Få nu flået Lieder ud, den uduelige abe!!!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB 07.02.2021
Collapse
X
-
Lieder har den bare ikke, endnu en Jesper Hansen signing....i den kendte stil....
by the Way hvorfor er vi stoppet med at spille fodbold i 2. Halvleg....Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er enig i han er uskarp og havde vi ikke ført, så var fornemmelsen måske også en anden. Jeg synes dog han fungere fint når vi ikke har bolden. Han fylder mere end Jebali f. Eks. gjorde i sidste uge og det gør at næste kæde i presset har bedre vilkår til at stå bedre. Derudover har jeg også et eller andet for de her pågående angribere. Det er ikke alt som lykkedes for ham, men man skal hele tiden forholde sig til ham, for han løber på kanten af offside hver gang og uanset om han får en umulig eller en god bold, så kæmper han for at få noget ud af det. Han kunne dog for min skyld godt være lidt mere cool når han er på bolden. Det er som om han tager den med, men ikke rigtig ved hvor ender, hvorefter han så jagter den. Lidt bedre føling med bolden kunne gavne hans muligheder for at få chancer ud af de fine afleveringer han ind imellem får.
Ellers fin halvleg, hvor jeg dog synes vi overlader mere og mere til fcn, som jeg frygter vil give den chancer når de for alvor begynder at satse og vi ikke rigtig kommer den anden vej, som vi gjorde i starten af opgøret. Synes vi skal tilbage til at være mere på bolden og så turde investere lidt mere i vores angreb. Vi kan nemlig godt kombinere os frem til chancer mod et ikke særlig oplagt fcn-mandskab
Comment
-
Det må godt nok se skidt ud på angriberfronten hvis Lieder skal spille hele kampen...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
Comment