Er jeg den eneste der tænker, at Alm bruger Lieder lige nu, fordi vi rigtigt gerne vil af med ham i dette transfervindue? Det er jo i hvert fald en klassisk Football Manager-manøvre at gøre sine spillere interessante op til afslutningen af transfervinduet Det er stort set det eneste rimelige argument, jeg kan finde, for at spille Lieder i stedet for Fenger.. I særdeleshed, når man har vores strategi med i ligningen.
Det er vel heller ikke helt utænkeligt at Hemme har fået beskeden, "sælg før du køber".. Ergo kan et par mål fra Lieder i de kommende kampe betyde en væsentlig opgradering af holdet:
1) Lieder bliver solgt og giver plads til Max, som i mine øjne allerede er en bedre spiller for holdet, og som helt sikkert har et meget større udviklingspotentiale.
2) Vi får lidt håndører i kassen til at hente en højre back ,der rent faktisk kan slå et indlæg.
Altså: Hep på Lieder på lørdag!
Det er vel heller ikke helt utænkeligt at Hemme har fået beskeden, "sælg før du køber".. Ergo kan et par mål fra Lieder i de kommende kampe betyde en væsentlig opgradering af holdet:
1) Lieder bliver solgt og giver plads til Max, som i mine øjne allerede er en bedre spiller for holdet, og som helt sikkert har et meget større udviklingspotentiale.
2) Vi får lidt håndører i kassen til at hente en højre back ,der rent faktisk kan slå et indlæg.
Altså: Hep på Lieder på lørdag!
Comment