Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej jeg har intet hørt. Min vurdering er på følgende 3 spillere:

    JJ forlængede sidste gang med det formål at han skulle sælges inden kontraktudløb. Og det har han om 1 år. Jeg tror man prøver, men det kan selvfølgelig godt blive svært og er langt fra sikkert det sker. Men så skal der vel forlænges igen til sommer?

    Tverskov har haft en god sæson og vi ved alle at det hele tiden har været meningen han skulle sælges på et tidspunkt. Han har været her i 5 år nu vel og mon ikke det er ved at være sidste chance for en fornuftig kontrakt i udlandet. Men sker det? Muligvis ikke men chancen er der helt sikkert.

    OC er et oplagt salgsemne hele sommeren og hvis der skal hentes 7,5 mill kommer vi nok ikke uden om et salg(som dog gerne skulle indbringe mere) mm at vi skyder noget afsted fra akademiet.
    Enig med JJ og Tverskov, og så skal Ryan nok smides med i bunken - i hans sidste forlængelse lå ihvertfald også en klar aftale om at han skulle forsøges sendt videre før tid. Problemet er at vi næppe kommer til at tjene det store på hverken JJ eller Tverskov, mens det er svært at forestille sig at en klub smider penge efter Ryan. Derfor tror jeg ikke at de kommer til at indbringe transferkroner nok til nødvendigvis at kunne erstatte dem en til en og så ved jeg ikke om klubben hellere vil lade dem gå kontrakterne ud?

    Personligt mener jeg ikke at målet med JJ og Tverskov bør være at tjene en masse gode penge på dem selvom et stort bud på dem ville lune - de har begge aftjent deres værnepligt og fortjener om nogen at prøve sig af i udlandet. De skal selvfølgelig ikke foræres væk gratis, men jeg håber for spillerne at klubben er villig til at kigge på de bud der eventuelt måtte komme, lidt alle FCM der sendte deres måske største profil til Japan for peanuts pga. en aftale med spilleren.

    Særligt Tverskov vil blive savnet og enormt svær at erstatte, men jeg tror også at truppen kan have rigtigt godt af noget nyt blod.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nej jeg har intet hørt. Min vurdering er på følgende 3 spillere:

      JJ forlængede sidste gang med det formål at han skulle sælges inden kontraktudløb. Og det har han om 1 år. Jeg tror man prøver, men det kan selvfølgelig godt blive svært og er langt fra sikkert det sker. Men så skal der vel forlænges igen til sommer?

      Tverskov har haft en god sæson og vi ved alle at det hele tiden har været meningen han skulle sælges på et tidspunkt. Han har været her i 5 år nu vel og mon ikke det er ved at være sidste chance for en fornuftig kontrakt i udlandet. Men sker det? Muligvis ikke men chancen er der helt sikkert.

      OC er et oplagt salgsemne hele sommeren og hvis der skal hentes 7,5 mill kommer vi nok ikke uden om et salg(som dog gerne skulle indbringe mere) mm at vi skyder noget afsted fra akademiet.
      Jeg er også spændt på JJT. Det blev soleklart fremlagt som om at han skulle afsted inden kontrakten udløber næste år. Det har sikkert også været JJT's og hans agent"s ønske at forlængelsen dengang skulle fremlægges sådan. Nu står vi så bare 2 år senere og i virkeligheden er han jo den eneste centrale midtbanespiller vi har, som har top 6-potentiale IMO. Oveni det har vi lige fremlagt en strategi, hvor han passer som fod hose med sin kvalitet og sine fynske rødder. Skal vi lade sådan en gå, hvordan ser han på tingene nu, efter 2 år hvor skaderne fortsat fylder meget. Det gad jeg godt blive klogere på.

      Tverskov. Tja, jeg synes ikke han har haft en super sæson. Han er selvfølgelig klart vores bedste midtstopper, men kigger jeg i top 4 i DK, så ser jeg ham altså ikke som starter i nogen af dem og har han så hvad der skal til for at komme videre? Det kan han selvfølgelig alligevel have, men jeg tror OB strækker sig langt for at beholde ham. Vi har to af vores største talenter som reserve for ham og som anfører og 5 år i striwet, så er han en perfekt læremester for Vestergaard, Østrøm og måske Khemdee.
      Jeg tror han fortsætter. Det er også en bjørnetjeneste give træneren en opstart uden 1. og 2. anfører. Så mange lederskikkelser er der heller ikke på vores hold.

      OC: Her er jeg fuldstændig enig. Kommer det rigtige bud, så kommer det rigtige bud og ellers må han blive. Ovenpå et EM, hvor han vel har stået ok, så er det jo oplagt interessen nok er større end den måske vil være næste sommer og derfor kan man ikke bare ignorere bud nu og tro det bliver bedre næste år. Om vi så tør satse eller må investere i en kortvarig erstatning inden Bernat har jeg set for lidt til Bernat til at vurdere, men OC skal uanset hvad afsted, hvis buddet er stort nok

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jeg er også spændt på JJT. Det blev soleklart fremlagt som om at han skulle afsted inden kontrakten udløber næste år. Det har sikkert også været JJT's og hans agent"s ønske at forlængelsen dengang skulle fremlægges sådan. Nu står vi så bare 2 år senere og i virkeligheden er han jo den eneste centrale midtbanespiller vi har, som har top 6-potentiale IMO. Oveni det har vi lige fremlagt en strategi, hvor han passer som fod hose med sin kvalitet og sine fynske rødder. Skal vi lade sådan en gå, hvordan ser han på tingene nu, efter 2 år hvor skaderne fortsat fylder meget. Det gad jeg godt blive klogere på.

        Tverskov. Tja, jeg synes ikke han har haft en super sæson. Han er selvfølgelig klart vores bedste midtstopper, men kigger jeg i top 4 i DK, så ser jeg ham altså ikke som starter i nogen af dem og har han så hvad der skal til for at komme videre? Det kan han selvfølgelig alligevel have, men jeg tror OB strækker sig langt for at beholde ham. Vi har to af vores største talenter som reserve for ham og som anfører og 5 år i striwet, så er han en perfekt læremester for Vestergaard, Østrøm og måske Khemdee.
        Jeg tror han fortsætter. Det er også en bjørnetjeneste give træneren en opstart uden 1. og 2. anfører. Så mange lederskikkelser er der heller ikke på vores hold.

        OC: Her er jeg fuldstændig enig. Kommer det rigtige bud, så kommer det rigtige bud og ellers må han blive. Ovenpå et EM, hvor han vel har stået ok, så er det jo oplagt interessen nok er større end den måske vil være næste sommer og derfor kan man ikke bare ignorere bud nu og tro det bliver bedre næste år. Om vi så tør satse eller må investere i en kortvarig erstatning inden Bernat har jeg set for lidt til Bernat til at vurdere, men OC skal uanset hvad afsted, hvis buddet er stort nok
        Hvis OC ryger synes jeg ikke der kan være tvivl om, at HC skal have chancen. Som OC vil han kun vokse med opgaven - at han har talentet virker det ikke til, at der er meget tvivl om. Derudover får man endnu sværere ved at efterleve egen avl målsætningerne i strategien, hvis alle OCs sikre minutter forsvinder uden at blive overtaget af en anden akademispiller.
        Ift JJT og JT er jeg meget enig - i en ideel verden havde det været nu, de skulle videre, men skader og formsvigt gør det uden tvivl mindre attraktivt - for os og for dem, formentlig - end man havde håbet/forventet, da de pågældende kontrakter med planer om salg blev indgået. Jeg tvivler ærlig talt på at der kommer tilbud, der er meget interessante, men hvis det er udlandet for eventyrets skyld kan der sikkert sagtens landes noget i en hollandsk eller belgisk midterklub, anden bundesligaen eller noget i den dur.

        Edit: Alternativt til HC kan man jo prøve at lokke Andreas Søndergaard på leje et års tid, hvis OC bliver solgt. Planen er tilsyneladende at han skal ud og have spilletid nu (jf. BT-artikel om ham i dag), men nok også at det skal være i Championship. Men det ville da være et forsøg værd..
        Last edited by Orskov; 12-06-2021, 10:45.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Ophævelse. Så må Horsens nu meget gerne ophæve med Buus og vi henter ham hjem. ;-)
          Enig. Buus skal hjem til Odense. Den kan næsten ikke ligge meget bedre til højrebenet.

          Vi skal også have en central midtbanespiller som erstatning for Drachmann.



          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Enig. Buus skal hjem til Odense. Den kan næsten ikke ligge meget bedre til højrebenet.

            Vi skal også have en central midtbanespiller som erstatning for Drachmann.


            Vi skal kun have en central midtbanespiller hvis de kan finde en virkelig god. Som i rigtig god.
            Ellers har vi rigeligt og kan lige så godt give Tarik mere tid

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi skal kun have en central midtbanespiller hvis de kan finde en virkelig god. Som i rigtig god.
              Ellers har vi rigeligt og kan lige så godt give Tarik mere tid
              Det er jeg enig i, men jeg håber så også virkelig virkelig meget at vi kan finde en rigtig god defensiv midtbanespiller med store lederegenskaber som især de unge kan læne sig op af og som kan gå forrest når det bliver tungt, især på udebane. Det er i mine øjne den vigtigste signing denne sommer stærkt efterfulgt af en højre back.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Vi skal kun have en central midtbanespiller hvis de kan finde en virkelig god. Som i rigtig god.
                Ellers har vi rigeligt og kan lige så godt give Tarik mere tid
                Der må jo ikke være noget tiltro til Tarik når han nærmest ikke fik spilletid i de 10 mere eller mindre betydningsfulde taberslutspil’s kampe vi havde. Sjældent vi får større mulighed for at teste spillere i 2.og3. Led uden det ville koste alverden i placeringerne .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Hvis OC ryger synes jeg ikke der kan være tvivl om, at HC skal have chancen. Som OC vil han kun vokse med opgaven - at han har talentet virker det ikke til, at der er meget tvivl om. Derudover får man endnu sværere ved at efterleve egen avl målsætningerne i strategien, hvis alle OCs sikre minutter forsvinder uden at blive overtaget af en anden akademispiller.
                  Ift JJT og JT er jeg meget enig - i en ideel verden havde det været nu, de skulle videre, men skader og formsvigt gør det uden tvivl mindre attraktivt - for os og for dem, formentlig - end man havde håbet/forventet, da de pågældende kontrakter med planer om salg blev indgået. Jeg tvivler ærlig talt på at der kommer tilbud, der er meget interessante, men hvis det er udlandet for eventyrets skyld kan der sikkert sagtens landes noget i en hollandsk eller belgisk midterklub, anden bundesligaen eller noget i den dur.

                  Edit: Alternativt til HC kan man jo prøve at lokke Andreas Søndergaard på leje et års tid, hvis OC bliver solgt. Planen er tilsyneladende at han skal ud og have spilletid nu (jf. BT-artikel om ham i dag), men nok også at det skal være i Championship. Men det ville da være et forsøg værd..
                  Jeg hører også HC har talentet, men om han allerede er klar eller skal have en sæson mere som reserve kan jeg ikke vurdere. Nu har HC godt nok fået lidt superligakampe, men har ellers ikke været begunstiget af at kunne spille reserveholdskampe hele sæsonen og det kan godt have betydning for man ikke nødvendigvis kaster ham for løverne i jagten på top 6 allerede i 2021/22, men jeg aner det ikke. Ellers er Søndergaard da klart en ønskespiller at låne. Ellers er der Jesper Hansen i FCM, som kan få et år i OB og klæde HC enormt godt på med sin store erfaring og fortsatte fine klasse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Jeg hører også HC har talentet, men om han allerede er klar eller skal have en sæson mere som reserve kan jeg ikke vurdere. Nu har HC godt nok fået lidt superligakampe, men har ellers ikke været begunstiget af at kunne spille reserveholdskampe hele sæsonen og det kan godt have betydning for man ikke nødvendigvis kaster ham for løverne i jagten på top 6 allerede i 2021/22, men jeg aner det ikke. Ellers er Søndergaard da klart en ønskespiller at låne. Ellers er der Jesper Hansen i FCM, som kan få et år i OB og klæde HC enormt godt på med sin store erfaring og fortsatte fine klasse
                    Jeg deler slet ikke den forsigtighed og frygt for de unge så kan ikke følge det med lige at vente et år mere før man tør satse på dem. Ind med dem og vis dem tilliden, det tror jeg på de vokser og udvikler sig mest af.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Jeg hører også HC har talentet, men om han allerede er klar eller skal have en sæson mere som reserve kan jeg ikke vurdere. Nu har HC godt nok fået lidt superligakampe, men har ellers ikke været begunstiget af at kunne spille reserveholdskampe hele sæsonen og det kan godt have betydning for man ikke nødvendigvis kaster ham for løverne i jagten på top 6 allerede i 2021/22, men jeg aner det ikke. Ellers er Søndergaard da klart en ønskespiller at låne. Ellers er der Jesper Hansen i FCM, som kan få et år i OB og klæde HC enormt godt på med sin store erfaring og fortsatte fine klasse
                      Jeg tror at hvis OC sælges er der tillid til HC kan løfte opgaven, ellers ville han ikke være 2. målmand. Jeg tror ogå HC og Mandé vurderes som ligeværdige, med de kompetencer de hver især besidder. Herefter er strategien vel at talentet fra eget akademi prioriteres fremfor at vælge "tilløberen" udefra. Hvis der skal hentes en ny keeper SKAL det være et klart førstevalg, og det kunne godt være Jesper Hansen .. han har alderen til at tage en sæson mere, fremfor en Rønnow der helt sikkert vil have 3-4 år i hans næste klub.
                      Last edited by manner; 13-06-2021, 05:59.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Status på rygterne om Ylber Ramadani - Skifter til Ungarn hos MTK Budapest.

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...efter-fire-aar

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                          Status på rygterne om Ylber Ramadani - Skifter til Ungarn hos MTK Budapest.

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...efter-fire-aar
                          Fedt. Ellers var han skiftet til SIF siger min kontakt. Så OB var aldrig i “fare”….

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                            Status på rygterne om Ylber Ramadani - Skifter til Ungarn hos MTK Budapest.

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...efter-fire-aar
                            Så er det spændende, hvem vi så går efter på 6'eren, endnu en lunken spiller, eller får ibrahimagic chancen for lidt spilletid.?
                            Så vidt jeg har forstået, så er han defensivt orienteret? (Kender ikke rigtig hans kompetencer)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Så er det spændende, hvem vi så går efter på 6'eren, endnu en lunken spiller, eller får ibrahimagic chancen for lidt spilletid.?
                              Så vidt jeg har forstået, så er han defensivt orienteret? (Kender ikke rigtig hans kompetencer)
                              Syntes ikke han er en ren defensiv 6`er, men kunne godt løse opgaven vel. Ved heller ikke helt hvad planen er med ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Så er det spændende, hvem vi så går efter på 6'eren, endnu en lunken spiller, eller får ibrahimagic chancen for lidt spilletid.?
                                Så vidt jeg har forstået, så er han defensivt orienteret? (Kender ikke rigtig hans kompetencer)
                                Kunne man eventuelt forestille sig, at Østrøm får mulighed for at spille den plads hvor han ser sig selv bedst?
                                Eller er han allerede vejet og fundet for let til den position, når han mestendels bliver brugt på HB og sparsomt i midterforsvaret?

                                Comment

                                Working...
                                X