Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 07.02.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Okosun laver altså et godt stykke arbejde i dag og fylder godt på banen!

    Comment


      #77
      Hylle er bare et stærkt våben at have....jeg napper sgu en pils...
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #78
        Hvor lang tid skulle Frø og Hylle have på banen sammen for det mål? :-)

        Men også meget pænt af Vindahl at gå væk fra målet. Det hjælper lidt.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
          Okosun laver altså et godt stykke arbejde i dag og fylder godt på banen!
          jeps og Jebali er gør det altså også supergodt når han ligger lidt længere tilbage...
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #80
            Fantastisk vi har en mand som hylle. Tænk hvis han fik lov at spille
            men lieder er jo 'et navn' og får større løn. Han starter også næste gang.

            Go hylle.!!

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Hylle er bare et stærkt våben at have....jeg napper sgu en pils...
              Hvis den er for Hylle så ville det være oplagt at tage den HURTIGST! :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Hvis den er for Hylle så ville det være oplagt at tage den HURTIGST! :-)


                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #83
                  80 min før OL er tæt på at lave straffe. Flot af ham en kamp uden de sædvanlige 5-6hjerneblødninger

                  Comment


                    #84
                    Perfekt timet indskiftning af Hyllegaard. Lige efter FCN har sat yderligere 2 offensivspillere ind, så der er ekstra plads i bagrummet til vores hurtigløber.

                    i øvrigt, er det bare mig eller er ham Vindahl en rigtig sløj målmand?

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                      Okosun laver altså et godt stykke arbejde i dag og fylder godt på banen!
                      Han er en kvik fodboldspiller, der placerer sig godt og bryder mange angreb, når modstanderen vil spille gennem midten. Hans problem er selvfølgelig når de spiller hurtigt omkring ham.

                      Comment


                        #86
                        Rutineret af Jebali...
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Perfekt timet indskiftning af Hyllegaard. Lige efter FCN har sat yderligere 2 offensivspillere ind, så der er ekstra plads i bagrummet til vores hurtigløber.

                          i øvrigt, er det bare mig eller er ham Vindahl en rigtig sløj målmand?
                          Nej, der var lidt slapstick i målmandens placering ved Hylkes scoring
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Han er en kvik fodboldspiller, der placerer sig godt og bryder mange angreb, når modstanderen vil spille gennem midten. Hans problem er selvfølgelig når de spiller hurtigt omkring ham.
                            Han er boks-til-boks fra start til slut. Det er måske hans problem - han er god til det meste, men bedst på hovedstød. Hvis han kunne få 1-2 spidskompetencer mere.

                            Comment


                              #89
                              "Jebali ud og ind med Trætterson". Det er også sådan jeg har det, når jeg ser ham spille fodbold.

                              Comment


                                #90
                                Det er altså en lidelse at høre på de to Viaplay-spassere. Og hvornår lærer de alle at sige AAB med åben lyd så det ikke lyder som OB.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X