OC og landsholdet gør stor figur til UEM og måske hele vejen til finalen. Sådan noget kunne godt få stor betydning for prisen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jeg syntes 15 mill er minimum. Ellers skal de beholde ham.
                        Men det bliver nok svært i dette marked. Med mindre at OC og landsholdet gør stor figur til UEM og måske hele vejen til finalen. Sådan noget kunne godt få stor betydning for prisen.
                        Jeg tror, at hvis et tilbud på 12 mio tikker ind, så siger man ja tak. Det er mange penge og det er en god historie at fortælle. Og man mener formentlig at målmands setup er på plads med det vi har.

                        Men selvfølgelig, hvis DK vinder u21 EM, så stiger prisen på ham nok også. Hvis og hvis

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Jeg tror, at hvis et tilbud på 12 mio tikker ind, så siger man ja tak. Det er mange penge og det er en god historie at fortælle. Og man mener formentlig at målmands setup er på plads med det vi har.

                          Men selvfølgelig, hvis DK vinder u21 EM, så stiger prisen på ham nok også. Hvis og hvis
                          Ja ja. Hvis og hvis Kan jo også være han bliver frasorteret efter sin skade... Hvis og hvis..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            De har lige (i marts) forlænget med Fernando Muslera (landsholdsmålmand for Uruguay) indtil 2024H !
                            Oliver skal finde noget andet end en tyrkisk klub. Eller skifte agent.

                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Jeg tror, at hvis et tilbud på 12 mio tikker ind, så siger man ja tak. Det er mange penge og det er en god historie at fortælle. Og man mener formentlig at målmands setup er på plads med det vi har.

                              Men selvfølgelig, hvis DK vinder u21 EM, så stiger prisen på ham nok også. Hvis og hvis
                              12 og en videresalgsklausul ville heller ikke være så ringe igen

                              Comment


                                Der kan næppe være tvivl om at Drachmann skifter klub snart

                                https://fyens.dk/artikel/der-er-noge...anus-drachmann

                                Comment

                                Working...
                                X