Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 07.02.2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Få nu flået Lieder ud, den uduelige abe!!!

    Comment


      #47
      Lieder har den bare ikke, endnu en Jesper Hansen signing....i den kendte stil....
      by the Way hvorfor er vi stoppet med at spille fodbold i 2. Halvleg....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        #48
        Aja er en fuckin tegning.........
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #49
          Godt tilbageløb af Jebali

          Comment


            #50
            Det er så Jebali der må ned og distrahere....flotflot...
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg er enig i han er uskarp og havde vi ikke ført, så var fornemmelsen måske også en anden. Jeg synes dog han fungere fint når vi ikke har bolden. Han fylder mere end Jebali f. Eks. gjorde i sidste uge og det gør at næste kæde i presset har bedre vilkår til at stå bedre. Derudover har jeg også et eller andet for de her pågående angribere. Det er ikke alt som lykkedes for ham, men man skal hele tiden forholde sig til ham, for han løber på kanten af offside hver gang og uanset om han får en umulig eller en god bold, så kæmper han for at få noget ud af det. Han kunne dog for min skyld godt være lidt mere cool når han er på bolden. Det er som om han tager den med, men ikke rigtig ved hvor ender, hvorefter han så jagter den. Lidt bedre føling med bolden kunne gavne hans muligheder for at få chancer ud af de fine afleveringer han ind imellem får.

              Ellers fin halvleg, hvor jeg dog synes vi overlader mere og mere til fcn, som jeg frygter vil give den chancer når de for alvor begynder at satse og vi ikke rigtig kommer den anden vej, som vi gjorde i starten af opgøret. Synes vi skal tilbage til at være mere på bolden og så turde investere lidt mere i vores angreb. Vi kan nemlig godt kombinere os frem til chancer mod et ikke særlig oplagt fcn-mandskab
              Han er god nok til at være irriterende. Jeg kan på ingen måde se noget i hans spil, som gør han skal stå foran Hyllegaard, som er ligeså irriterende, men samtidig en evig trussel.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Få nu flået Lieder ud, den uduelige abe!!!
                Enig. Han er en kæmpe joke.

                Comment


                  #53
                  Meget lidt løb uden bold, meget lidt pres på andenbolden, ind i mellem for meget klister på støvlerne - særligt fra Jebali.

                  Comment


                    #54
                    Frø kommer ind.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Meget lidt løb uden bold, meget lidt pres på andenbolden, ind i mellem for meget klister på støvlerne - særligt fra Jebali.
                      Tænk hvad vi kunne få ud af Jebali hvis han fik nogle legekammerater istedet for kegler

                      Comment


                        #56
                        Frø ind for Opondo. Synes Opobdo var i dag en af vores bedste.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Vi fører stadig. Men hvor længe. Lugter af 1-1. Øv
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Frø ind for Opondo. Synes Opobdo var i dag en af vores bedste.
                            Enig. Skulle have været Kløve, men mon ikke Opondo spares til FCM.

                            Comment


                              #59
                              Enig, Opondo har været fin i dag, og taget sig en del af Kamaldeen i defensiven. Er det Frø, der skal holde øje med ham nu? Så taber vi sgu Jeg synes det nærmer sig det dumdristige af JM.

                              Comment


                                #60
                                Det må godt nok se skidt ud på angriberfronten hvis Lieder skal spille hele kampen...
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X