Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: FCK - OB, 18/5 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Og selv hvis vi BLIVER kørt over, så har Troels masser af tid til at lappe sammen på de unge mentalt, før de skal i kamp igen, plus kampen som du skriver reelt er "gratis", så knækket ville næppe blive specielt stort.

    Jeg synes i hvert fald det er tåbeligt at give spilletid til f.eks. en af de spillere der er på vej væk, fremfor et talent, i en kamp som denne...

    Mvh

    MaxHH
    Enig

    Comment


      #17
      Nu har TB jo ikke ligefrem vist de store evner omkring det mentale, og der kommer en sommerpause hvor der næppe bliver gjort meget ud af det...

      Det vil være rigtig fint med lidt spilletid til knægtene, men de skal ikke ofres mod FcK i Parken...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nu har TB jo ikke ligefrem vist de store evner omkring det mentale, og der kommer en sommerpause hvor der næppe bliver gjort meget ud af det...

        Det vil være rigtig fint med lidt spilletid til knægtene, men de skal ikke ofres mod FcK i Parken...
        Nu snakker vi jo trods alt ikke et helt yndlingehold, men en eller to af de unge ind i startopstillingen... det tror jeg godt kan lade sig gøre uden det bringer minder om ofring... ,o)

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Nu snakker vi jo trods alt ikke et helt yndlingehold, men en eller to af de unge ind i startopstillingen... det tror jeg godt kan lade sig gøre uden det bringer minder om ofring... ,o)

          Mvh

          MaxHH
          Prøv at spørge FcKs unge målmand hvordan det kan gå... ham har de ikke fået samlet op endnu... var det ikke også Radza eller Raben der også fik tilbageslag af det sidst..?

          Nå, men håber som sagt på spilletid, men med måde...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Dommer bliver Michael Tykgaard, som vi har haft 3 gange i sæsonen, 2-1 over BIF og FcM, og en uafgjort mod FcM... så umiddelbart ikke noget derfra der skulle være i vejen for point mod endnu et tophold...

            Kampen blev desværre kun valgt til Canal 9... medaljefordelingen er tilsyneladende ikke så interessant, eller nedrykningen for den sags skyld...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Nu har TB jo ikke ligefrem vist de store evner omkring det mentale, og der kommer en sommerpause hvor der næppe bliver gjort meget ud af det...

              Det vil være rigtig fint med lidt spilletid til knægtene, men de skal ikke ofres mod FcK i Parken...
              hvad mener du der antyder at TB ikke har store evner i fht. det mentale? er der noget helt konkret du mener han bør gøre anderledes
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                hvad mener du der antyder at TB ikke har store evner i fht. det mentale? er der noget helt konkret du mener han bør gøre anderledes
                Ja altså det lader jo bare ikke til det er vores stærkeste side, det har spillerne også erkendt, men jeg har heller ikke løsningen...

                "Tænk hvis vi vandt" ser heller ikke ud til at have haft en egentlig effekt... hvad det så end helt præcist gik ud på...

                Mobil forbuddet ej heller...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Så er det afgjort, både Ruud og Falk har karantæne... ud over AMC og DH...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Tja, hvordan dommeren kan taksere begge til 6 point er mig en gåde...

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så er det afgjort, både Ruud og Falk har karantæne... ud over AMC og DH...
                      Stærkt hold vi stiller med. Lad os håbe, at Randers ikke slår FCV, så vi kan beholde 7. pladsen. Jeg tvivler stærkt på, at vi får point i Parken.

                      Comment


                        #26
                        Til gengæld har FCK Margreitter ude med karantæne, og mener at både Stadsgaard og Mellberg er ude med skader. Så FCK har 0 reelle midtstoppere mod os.

                        Comment


                          #27
                          Jeg mener at han helt konkret bør ændre sin jokede tilgang til interviews, da jeg er ret sikker på at spillerne lytter med......
                          Lidt mere konkret taktisk indblik og færre finurlige irrelevante input.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Vi har endnu ikke tabt med Michael Tykgaard som skal dømme kampen.

                            Comment


                              #29
                              tja tilgengæld har vi jo ikke vundet over fck i parken i superligaen i evigheder :(

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                                tja tilgengæld har vi jo ikke vundet over fck i parken i superligaen i evigheder :(
                                Altså kan vi konkludere, at det ender uafgjort. Med mindre Brøndby lammetæver FCN med mere end tenniscifre, så er det også nok til bronze for FCK, så det ville begge hold nok kunne leve med.

                                Comment

                                Working...
                                X