Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: FCK - OB, 18/5 2014

    Sidste runde i Parken.

    Både Høegh og AMC har karantæne, så holdet burde give sig selv:

    ------ -Toppel

    Ruud - KL - Momo - Ari

    Falk - Schoop - Conor - Emil

    ------ - Spelmann
    --------Bashkim

    Med forbehold for Troels Bech'ske finurligheder såsom Spelmann på venstre/højre kant (hvor han dog gjorde det godt mod Efb) eller Conor på højreback, så Ruud tager venstreback...

    Find selv på flere.

    #2
    falk og ruud er vidst også ude med karantæne

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      falk og ruud er vidst også ude med karantæne
      Er pointene for de gule kort offentliggjort?

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #4
        Leif fra FS skrev det på Twitter i går at Falk og Ruud også er ude

        Comment


          #5
          Ja falk skrev også igår til et billed af kampen, han lange ind på instagram. At det desværre var hans sidste kamp i sæsonen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            Ja falk skrev også igår til et billed af kampen, han lange ind på instagram. At det desværre var hans sidste kamp i sæsonen.
            Sæson=kamp i OB

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Ja falk skrev også igår til et billed af kampen, han lange ind på instagram. At det desværre var hans sidste kamp i sæsonen.
              "Fantastisk" - så kan OB da få målt sig og se, hvor vinden blæser, hvis der ikke bliver handlet forstærkninger ind...

              (edit: Ovenstående indikerer jo naturligvis, at jeg tror, at Falk ryger til udlandet i sommerens transfervindue)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                ------ -Toppel

                Conor - KL - Momo - Ari

                Desler - Schoop - Spelmann - Emil

                ------ - Skoubo
                --------Bashkim

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  ------ -Toppel

                  Conor - KL - Momo - Ari

                  Desler - Schoop - Spelmann - Emil

                  ------ - Skoubo
                  --------Bashkim

                  Mvh

                  MaxHH
                  Det er et udmærket bud. Jeg synes det er lidt svært at spå om flere af pladserne. Diarra kan også tage højre back, hvilket vil gøre plads til Emil PJ i midterforsvaret. Desler og Spelmann er også muligheder på højre back. Umiddelbart er jeg ikke særligt begejstret for O'Brien på backen.

                  Comment


                    #10
                    Kunne også bare være at man skulle smide de unge for "løverne" og se hvad der sker.
                    EPJ i midtforsvar , Desler på midt og AT på en af kanterne

                    farligt.. Ja
                    investering i fremtiden.. Ja
                    god ide.. Hmmm

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kunne også bare være at man skulle smide de unge for "løverne" og se hvad der sker.
                      EPJ i midtforsvar , Desler på midt og AT på en af kanterne

                      farligt.. Ja
                      investering i fremtiden.. Ja
                      god ide.. Hmmm
                      tja....fck har 2. plads og chl at spille for, vores "mulighed" for 5.plads og EL som der blev snakket om inden efb kampen er nu endegyldigt væk. Så reelt spiller vi om en 7 eller 8 plads. - så vinde det gør vi næppe.

                      Jeg kan sagtens se fornuften i at give de unge lidt spilletid nu - og mon ikke desler som min. bliver skiftet ind igen. De skal bare helst undgå et mentalt knæk....men mon dog vi ligefrem bliver kørt over - så gode har fck ikke været på det sidste.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        tja....fck har 2. plads og chl at spille for, vores "mulighed" for 5.plads og EL som der blev snakket om inden efb kampen er nu endegyldigt væk. Så reelt spiller vi om en 7 eller 8 plads. - så vinde det gør vi næppe.

                        Jeg kan sagtens se fornuften i at give de unge lidt spilletid nu - og mon ikke desler som min. bliver skiftet ind igen. De skal bare helst undgå et mentalt knæk....men mon dog vi ligefrem bliver kørt over - så gode har fck ikke været på det sidste.
                        Og selv hvis vi BLIVER kørt over, så har Troels masser af tid til at lappe sammen på de unge mentalt, før de skal i kamp igen, plus kampen som du skriver reelt er "gratis", så knækket ville næppe blive specielt stort.

                        Jeg synes i hvert fald det er tåbeligt at give spilletid til f.eks. en af de spillere der er på vej væk, fremfor et talent, i en kamp som denne...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #13
                          Har FCK egentlig ikke også en pokal kamp her i midtugen ?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Og selv hvis vi BLIVER kørt over, så har Troels masser af tid til at lappe sammen på de unge mentalt, før de skal i kamp igen, plus kampen som du skriver reelt er "gratis", så knækket ville næppe blive specielt stort.

                            Jeg synes i hvert fald det er tåbeligt at give spilletid til f.eks. en af de spillere der er på vej væk, fremfor et talent, i en kamp som denne...

                            Mvh

                            MaxHH
                            helt enig - ingen grund til at starte med kv på banen fx.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Har FCK egentlig ikke også en pokal kamp her i midtugen ?
                              Jo. Mener det er på torsdag...

                              Comment

                              Working...
                              X