Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af SkuffeDK Se indlæg
    Måske har de andre klubber stærkere akademispillere end OB, fordi de er bedre til at finde og udvikle dem fra starten af. Jeg baserer det dog primært på en helt latterlig screening af emner til Topcenteret. Der bliver fundamentet til 'leverpostejen' i hvert fald skabt i fuld skala.
    Ingen tvivl om at vi kommer fra baghjul og har lidt at hente. For de skal jo være gode nok til at spille. Men kunne da sagtens se en startopstilling med 4-5 akademi spillere næste sæson hvis alt går op i en højere enhed

    OLIVER CHRISTENSEN
    RØ Kasper Tverskov Jørgen
    Kløve JJ Okosun
    Sabbi Kadrii FRØ

    Vestergaard skal også nok komme fra baghjul i den nærmeste fremtid

    Comment


      #47
      Kunne en Kasper Kusk være interessant at få til at støtte en forhåbentlig yngre stamme fremadrettet ?

      Synes han har noget mere kvalitet end mange af dem vi ellers har rendende i øjeblikket !

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Kunne en Kasper Kusk være interessant at få til at støtte en forhåbentlig yngre stamme fremadrettet ?

        Synes han har noget mere kvalitet end mange af dem vi ellers har rendende i øjeblikket !
        Næ, ellers tak. Jeg synes, han virker noget ugidelig, især når spillet ikke rigtigt flyder for holdet. Og hans nye træner må jo åbenbart mene det samme. Lad ham bare blive i nordjylland...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Kunne en Kasper Kusk være interessant at få til at støtte en forhåbentlig yngre stamme fremadrettet ?

          Synes han har noget mere kvalitet end mange af dem vi ellers har rendende i øjeblikket !
          Nej, det synes jeg heller ikke. Jeg ser ham ikke som værende bedre end f.eks. Frøkjær og Frø har stadig mulighed for at udvikle sig yderligere. Han er heller ikke hvad han har været og skal nok have en temmelig høj hyre, så dem må jeg sige pas til.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Kunne en Kasper Kusk være interessant at få til at støtte en forhåbentlig yngre stamme fremadrettet ?

            Synes han har noget mere kvalitet end mange af dem vi ellers har rendende i øjeblikket !
            Ville ikke være ked af han kom til. Antager vi at vi fortsætter i den her slags 4-3-3, så ville jeg da ikke være ked af en konstellation i front som hed:
            Kusk, Kadrii, Sabbi
            Svenden bør helt sikkert være fortid senest til sommer og Jebali tror jeg også skal videre, ligesom man nok heller ikke ville sige nej, hvis nogen ringer på Lieder. Derfor kan der hurtigt blive brug for offensive ressourcer igen. Det skal dog være i sync med strategien vi ikke kender endnu. Skal vi til at være det mest løbevillige hold i superligaen, så er Kusk nok for lad en spiller at tilknytte. Kusk har dog nogen idéer i sit spil der kan åbne et forsvar, som kun Frø på sine bedste dage har, så skal vi begynde at dominere kampene mere, så tror jeg han vil være en gevinst

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Kunne en Kasper Kusk være interessant at få til at støtte en forhåbentlig yngre stamme fremadrettet ?

              Synes han har noget mere kvalitet end mange af dem vi ellers har rendende i øjeblikket !
              Stopper festen ikke snart med alle de der spillere der enten er i eller på vej mod deres karrieres efterår, som skal være "støtte til de yngre spillere"? Selv hvis vi regner dem fra der har udløb til sommer, så har vi Bashkim, Kløve, Drachmann, Kasper Larsen, Ryan, Skjelvik, Tverskov, AJA, Jebali, Lieder, Okosun og Mandé. 12 spillere der alle er fyldt 28 når vi starter næste sæson, så må man vel kunne kaldes erfaren efterhånden. Hvornår er det nok?

              For det andet, så har jeg svært ved at se Kusk være den støtte du efterspørger. Han ligner overhovedet ikke nogen ledertype som jeg ser det, der må også være en grund til at det er sådan en som Lucas Andersen, der trods alt er noget yngre, som har fået anførerbindet og ikke en som Kusk. Jeg synes derimod han virker ret introvert og ikke som en der går forrest i kraft af hans personlighed.

              Og så er der hans niveau. Den kvalitet du snakker om, hvornår har vi sidst set den. Jeg tænker der er en rigtigt god grund til, at han lige nu slet ikke er udtaget til kamptruppen i AaB, og kigger vi på de seneste sæsoner så har han da lavet lidt mål og assists, men langt de fleste er jo kommet mod hold fra den nedre halvdel. Kusk er typen der viser sin kvalitet i glimt, men er usynlig og for dårlig i alt for mange kampe, og har ikke en attitude hvor han skyder brystet frem og knokler røven ud af bukserne. Det var alle de ting som folk HADEDE Jönsson for, da han spillede her.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Stopper festen ikke snart med alle de der spillere der enten er i eller på vej mod deres karrieres efterår, som skal være "støtte til de yngre spillere"? Selv hvis vi regner dem fra der har udløb til sommer, så har vi Bashkim, Kløve, Drachmann, Kasper Larsen, Ryan, Skjelvik, Tverskov, AJA, Jebali, Lieder, Okosun og Mandé. 12 spillere der alle er fyldt 28 når vi starter næste sæson, så må man vel kunne kaldes erfaren efterhånden. Hvornår er det nok?

                For det andet, så har jeg svært ved at se Kusk være den støtte du efterspørger. Han ligner overhovedet ikke nogen ledertype som jeg ser det, der må også være en grund til at det er sådan en som Lucas Andersen, der trods alt er noget yngre, som har fået anførerbindet og ikke en som Kusk. Jeg synes derimod han virker ret introvert og ikke som en der går forrest i kraft af hans personlighed.

                Og så er der hans niveau. Den kvalitet du snakker om, hvornår har vi sidst set den. Jeg tænker der er en rigtigt god grund til, at han lige nu slet ikke er udtaget til kamptruppen i AaB, og kigger vi på de seneste sæsoner så har han da lavet lidt mål og assists, men langt de fleste er jo kommet mod hold fra den nedre halvdel. Kusk er typen der viser sin kvalitet i glimt, men er usynlig og for dårlig i alt for mange kampe, og har ikke en attitude hvor han skyder brystet frem og knokler røven ud af bukserne. Det var alle de ting som folk HADEDE Jönsson for, da han spillede her.
                Helt enig..Da der var snak om ham for et par år siden var jeg med på ideen. Og bla. målet han scorer mod os i Odense viser hans topniveau. Men pt. Er jeg glad for at AaB løb med “regningen”. For guds skyld nej tak. Så hellere fyld som AJA som ikke er så dyr, hvis det endelig skal være noget til bænken, og som vi ikke selv har bedre.

                Comment


                  #53
                  Selvfølgelig ikke. Han er over the hill.

                  Vi har Frø, og ham skal vi satse på. Han har det højeste topniveau sammen med OC og Jebali. Kæmpe potentiale. Aktuelt er det uforløst, men han er stadig ung - og en anderledes type.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Vi har vel OC,JJ og Frøkjær der må siges at være mere eller mindre faste.
                    Der er vi mere eller mindre på par med AGF og Aab som bruger ca det samme fra akademiet pr kamp. Aab giver den godt nok lidt ekstra gas lige nu men har generelt også kun for vane med ca 3.
                    FCM bruger sjældent mere end 1-2 men har lidt flere at tage af og det veksler lidt
                    Klubber som Sønderjyske,Randers,FCK,Horsens og Vejle er heller ikke foran generelt. Brøndby bruger pt 2-3 fast fra akademiet

                    Så tror bare du ser det grønne flotte græs ovre på den anden side af hækken pt. Næste sæson kan vi måske se 4 akademi spillere i flere kampe. Det syntes jeg nu er godt gået
                    Enig. Og vores kommende træner skal 100% være indstillet på at det er den vej vi skal endnu mere ind på de kommende år.
                    Østrøm, Vestergaard, Frøkær, OC og Fenger er gode eksempler på at der er masser at arbejde med og så skal der være det rigtige mix af rutine til at læne sig op af.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det er en ungdomskontrakt der udløber 30/6-2022. Tænker det er en løn på 7.000-10.000kr pr måned
                      Så får han nok en god bonus nu når han bliver udtaget til kamp. Kunne sagtens være 5.000kr+
                      Det er ret godt ramt, har selv lidt indsigt i løningerne, dog i nogle af de sjællandske klubber. Som jeg forstår det er kontrakterne skruet sammen, så de ikke påvirker SUen alt for meget. Så 7-10K om måneden plus SU.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Det er ret godt ramt, har selv lidt indsigt i løningerne, dog i nogle af de sjællandske klubber. Som jeg forstår det er kontrakterne skruet sammen, så de ikke påvirker SUen alt for meget. Så 7-10K om måneden plus SU.
                        Det burde man nok kunne leve af som studerende og nok bor på et kollegie. Men tænker da ikke han ville have et problem med at skrive under på en fuldtidskontrakt fra sommer af så han måske kunne flytte i en af OBs lejligheder som Barret også boede i.
                        Hørte forresten at Barret får ca 14.000 euro i ekstra bonus hver gang de vinder i Bielefeld. Så det er alene 1/2 mill bare i denne sæson

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Enig. Og vores kommende træner skal 100% være indstillet på at det er den vej vi skal endnu mere ind på de kommende år.
                          Østrøm, Vestergaard, Frøkær, OC og Fenger er gode eksempler på at der er masser at arbejde med og så skal der være det rigtige mix af rutine til at læne sig op af.
                          Yep. Måske også Brems har hvad der skal til. Og vi skal ikke glemme Bernat som nok også er tæt på at være 2. Målmand pt og kun et stort salg fra at være vores nye første målmand.
                          Breum og Alstrup er også nogle som helt klart får kontrakt også. Hvornår er nok en kombination af uddanelse og egne ønsker. Det er ikke alle der ønsker en studenter eksamen.

                          Dem der mener at akademiet ikke leverer nok burde komme på andre tanker snart. Det kan selvfølgelig altid blive bedre. Men nogle mener at vores U15 årgang kan blive helt fantastisk. Håber de har ret

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det burde man nok kunne leve af som studerende og nok bor på et kollegie. Men tænker da ikke han ville have et problem med at skrive under på en fuldtidskontrakt fra sommer af så han måske kunne flytte i en af OBs lejligheder som Barret også boede i.
                            Hørte forresten at Barret får ca 14.000 euro i ekstra bonus hver gang de vinder i Bielefeld. Så det er alene 1/2 mill bare i denne sæson
                            Har man egentligt stadigvæk den samme bonusstruktur, som blev indført efter KB dagene ?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Har man egentligt stadigvæk den samme bonusstruktur, som blev indført efter KB dagene ?
                              Aner det faktisk ikke mht OB. Men mon ikke JH fik sorteret godt ud i det?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Aner det faktisk ikke mht OB. Men mon ikke JH fik sorteret godt ud i det?
                                Ved KB gav STORE faste lønninger, så man ændrede strukturen efter han/de forlod klubben til en mere bonus-/præstationsorienteret aflønning. Ved ikke om JH (efter bl.a. PH) førte den linie videre eller det ikke var muligt pga. de smalle rammer han fik

                                Comment

                                Working...
                                X