Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Jeg synes vi har en bekymrende mangel af rigtige på midtbanen. Hvis vi f.eks. får en meget dårlig start kan jeg godt se os ramme en negativ spiral, der i sidste ende kan føre til nedrykning.
Men der er trods alt også noget kvalitet og potentiale i truppen. Ift. sidste sæson tænker jeg umiddelbart det er Bashkim, der kan gøre den største forskel. Han kom kun i noget der ligner topform i mod slutningen af nedrykningsspillet. Rammer han for alvor formen synes jeg godt man kan argumentere for, at han er blandt de farligste i ligaen. I det hele taget synes jeg vi har uforløst potentiale i offensiven. Kan samspillet mellem Jebali og Bashkim udvikle sig? Kan Frøkjær finde det niveau han viste forrige sæson?
Også en spiller som Sabbi. Han har skuffet. Men hvis han skal slå til tror jeg der er større sandsynlighed for, at det bliver nu her hvor der er godt vejr, folk på stadion og alle starter med noget at spille for. Sidste sæson med en masse modgang og tomme tribuner tror jeg især ikke gjorde noget godt for ham.
Også vildt fedt at se Max Fenger tilbage.
Med andre ord kan jeg potentielt se os forbedre os en del offensivt ift. sidste sæson. Men holdets rygrad og backs er et svagt punkt. Og det er bekymrende.
Comment