Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...talent/8763733

    så skal vi også have 15 for OC

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg
      20...

      ​​​​​​Det var måske en idé at lave et salg hvor man lejer tilbage sæsonen ud, for at åbne op for klubber der mangler en første keeper til næste sæson, få en større mængde af klubber der kunne være interesseret og giv Bernat et år som anden keeper.

      Især hvis det er gået galt med HSV. Deres fejl Iøvrigt.

      Comment


        Sidder lige og tænker på, hvor meget indflydelse Hemme egentlig har på transfers i klubben ? Han bliver aldrig den store retoriker. Men skyldes denne væven omkring de stillede spørgsmål at manden faktisk ikke ved, om han kan sige at der er tilgang på vej ell ikke. At disse beslutningerne bliver taget i det sportslige udvalg, og der har man ikke taget stilling endnu.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Sidder lige og tænker på, hvor meget indflydelse Hemme egentlig har på transfers i klubben ? Han bliver aldrig den store retoriker. Men skyldes denne væven omkring de stillede spørgsmål at manden faktisk ikke ved, om han kan sige at der er tilgang på vej ell ikke. At disse beslutningerne bliver taget i det sportslige udvalg, og der har man ikke taget stilling endnu.
          Jeg har en idé om at det er fordi det ikke er så let at navigere i de der transfer vinduer, man ved ikke om de spillere man er interesseret i er interesseret i at komme til OB. Og man holder øje med hvad de andre klubber gør. Jeg tænker at han har en at sige sammen med Thorborg og the usual suspects.

          ​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Sidder lige og tænker på, hvor meget indflydelse Hemme egentlig har på transfers i klubben ? Han bliver aldrig den store retoriker. Men skyldes denne væven omkring de stillede spørgsmål at manden faktisk ikke ved, om han kan sige at der er tilgang på vej ell ikke. At disse beslutningerne bliver taget i det sportslige udvalg, og der har man ikke taget stilling endnu.
            Jeg har på fornemmelsen, at MH mere og mere bliver kørt ud på et sidespor... tror han er væk til næste sommer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg har på fornemmelsen, at MH mere og mere bliver kørt ud på et sidespor... tror han er væk til næste sommer.
              Kunne han ikke bare blive kørt helt ud nu ??? Fra klub ikon til dunrenende fiasko som sportschef.....
              Last edited by jesper hansen ud; 10-08-2021, 11:58.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                Kunne han ikke bare blive kørt helt ud nu ??? Fra klub ikon til dunrende fiasko som sportschef.....
                Netop derfor kunne man vel finde noget han rent faktisk kunne magte. Ass træner for et U-hold, pumpe bolde, Hente kaffe til Jack eller andet.
                OB har været forholdsvis dårlig til at bruge de gamle ikoner.

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-rigtig-9er/
                  suk vi mangle åbenbart ikke noget - vi nu lidt gejst og vilje Hemme.

                  Comment


                    Har først set interviewet fra i går med Hemme nu her. Det er godt nok ikke et særlig godt interview. Hans sætninger er jo fuldkommen usammenhængende, og der er intet substans. Synes ellers det var begyndt at blive bedre, men det her er jo helt tilbage til i begyndelsen. Puha...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Har først set interviewet fra i går med Hemme nu her. Det er godt nok ikke et særlig godt interview. Hans sætninger er jo fuldkommen usammenhængende, og der er intet substans. Synes ellers det var begyndt at blive bedre, men det her er jo helt tilbage til i begyndelsen. Puha...
                      Giv i det mindste et medie kursus...han famler desværre rundt....den slags er der IKKE plads til hvis du vil være et top 6 hold-

                      Comment


                        I forhold til Hemmingsen interviewet, så synes jeg det er godt at man retter fokus på nogle af de gode ting der rent faktisk sker, og jeg kan rigtigt godt lide at U-19 holdet bliver nævnt, fordi det fortjener de rent faktisk, det er godt arbejde af de drenge der og de er ikke ansvarlige for andet end deres egen indsats og det de har præsteret fortjener at blive nævnt.

                        Problemet er som jeg ser det, at kommunikationen ikke er tydelig, den er ikke direkte, jeg ved stadigvæk ikke hvad vores politik er, og hvad værre er, er at jeg får indtryk af at man heller ikke rigtigt ved det i Ådalen og det er ikke godt nok, der skal være styr på tingene, det kræver en dedikeret indsats, men det er bestemt heller ikke for meget forlangt.

                        Hvad vil man med det her transfer vindue? Komme styrket ud af det, det er godt, hvordan?
                        ​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                          I forhold til Hemmingsen interviewet, så synes jeg det er godt at man retter fokus på nogle af de gode ting der rent faktisk sker, og jeg kan rigtigt godt lide at U-19 holdet bliver nævnt, fordi det fortjener de rent faktisk, det er godt arbejde af de drenge der og de er ikke ansvarlige for andet end deres egen indsats og det de har præsteret fortjener at blive nævnt.

                          Problemet er som jeg ser det, at kommunikationen ikke er tydelig, den er ikke direkte, jeg ved stadigvæk ikke hvad vores politik er, og hvad værre er, er at jeg får indtryk af at man heller ikke rigtigt ved det i Ådalen og det er ikke godt nok, der skal være styr på tingene, det kræver en dedikeret indsats, men det er bestemt heller ikke for meget forlangt.

                          Hvad vil man med det her transfer vindue? Komme styrket ud af det, det er godt, hvordan?
                          ​​​​
                          Yes, enig.

                          Og nu ser jeg så interviewet med CV fra derbyet. Hold da op der er forskel på kvaliteten i kommunikationen. CV er totalt klar i spyttet, og ved præcis, hvad han gerne vil kommunikere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Jeg har på fornemmelsen, at MH mere og mere bliver kørt ud på et sidespor... tror han er væk til næste sommer.
                            ....bare det snart var sommer....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                              Giv i det mindste et medie kursus...han famler desværre rundt....den slags er der IKKE plads til hvis du vil være et top 6 hold-
                              Kurser er - i alle henseender - spild af tid.

                              Hemme er bare dårlig foran en mikrofon, og snart bliver det vel heller ikke ham, der skal stå der. Hvad Hemmes rolle konkret bliver, når svensken med det mægtige skæg kommer - det er ret utydeligt.

                              Jeg tror, han er god i er omklædningsrum!

                              Comment


                                Jeg tror manden er fin på en træningsbane, han er bare elendig til at sætte ord på hvad det gerne er han vil i interviews, enten det eller også så sidder der nogen mennesker nede i Ådalen der ikke har lavet deres arbejde ordentligt og ikke ved hvad fanden det er de vil, og det skal man jo vide, det andet kan man jo ikke bruge til noget. Det er fedt når der er styr på tingene og man er omkring mennesker der godt ved hvad de vil og kan lide det de laver, og går helhjertet ind i det, ikke det andet halvhjertet depressive shit show.

                                ​​​

                                Comment

                                Working...
                                X