Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg synes den er svær, for det havde jo heller ikke givet mening at ansætte en træner før strategien var klar og det er den mig bekendt først blevet endeligt her i starten af året. Så er det jo først Ca. herfra man har kunne pege sig ind på en ny træner. Er strategien så fuldstændig gennemarbejdet og klar, så er det nok et fåtal af trænere i netværket omkring klubben man har har prøvet af. Her har man ganske givet fået et nej eller kasseret dem af forskellige årsager, hvorefter man så må ty til hjælp udefra. Den del af det har jeg forståelse for og derfor giver det også mening for mig at vi ikke har en træner på plads endnu.

    Det uforståelige for mig er meget, hvorfor JM skulle fortsætte. Hvorfor kunne Hemme ikke bare overtage og forsøge at implementere ideerne eller endnu mere nærliggende, lade HH overtage roret, når han alligevel er hoppet med på vognen. Den beslutning er mig fuldstændig ubegribelig, når man har vejet ham og fundet ham for let efter halvandet år med for dårlige resultater, hvorfor så ikke fyre manden for good i stedet for at lade manden fortsætte et arbejde jeg forestiller mig er et stykke fra den strategi man har brygget sammen.
    Så du tror ikke, man har vist, i hvilken retning man ville med den nye strategi allerede i sommers? Det har jeg svært ved at forestille mig. Og man kontaktede jo eftersigende en række trænere allerede dengang - bare uden succes, og så er vi igen tilbage ved det med de kompetente mennesker... Jeg tror primært idéen om, at det er strategien, der har udsat trænerjagten, er en undskyldning, der skal dække over de manglende evner til at finde en ny træner rettidigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Så du tror ikke, man har vist, i hvilken retning man ville med den nye strategi allerede i sommers? Det har jeg svært ved at forestille mig. Og man kontaktede jo eftersigende en række trænere allerede dengang - bare uden succes, og så er vi igen tilbage ved det med de kompetente mennesker... Jeg tror primært idéen om, at det er strategien, der har udsat trænerjagten, er en undskyldning, der skal dække over de manglende evner til at finde en ny træner rettidigt.
      Meget enig. Havde en af dem man havde kontaktet i efteråret sagt ja var Michelsen jo blevet fyret med det samme. Strategien kommer belejligt og bliver brugt som forklaring.
      Men vi kan jo ikke indirekte bebrejde dem når trænere på stribe siger nej tak. Så gjorde de alligevel det nogenlunde fornuftige at starte fra scratch og valgte den bedste løsning på det givne tidspunkt i stedet for at hente en Peter Sørensen brandslukker. Man kunne så også bare have valgt at forfremme HH men det ville man åbenbart ikke af forskellige årsager

      Comment


        Okay, måske min formulering om 'rettidig omhu' måske lige var i overkanten, men jeg synes nu bestemt at det vi ser nu er 'omhu' i så fald, og det sætter jeg pris på. Håber de ansætter en træner som vi kan se os selv med i mange år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Så du tror ikke, man har vist, i hvilken retning man ville med den nye strategi allerede i sommers? Det har jeg svært ved at forestille mig. Og man kontaktede jo eftersigende en række trænere allerede dengang - bare uden succes, og så er vi igen tilbage ved det med de kompetente mennesker... Jeg tror primært idéen om, at det er strategien, der har udsat trænerjagten, er en undskyldning, der skal dække over de manglende evner til at finde en ny træner rettidigt.
          Kan ikke rigtig forholde mig til rygter om hvor meget og lidt seriøsitet der har været i de henvendelser, men jeg vil da sige det sådan, at når strategien først er kommet endeligt på plads her i vinters, så er det da fint det ikke lykkedes, da faren for at ramme forbi skiven må være tilsvarende ringere.
          Det er måske også en manglende strategi, som har været udslagsgivende for vi ikke har fået en af de trænere vi angiveligt har spurgt på. Gustavson har også været oppe at vende på rygtebasis før JM blev fyret, så hvis han er blevet lun på idéen, kan en defineret strategi jo være en tungtvejende årsag.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg synes den er svær, for det havde jo heller ikke givet mening at ansætte en træner før strategien var klar og det er den mig bekendt først blevet endeligt her i starten af året. Så er det jo først Ca. herfra man har kunne pege sig ind på en ny træner. Er strategien så fuldstændig gennemarbejdet og klar, så er det nok et fåtal af trænere i netværket omkring klubben man har har prøvet af. Her har man ganske givet fået et nej eller kasseret dem af forskellige årsager, hvorefter man så må ty til hjælp udefra. Den del af det har jeg forståelse for og derfor giver det også mening for mig at vi ikke har en træner på plads endnu.

            Det uforståelige for mig er meget, hvorfor JM skulle fortsætte. Hvorfor kunne Hemme ikke bare overtage og forsøge at implementere ideerne eller endnu mere nærliggende, lade HH overtage roret, når han alligevel er hoppet med på vognen. Den beslutning er mig fuldstændig ubegribelig, når man har vejet ham og fundet ham for let efter halvandet år med for dårlige resultater, hvorfor så ikke fyre manden for good i stedet for at lade manden fortsætte et arbejde jeg forestiller mig er et stykke fra den strategi man har brygget sammen.

            ​​​​​
            ​​​​​​
            Ret enig, men der er et stort hul. Strategien var heller ikke færdig da lærlingen fumlede rundt og kontaktede, Jes Thorup og en del andre trænere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
              Okay, måske min formulering om 'rettidig omhu' måske lige var i overkanten, men jeg synes nu bestemt at det vi ser nu er 'omhu' i så fald, og det sætter jeg pris på. Håber de ansætter en træner som vi kan se os selv med i mange år.
              Den træner får en udfordring når klubben overvurdere vores trup. Truppen er en klar mellemtrup, som både kan blive til top 6, men mere sandsynligt 7-8.
              Der skal flere penge til især nu hvor der er flere og flere som øger budgettet.
              I går hørte jeg at HB Køges nye ejer mener klubben inden for 10 år skal i CL.
              Der må nødvendigvis blive flere og flere klubber som ikke kan opfylde målsætningen.
              FCK har sænket deres fra 2 CL og 2 EL på 4 år til 1 CL og 3 EL,
              Men et AGF med ambitioner, et Bif der er på vej tilbage til Rødderne, et FCM som har visioner, osv osv så skal der mere til og ikke mindst dygtige folk og penge. Niels har nok pengene, men er bange for at det stopper der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Den træner får en udfordring når klubben overvurdere vores trup. Truppen er en klar mellemtrup, som både kan blive til top 6, men mere sandsynligt 7-8.
                Der skal flere penge til især nu hvor der er flere og flere som øger budgettet.
                I går hørte jeg at HB Køges nye ejer mener klubben inden for 10 år skal i CL.
                Der må nødvendigvis blive flere og flere klubber som ikke kan opfylde målsætningen.
                FCK har sænket deres fra 2 CL og 2 EL på 4 år til 1 CL og 3 EL,
                Men et AGF med ambitioner, et Bif der er på vej tilbage til Rødderne, et FCM som har visioner, osv osv så skal der mere til og ikke mindst dygtige folk og penge. Niels har nok pengene, men er bange for at det stopper der.
                Grunden til at Niels holdt op med at poste ligeså mange penge i projektet var jo fordi klubben økonomisk og især i talentafdelingen sejelde, right? Gad vide om han så er mere frisk på at punge noget mere ud, nu når det rent faktisk går fremad for klubben på disse punkter?

                Comment


                  Kunne en lejeaftalen af Grubbe egentlig ikke være en mulighed?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Grunden til at Niels holdt op med at poste ligeså mange penge i projektet var jo fordi klubben økonomisk og især i talentafdelingen sejelde, right? Gad vide om han så er mere frisk på at punge noget mere ud, nu når det rent faktisk går fremad for klubben på disse punkter?
                    Kunne være godt, eller at han ville nøjes med 49% og invitere andre med, som mere end symbolske ejere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                      Kunne en lejeaftalen af Grubbe egentlig ikke være en mulighed?
                      Har selv tænkt tanken. Men ville nu foretrække en mere permanent løsning

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Kan ikke rigtig forholde mig til rygter om hvor meget og lidt seriøsitet der har været i de henvendelser, men jeg vil da sige det sådan, at når strategien først er kommet endeligt på plads her i vinters, så er det da fint det ikke lykkedes, da faren for at ramme forbi skiven må være tilsvarende ringere.
                        Det er måske også en manglende strategi, som har været udslagsgivende for vi ikke har fået en af de trænere vi angiveligt har spurgt på. Gustavson har også været oppe at vende på rygtebasis før JM blev fyret, så hvis han er blevet lun på idéen, kan en defineret strategi jo være en tungtvejende årsag.
                        Det bliver enormt spændende at høre om den strategi og især om hvordan man vil implementere og efterleve den. Håber der er mere troværdighed i det procjekt end der har været de seneste år hvor stort set alt der er kommet fra klubben har mindet mere om TV-shop med junior sælgeren Jack Jørgensen som en fremtrædende men meget lidt tillidsvækkende frontfigur, at Hemme kom til gjorde kun ondt værre.
                        Klubben har et enormt efterslæb i forhold til at samle selv de mest trofaste fans op og man er lysår fra at kunne vække selv den mindste begejstring hos Hr og Fru Fynbo ligesom man har tabt en stor del af de unge fynboer.
                        Det kræver godt nok hårdt arbejde at vende skuden, da vi var FCK Light kom det meste af sig selv både stemning på stadion og begejstring samt interesse for de enkelte spillere. Nu er vi tæt på at nå bunden og ligner et Horsens look alike med fesen stemning, dødkedelige spillere med meget få undtagelser, hovedparten i start 11’eren er så intetsigende at jeg næppe tror der er mange unge Fynboer der syntes de er et besøg på stadion værd og mon der kan sælges nogle trøjer med deres navne vi kan knap sælge 4000 billetter til en meget afgørende kamp mod Lyngby oven på en nedlukning hvor de fleste mennesker higer efter at komme ud.
                        Vi har en klubejer som ævler om Europa og top 6 i dårlige sæsoner, en sportschef som fortæller at vi er bedre end AGF vi havde en træner som jublede over vi var statister i top 6 da det endelig lykkedes første gang i 10 forsøg. Den her strategi den skal godt nok følges op af handling før det vender.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Hvis jeg ikke husker meget galt, udtalte Jack Jørgensen for nyligt i SFÅ at hvis man forventede at den nye strategi indeholdt et meget større budget, ville man blive skuffet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                            Hvis jeg ikke husker meget galt, udtalte Jack Jørgensen for nyligt i SFÅ at hvis man forventede at den nye strategi indeholdt et meget større budget, ville man blive skuffet.
                            Tænker jeg heller ikke at mange forventer. Specielt ikke efter et hårdt corona år og ingen store salg.
                            Mine egne forventninger er ekstremt lave. Mest fordi strategien nok bare er en synliggørelse af de planer man havde i forvejen og det mest af alt bare er for os fans skyld at de offentligører den.
                            Den indeholder nok noget om stadion planer, ungdomsarbejde som er igangsat, digitalisering af diverse ting og lidt guld og grønne skove om hvad man sigter efter sportsligt.
                            Tvivler stærkt på der bliver noget hvor jeg kommer til at tænke: FOR SATAN hvor bliver vi snart et tophold igen med disse planer!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tænker jeg heller ikke at mange forventer. Specielt ikke efter et hårdt corona år og ingen store salg.
                              Mine egne forventninger er ekstremt lave. Mest fordi strategien nok bare er en synliggørelse af de planer man havde i forvejen og det mest af alt bare er for os fans skyld at de offentligører den.
                              Den indeholder nok noget om stadion planer, ungdomsarbejde som er igangsat, digitalisering af diverse ting og lidt guld og grønne skove om hvad man sigter efter sportsligt.
                              Tvivler stærkt på der bliver noget hvor jeg kommer til at tænke: FOR SATAN hvor bliver vi snart et tophold igen med disse planer!
                              Tror desværre du har ret, og over tid bliver vi overhalet. Penge er ikke alt, men de har en enorm betydning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                                Hvis jeg ikke husker meget galt, udtalte Jack Jørgensen for nyligt i SFÅ at hvis man forventede at den nye strategi indeholdt et meget større budget, ville man blive skuffet.
                                Forventer bestemt ikke mærkbart øgede budgetter men jeg håber på at strategien indebærer at vi i højere grad giver de unge chancen og at vi bevarer tålmodigheden med dem selvom det i perioder betyder en smule dårligere resultater. Desuden håber jeg at udmeldingerne fra ledelsen har mere hold i virkeligheden og er troværdige selvom det indebærer at målsætningerne fremadrettet ikke hedder top 6 hvert år og da slet ikke top 4 foreløbig. Jeg håber strategien fortæller at vi vil have en fællesnævner hele vejen fra ungdomsholdene til superligaen i forhold til spillestil således at fremtidens talenter har vores spillestil på rygraden. Og så håber jeg der fremadrettet bliver større påpasselighed med at indkøbe de rette spillere til de rette pladser.
                                Der må faktisk også gerne være en plan for hvordan klub og fans igen kan nærme sig hinanden og i fællesskab prøve at skabe lidt stemning på stadion og når vi er ved stadion så må der også gerne være lidt nyt om planerne der.

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X